Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. יפייפייה שמור עליה
  2. יצא ממש יפה כל הפרוייקט. מצפה לראות את הפחחות. תמונות .
  3. angain

    תמונות של ה504 שלי

    שמור עליה. ותהנה ממנה. אוטו יפה ממש
  4. יש פירוקיית רכב בכניסה לחולון רובה ג'י אמ סי . תבדוק שם בטוח תמצא
  5. angain

    התיישנו בחלום

    אוטו ממש יפה. תהנה ממנה
  6. לפני כמה ימים נשרפה מנורה קדמית בסיטרואן C5 2002 שלי. החלפתי את הנורה אך עדיין לא נדלק האור . החלפתי גם את הפיוז האחראי על תפקוד הפנסים אך גם זה לא הועיל . אם משהו ידע לפתור לי את הבעיה ,או שזה גם קרה לו . בתודה אור.
  7. אני הייתי ממליץ על סובארו לגאסי... אוטו גדול נוח יש דגם סטיישן רק כמה שנים פחות מהניו פליסיה שהייתה לך.
  8. זה אומר שהגיע הזמן להחליף את האוטו....
  9. תחשוב עוד פעם אם לרדת מהרנו .. בגלל שהוא עונה על כל הדרישות שלך יש לו חלקים יחסית זולים,הדגם דיזל 1.5 ליטר אוטומט חסכוני מאוד בדלק,בטיחותי,מאוד מרווח יותר מהטיוטה... שלא יבלבלו לך את המוח על המכוניות הצרפתיות שהם לא אמינות מבחינת חשמל וכאלה. כי היום גם במכוניות היפניות יש בעיות חשמל....נגמרו ימי הסובארו ליאונה האמינות....
  10. תנקה את הדיזה ששואבת דלק עם חוט ברזל מאוד דק. לפעמים נתקע איזה לכלוך קטן והיא מסרבת להניע.
  11. גם לי יש סיטרואן C5 2002 מנוע 2000 ומאוד גאה בה זה לא שאתה מרים כל היום את האוטו אז אם יום מן הימים תרצה להרים את האוטו תכבה את האוטו כמו שאתה אומר ואז יעבוד לך. חבל על 460 שקל שלא כל היום אתה מרים את האוטו
  12. מנסיון תלך על סובארו ליאונה אחלה אוטו מאוד אמין. וב-10K אתה יכול למצוא אחלה סובארו ליאונה
  13. הייתי בהשקה עכשיו והיא ממש מדהימה , עברה שיפוץ יסודי וממש בצורה מקצועית
  14. לי היה סובארו ליאונה 83 והייתה לי את אותה בעיה , אטמתי עם סיליקון וזה פטר את הבעיה להמון זמן
  15. הייתי ממליץ לך סיטרואן C5:-D אחלה אוטו ב20K אתה יכול לקנות 2002 כמו שלי בתמונה . נוח שחבל על הזמן , יש כוח ,ולא תמצא אוטו מנהלים המחיר כזה. מקסימום יפנית שנת 1999
  16. וואלק יצא פצצה
  17. בעוד כמה מאות שקלים הייתה יכול לקנות ג'נטים מגנזיום
  18. צריך קודם כול לשאול את משרד הרישוי אם מרשים לך לייביא אוטו כזה לארץ. וזה לא יגמר ב35000 זה יגמר בהרבה יותר
  19. יצא עבודה ממש יפה , וזה גם מתאים לאוטו
  20. יש אחד בראשון קוראים לו קוקטייל ריפודים , באמת רפד מקצועי. אבל גם מוחרים באיזה 700 שקל באוטו דיפו ריפודי באפלו עור, ועם התקנה טובה ולא חאפרית אכן תצא תוצאה יפה
  21. GLE צודק . עדיף שהוא יעמוד מכוסה .וכל שבועיים ככה להניע אותו ,ולעשות איתו איזה סיבובון.
  22. ל-BAGIRA מה טנדר טיוטה היילקס לא יכול לנסוע ביום יום?
  23. כדאי לך ללכת על הלאון .המיטו קטנה יותר לעומת הלאון. וגם מבחינת אמינות הלאון לוקחת .
  24. עבודה יפה .חבל על הזמן
  25. רק סובארו ליאונה. אחלה אוטו אמין ברמות מטורפות. תדלק וסע.
×
×
  • תוכן חדש...