Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. רק אני מקווה שאנשים יזכרו את הכתבה הזאת .. ואף אחד לא יקנה יותר מהליסינג האלה וככה הם יקבלו את העונש הכי טוב ..
  2. angain

    מחפש ג`יפ 40K ארוך

    אני אומר תלך על איסוזו טרופר המחירים שלהם נמוכים .. או יונדאי גלופר .. או סניונג מוסו שזה אחד הג'יפים האמינים וגם זול יחסית .
  3. אני תושב נס ציונה וקבלתי מאחד הפחחים אצלנו לצבוע צבע כללי לכל האוטו במחיר של 3800. אז 1000 שקל רק לגג זה יותר מידי ..
  4. קודם כל מנועי האיביזה גם ה --1.4 ליטר הם חזקים . דבר שני אתה עושה מעבר מאוטומט לידני ולידני יש יותר כוח מאוטומט . כמעט ולא תרגיש הבדל . גם צריכת הדלק של 1.4 ליטר ידני טובה בהרבה יותר משל הגטס . לדעתי זאת החלטה טובה
  5. סיטרואן C5 2002 אוטומט בעיר :1:8 בין עירוני :1:12 ממצוצע כללי :1:12........ בנסיעות לצפון ולדרום:1:14.5 אבל זה פעם ב------------- ואני מרוצה מאוד מהאוטו ושיקפצו כל מי שמלכלך עליו
  6. הנאון הוא רכב גמו שהקודמים אומרים לא אמין לא בטוח מתפרק בקיצר לא שווה אתה רק תסבול ממנו . אני הייתי מציע לך להוסיף מהתקציב עוד אלף שקל לקנות סיטרואן קסנטיה ..אחלה רכב נוח מאוד אמין ושלא יבלבלו לך את המוח צרפתי לא אמין ...כל החיים שלי נסעתי בסיטרואן ורק הנאה בלי להוציא גרוש
  7. אני בן 16 חולה רכב מכיל 0 בגילי הצעיר הספקתי לצפץ סובארו ליאונה 1980 אני מתקוון בעתיד ללמוד הנדסאות מכונות מגמת משנה רכב .
×
×
  • תוכן חדש...