Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. לא הסברתה בדיוק מה נשבר !המנעול ,הברזל שהמנעול ננעל עליו ,או איזהשהו פלסטיק שמפריע לנעילה . אם תסביר נוכל לענות לך
  2. אבל לפיג'ו זה יותר מתאים כי ה207 וה307 הם מכוניות קצת יותר גדולות מהסוויפט ונראות מנופחות וגדולות אז ככה שהפנס הגדול על האוטו הגדול נראה מתאים
  3. וזה לא נראה מוזר שדווקא זה קרה במכוניות טיוטה ,מעניין כל נהגי טיוטה הם נהגים רשלניים ,נראה לי הם לקחו עורך דין טוב
  4. מחבר שהיה לו מאזדה 3 1.6 ליטר ,התקין את המערכת גז ואחרי שנה נגלה שהאוטו לא מתאים בכלל להסבת גז כי הלכו לו שסתומים והתברר שזה בגלל המערכב גז ,אז אני לא יודע אם מאזדה 2 תתאים אבל מאזדה 3 בהחלט לא!!
  5. לא היא דווקא הייתה אדומה ,הופיע באחד מגליונות מגזין הגה
  6. הפנסים הקדמיים נראים מגושמים וכך גם המראות ,עם הפנסים האחוריים אין לי בעיה אבל הפנסים הקדמיים והמראות פשוט זוועה נראה כמו חיקוי סיני זול של המותג כמו שאחד אמר לפני . אבל מבפנים השינוי לטובה ,מישהו יודע אם השתנה היצע המנועים או שנשאר אותו דבר?
  7. לפני איזה שנה וחצי היה גליון מיוחד של הגה לכבוד מכוניות שיוצרו בישראל בזמנו והיה שם איזה סברה ששיפצו אותה וראיתי בתמונה של העיתון שחסר לה ידית הילוכים ,מקווה שיראה את זה
  8. תראה הבלנו שלך כבר לא צעירה וישבו על הכיסא שלה לא מעט זמן אז ככה שכל כיסא כמעט יהיה יותר נוח מהכיסא הנוחכי שלך כרגע ,את הכיסא שאני קניתי לא היה מאוטו שעמד שנים אלה ממאזדה שש שהייתה על הכביש בדיוק איזה שלוש חודשים עם תאונה מאחורה ככה שהכיסאות נשארו שלמים ואני קניתי אותם
  9. כל מיני נהיית מונית ?דווקא אני יותר רואה מכוניות גדולות כמו סקודה פאסאט מרצדסים היותר קטנות הם קיה ריו או פאביה קומבי ,הם קונים מכוניות גדולות יותר ממיני כי הם קונים אותם בלי מיסים
  10. קודם כל חוקי להחליף כיסא לכיסא של דגם אחר בלי שום בעיה ,דבר שני אתה הולך לפירוקיית מכוניות רואה איזה ליאנה או אס איקס , בתנאי שיש אחת בזאת בפירוקייה ,אם אין תחפש בפרוקיות אחרות ,דבר שלישי יש ארבע ברגים מתחת לכסא שלך אתה מפרק אותך בדיוק חמש דקות והופ הכיסא בחוץ אתה מודד את מרווח הברגים וגם כך אתה עושה בכיסא שאתה רוצה לקנות כי יש מצב שלא יתאים ,אם מתאים מרווח הברגים אתה מרכיב את הכיסא החדש וזהו.
  11. האוריס תהיה מצויינת בשבילך עם צריכת דלק חיובית של 1:13.5 בערך זריז ונוח יחסית
  12. מאוד יפה ,מתחרה ישירה ביונדאי איי שלושים סטיישן וקאיה סיד סטייסן וסקודה פאביה סטיישן . אם יביאו אותה עם מנוע דיזל לדעתי היא תהיה הרבה על הכביש עם כיתוב טקסי מלמעלה
  13. כנראה שהוא נסע במהירות גבוהה קצת מהממוצע
  14. המושב של ד"ק גב לדעתי לא נוח והוא גם עולה איזהב מאתיים שקל ואפילו יותר ,יותר פשוט ללכת לפירוקייה ולקנות כיסא מדגם מתקדם יותר למשל כמו הליאנה או אס איקס 4 ,בזמנו קניתי שתי כיסאות של מאזדה שש חדשה לקחו לי בפירוקייה שלוש מאות שקל על כל כיסא.
  15. angain

    מתיחת פנים לפיגו 308

    לדעתי הוא נראה פחות קרבי
  16. +1 יראה כמו רכב שלא מצא מכסה מנוע בצבע הרכב אז שם את זה
  17. כנראה שנפלתה על רכב טוב ששירת אותך נאמנה ,מה הרכש הבא לאנצ'יה קאפה ?
  18. באמת רכב חמוד ומיוחד ,זה הכיף הרכבים האלה כמה שהם לא יהיו מוזנחים וחלודים תמיד יסתכלו עלייך במבט קינאה
  19. שוב אני לא אומר שאין פרוייקטים כאולו ושאי אפשר לעששות דבר כזה אפשר לעשות הכל גם אני מכיר טנדר סובארו עם מנוע 2.0 טורבו אבל זה לא חוקי בארצנו . גם אם מדובר באותו אוטו באותו דגם ואותו מנוע רק נפח שונה.
  20. angain

    מחירוני מכוניות יוקרה

    למה סיטרואן C6 וב.מ.וו סדרה חמש נמכרות במחיר של מאתיים אלף שקל הבדל הכל עניין של מותג הדגם כמות המכירות ומסוגים לסוגים המחירים משתנים זה לא לחם אחיד שבכל המקומות אותו מחיר
  21. תראה לעומת DOMO2 שחווה זמן מר עם הקליאו שלו ,לא אומר שגם הרנו שאתה מדבר עליה היא כזאת כמעט תמיד היה לי מכוניות צרפיתיות שטענו שהם לא אמינות ואני צחקתי על כולם אתה יודע למה ,כי הם קנו את המכוניות היפניות והגרמניות במחירים גבוהיים ומחרו במחירים נמוכים ,אני קניתי צרפתייה במחיק רצפה ומכרתי באותו מחיר רצפה ככה שמהשוק של הרכב אין לך מה לפחד כי יותר רצפה מהמחיר של עכשיו אין כל כך מה לרדת ,לגבי הגיר אם אתה ממש לא רוצה ידני תקנה אוטומט כי ידני תמיד יותר טוב ,אם האוטו מטופל כמו שצריך הגיר מתפעל כמו שצריך בלי מכות ביניים ולא עבר תאונות או משהו דומה והמחיר נשמע טוב אין לך מה לפחד אתה תהנה ממנו.
  22. angain

    i10 מול מאזדה 2

    תראה המזדה 2 יותר גדולה אבל עם היונדאי אתה מקבל שלוש שנים אחריות ואוטו חדש למרות שאני לא חסיד של מכוניות חדשות הייתי לוקח את היונדאי
  23. angain

    התחדשתי בסיטרואן XM

    ראיתי לפני כמה זמן ביד שתיים קסנטיה מנוע 2.0 טורבו ידני מעניין עם זה אותו מנוע ?
  24. גם עם טינר אפשר אבל בעדינות בהתחלה תנשה עם קצת טינר על פינה מהפנס לראות איך הפלסטיק מגיב לטינר ,לא להשתולל ישר ולתבול אותו בטינר
×
×
  • תוכן חדש...