הנאון הוא רכב גמו שהקודמים אומרים לא אמין לא בטוח מתפרק בקיצר לא שווה אתה רק תסבול ממנו .
אני הייתי מציע לך להוסיף מהתקציב עוד אלף שקל לקנות סיטרואן קסנטיה ..אחלה רכב נוח מאוד אמין ושלא יבלבלו לך את המוח צרפתי לא אמין ...כל החיים שלי נסעתי בסיטרואן ורק הנאה בלי להוציא גרוש