האוקטביה אחלה אוטו שבעולם באמת שהוא אמין ומתאים למשפחה ...
גם מבחינת בטיחות ,תא מטען ענקי ,מנוע וגיר אמינים מאוד ומערכת חשמל אמינה למדי ..
כמו ש-j22bulfas אומר עם אתה עושה המון נסיעות מחוץ לעיר עדיף גרסת ה2000 אבל עם אתה נוסע בתוך העיר רוב הזמן מנוע ה-1.6 יעשה את העבודה כמו שצריך ..
ולגבי צריכת הדלק אני לא בקיא בזה בדיוק אבל אני יודע שבשתי המנועים צריכת הדלק טובה