תחשוב עוד פעם אם לרדת מהרנו ..
בגלל שהוא עונה על כל הדרישות שלך
יש לו חלקים יחסית זולים,הדגם דיזל 1.5 ליטר אוטומט חסכוני מאוד בדלק,בטיחותי,מאוד מרווח יותר מהטיוטה...
שלא יבלבלו לך את המוח על המכוניות הצרפתיות שהם לא אמינות מבחינת חשמל וכאלה.
כי היום גם במכוניות היפניות יש בעיות חשמל....נגמרו ימי הסובארו ליאונה האמינות....