Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. תתחדש נראה מדהים
  2. angain

    פיזו 504

    מה זה משנה שניהם נראים אותו הדבר רק השנתון שונה.
  3. לא קשור בכלל סיני או לא סיני . כל רפידה חדשה עד שהיא קצת משתפשפת היא עושה רעש . אל תדאג תסע עם האוטו בלי פחד זה כבר יסתדר לבד.
  4. בגלל זה צריך ללמוד דבר ראשון לפני שמסתכלים על האוטו בכלל . צריך לראות את הרשיונות רכב.
  5. angain

    אאודי A6 1.8/2.4

    אני לא מבין גדול באאודי או בגרמניות בכלל אבל אני יודע שהמנוע 1.8 הוא עם טורבו ומנוע ה 2.4 הוא בלי טורבו . ולדעתי תמיד עדיף את המנוע בלי הטורבו,פחות בעיות .
  6. אני הייתי מעדיף את הקאיין מנוע 1300 סמ"ק ידני כי הוא גם יותר חסכוני וגם המנוע 1600 חזק מידיי.:lol:
  7. אני יודע שזה לא מנוע 1400 אבל מה בנוגע לסוזוקי אלטו עם מנוע 1000 ידני שעבר 2000 ק"מ ובעל האוטו לא עומד בתשלומים . ויש הרבה כאלה.
  8. ראיתי אותו בכמה צבעים לדעתי הצבע שיושב עליו הכי טוב זה שחור
  9. כואב הלב לשמוע הודעות כאלה. יהי זכרו ברוך.
  10. תפנה אליהם בכול תוקף . ותגיד להם שאתה קונה מכונת כביסה והכפתור שלו נשבר אתה מקבל חדש אז על אוטו שעולה מאה אלף לא ?. וכמו כל ישראלי כדי לקבל משהו צריך לפעמים לא להיות נחמד .
  11. טוב שלא לקחתה סובארו ג'סטי לבדיקה . במחיר הזה של הבלאנו והשנתון שלו לא לוקחים לבדיקה . מחיר הבדיקה זה כמעט עשירית מהאוטו
  12. הקפצה !!! שחכתי לרשון המחיר 28000.
  13. תחנה ואם ינסו להשעות אותך תקליט את המנהל אומר את זה ותתבע אותו . לא יתכן שתהיה אפליה בין מורים ותלמידים .
  14. יעזור לי מי שיודע שיסביר לי היכן נמצא הפילטר דלק בסיטרואן C5
  15. תתחדש אופנוע מהמם . סע בדרכים טובות .
  16. בתקציב הזה אתה יכול למצוא סובארו לאונה ידנית . אחלה אוטו שבעולם ,אמינות מופלגת ,חסכוני בדלק ואני מדבר מנסיון . זהו באמת אוטו שלא רואה מוסך.
  17. המון המון מזל טוב עד 120
  18. תודה ODEDNOVO . חשוב לי רק לדעת היכן נמצא הפילטר דלק ?
  19. תקרא את החוקים של פותח השרשור:lol:. צריך לבחור רק אחד . אז איזה מבין השלושה הייתה הכי רוצה ?
  20. דודג' צ'רג'ר שנת 1969 מנוע 7400 ידני . מגיל 0 אני חולם על האוטו הזה ..למה? תראו את הסרט הדיוקס קורעים את הזארד.
  21. הסניק אחלה אוטו אם הוא טופל היטב . עדיף מנוע האלפים לפעמים הוא יצרוך פחות דלק מאשר ה1600 כי מנוע שמתאמץ גם צורך יותר דלק וגם נהרס מהר יותר . בכל זאת זה לא אוטו חדש נעלמים כמה סוסים בדרך מהמנוע
  22. אם אתה רוצה שטיפה באמת טובה . תחזור לדלי ולסמרטוט ותשטוף בעצמך . אני שונא תחנות שטיפה הם סורטים את האוט עם המברשות וגם הם אף פעם לא מגיעים לרמת נקיון שלי ,כי אין כמו לשטוף ביידיים. ומה זאת אומרת מיקום הבית שלך אינו מאפשר לך לשטוף את הרכב בבית?
  23. רציתי לשאול היכן המיקום המדוייק של הפילטר שמן,דלק ,והפלאגים בסיטרואן C5 מנוע 2000 בנזין שנת 2002.
  24. הכל תלוי. אם אתה קונה רכב קטן (משקל נמוך),מנוע קטן שנע בין 1200 סמ"ק לבין 1400 סמ"ק. עם גיר ידני הוא יצרוך מעט דלק , אבל עם גיר אוטומט צריכת הדלק תקפוץ פלאים. תמיד מומלץ למי שקונה רכב קטן ורוצה צריכת דלק נמוכה עם עליות אחזקה נמוכות רצוי שיקנה עם תיבת הילוכים ידנית . לשיקולך.
  25. תתחדש. אהבתי את הצבע . נחמד לראות שיש אנשים שהזמינו בזמנו לא רק צבע לבן .
×
×
  • תוכן חדש...