Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. angain

    עזרה בזיהוי פנסים

    הפנסים הימניים הם של פורד קורטינה מהשנים בערך 1964-1966
  2. angain

    נהג חדש

    לנהג צעיר כמה עולה ביטוח חובה + צד ג' לרכב אספנות
  3. לי היה את אותו דבר ב-C5 פשוט אצלי נדלקה מנורת טיפול. תן לזה להתייבש וזה יפסיק.
  4. החומר שמורחים בסוף הוא עושה את אותה עבוזה כמו שעושה וואקס
  5. לדעתי אין לך כל כך מה לעשות . רק לתקן את המזגן ,כי חם
  6. אני אומר תלך על האפשרות של לשמר אותו . להניע אותו פעם בשבוע ולעשות איתו סיבוב של דקה ,לנפח מידי פעם אוויר בצמיגים ,ולהחליף מצבר מתי שצריך.
  7. ה-פיג'ו 206 CC עונה על דרישותיך רק שתדע שהוא רכב עם 2 מקומות ,ועוד שתי מקומות בכאילו.
  8. עדיף צמיגי כביש,אם אתה לא נוסע הרבה בשטח. אחיזה שלהם הרבה יותר טובה. פחות רעשים.
  9. חברות הבדיקה חייבים ללכלך על האוטו . כי אם יום אחד יהיה תקלה , אל תלך לבכות להם שהם לא אמרו .
  10. ל-AVIDOR12 אני לא חושב שבסופרב יש את מה שאת מתקוון . ולמצב זה קוראים Sטרוניק.
  11. כל הכבוד על האומץ . תיקח הכל לאט לאט, ככה נהנים יותר מתהליך השיפוץ .
  12. זה לא תלוי בביצים . זה תלוי בארנק
  13. angain

    בניית ברקודה E12

    תתחדש. המנוע של הסובארו מאוד אמין וקל לטיפול . בחירה מצויינת.
  14. לדעתי זהו סתם אוטו יקר ,והוא לא שווה את המחיר . האמינות שלו טובה למדי. צריכת הדלק מאוד גבווה,(מנוע 2000 סמ"ק מיושן).
  15. אם אתה עם ראש פתוח ? אני הייתי ממליץ לך ללכת על הפאסאט 1.8 סמ"ק,בסיבובים הוא קצת כבד ,אבל אם אתה רוצה תאוצות זה אחלה רכב .
  16. angain

    איך להימנע מפגיעות חניה?

    תגדר את האוטו עם גדר חשמלית או שתפעיל שיקול דעת בנוגע לחנייה ..
  17. יש סליל מאחורי ההגה שאחרי על הצפצפה ....יש לי את אותה בעיה בסיטרואן C5 ואמרו לי שהלך הסליל :-o1200 שקל
  18. יצא ממש יפה .לי היה סובארו פשע ,ושמתי בגג את המפה מהפינת אוכל
  19. רק טיוטה היילקס או איסוזו איפון שתי טנדרים סוסי עבודה ואמינים
  20. גלאי רוורס זה ממש גרושים ביחס לאוטו משהו כמו 400-500 שקל כולל התקנה .... ואין מבחינת תא הנוסעי שינויים משמעותיים למעט רמזים ספורטיביים כמו סמלים על ההגה ועל ידית ההילוכים וכ'ו....
  21. האוקטביה אחלה אוטו שבעולם באמת שהוא אמין ומתאים למשפחה ... גם מבחינת בטיחות ,תא מטען ענקי ,מנוע וגיר אמינים מאוד ומערכת חשמל אמינה למדי .. כמו ש-j22bulfas אומר עם אתה עושה המון נסיעות מחוץ לעיר עדיף גרסת ה2000 אבל עם אתה נוסע בתוך העיר רוב הזמן מנוע ה-1.6 יעשה את העבודה כמו שצריך .. ולגבי צריכת הדלק אני לא בקיא בזה בדיוק אבל אני יודע שבשתי המנועים צריכת הדלק טובה
  22. לי זה נראה כמו יותר המתג שהתקלקל לך ... תפרק את המתג ותבדוק אם הוא מעביר חשמל עם כן ...אז זהו יכול להיות כמו שאתה אומר אחד התריסים.
  23. רציתי לדעת אם אני קונה אוטו אספנות כמו סובארו "פשע"1979 וחס וחלילה מישהו נכנס בי ... מה עושים מבחינת חברת הביטוח? מה זמינים הכול מהחברה ? ואם התיקון יוצא סכום עתק של נגיד 10000 אז נותנים מחירון משהו כמו 3000?
  24. angain

    מחפש ג`יפ 40K ארוך

    תשמע אם אנחנו מדברים על גרסת הדיזל? ונראה לי שאנחנו מדברים על גרסת הדיזל .. אז בדגם הידני הוא צורך בערך אחד לתשע אפילו עשר . לגבי האוטומט בערך אחד לשבע שמונה . וגרסת הבנזין אוכלת יותר מכולם
×
×
  • תוכן חדש...