לדעתי לא צריך לפרק את הטמבון בשביל לפרק את הפנס.
דבר שני מה שמודבק שם זה פלסטיק ולא זכוכית וכל דבר שמדביקים אפשר גם לפרק ולהדביק בחזרה ,אתה גם יכול פשוט לזהות מאיפה נכנס המים לפנס ופשוט לאטום וזהו בלי לנקות ,בחירה שלך בהצלחה
אולי אני יגלה לך סוד הסריון והאטוס לא יותר מרווחות מהג'סטי ואפילו יותר צפופות ,ולא נגמר שום עידן הDL והג'סטי ,אלו מכוניות עם אמינות מופלגת יותר מכל מכונית מודרנית אחרת ומינימום הוצאות ,אז למה לא לקנות אותם?
הדבר היחידי שאפשר לעשות נגד הגניבות זה להרכיב ברכב אזעקה צפצפנית במיוחד ,לפתוח אוזניים ,ואפילו לשים מצלמות דמה כאלה שעולות 10 שקל בוק ושלט ענק שיש מצלמות באיזור אולי ירתיע את הגנב לא יותר מזה
מנסיון עם חבר שהיה לו את הרכב המנוע הוא מוצרת אופל עם אני לא טועה והוא אמין למדי כמו שאר המכלולים לגבי איכות הפלאסטיקה וההרכבה לוקים בחסר,ולגבי צריכת הדלק קצת גבוהה משהו כמו 1:9 בממוצע עם נסיעות עירוניות ובין עירוניות
נו בסדר נניח והוא שם מצלמה ויגלה שגנבו לא את האוטו ,הוא ירוץ להסתכל מה המצלמה צשלמה ,והפלא ופלא היא צילמה בחור עם קפוצ'ון שלא מזהים אותו גונב לו את האוטו ,מה הוא יעשה עם זה יחפש בחור עם קפוצ'ון או יחפש את האוטו.
לדית מי שאמר לך את מריכת הדלק ההזויה הזאת פשוט היה שתוי ,ולדעתי הסבא יהנה יותר בפיג'ו לדעתי רכב פשוט מפנק במחיר נמוך אלה עם כן הסב אוהב לרדת לשטח קל לפעמים
אני הייתי קונה אותו אם יש צורך בוא כמובן מכיבן שאתה יודע עליו הכל בתי בוצע הכל אםם יש תאונות או אין וכ'ו..
ולגבי מכירה עתידית אתה אותו במחיר נמןןך בהרבה מהמחירון אז ככה שאין לך מה להפסיד גם אם תמכור מתחת למחירון.
נסעתי על שלושת הדגמים שאמרתה אבל משום מה הקרוז הרגיש הכי נעים ,אבל לא נהגתי שאני יכול לעיר על אופן הנהיגה,אם לאחד החברים מהעבודה יש קרוז בצע נסיעת במחן