הכל תלוי.
אם אתה קונה רכב קטן (משקל נמוך),מנוע קטן שנע בין 1200 סמ"ק לבין 1400 סמ"ק.
עם גיר ידני הוא יצרוך מעט דלק , אבל עם גיר אוטומט צריכת הדלק תקפוץ פלאים.
תמיד מומלץ למי שקונה רכב קטן ורוצה צריכת דלק נמוכה עם עליות אחזקה נמוכות רצוי שיקנה עם תיבת הילוכים ידנית .
לשיקולך.