Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. רכב יפה ושמור בצורה בלתי רגילה .. וגם נשמע טוב ,כל הכבוד באמת על היבוא המוצלח
  2. נצפתה אופל קדט סטיישן בנס ציונה משמשת כמחסן הרבה זמן אבל במצב לא רע בכלל.
  3. להרוס פרנסה זו לא ברכה .!!!!
  4. יצא עבודה יפה ,גם האוטו יפה תתחדש
  5. angain

    הונדה FR-V , מדף בתא מטען

    הרכב יובא לארץ עם המדף או לא ? אם הוא יובא לארץ עם המדף ,תחפש בפרוקיות אם יתמזל מזלך אולי למצא אחת כזו אחרי תאונה ותקנה את המגש בגרושים.
  6. שטות גמורה מה שאתה מדבר . כי מה ? בן אדם ימכור את האוטו שלו נניח ב80000לפני ינואר ואחרי ינואר 60000 ????:lol:
  7. את האמת שהשכרתי לפני כמה זמן את הברלינגול (הדגם היוצא )בעל מנוע ה1600 דיזל כמו של הC3 פיקאסו והוא באמת אחלה של אוטו. יש לו כוח ,הרבה מקום תחושת אוריריות ישיבה גבוהה היה תענוג של אוטו ,נסעתי לירושליים איתו עם עוד ארבע מבוגרים באוטו ולא הרגשתי שחסר לו כוח בעליות או משהו דומה .
  8. עם דבק אפוקסי או אפילו דבק שלוש שניות
  9. angain

    אופל בישראל

    מי אמר שיביאו את הדגם הזה לארץ . וגם עם כן עם הוא יהיה אותו מחיר כמו הפיאט אז יש אנשים בעלי דעות קדומות שיקנו את האופל ולא את הפיאט , למרות שזה אותו האוטו רק בעל סמל של אופל /פיאט.
  10. אתה לא מחפש במקומות הנכונים יש ביד שתיים חמש מודעות של קורטינה למכירה מהדורות שאתה רוצה . אפילו הבאתי קישור שלא תתאמץ http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=36&SubModelID=332&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=
  11. הייתי ממליץ לך על הC5 אוטו מאוד מרווח נוח מנוע 2000 . ובתקציב שלך אתה יכול למצוא שנת 2004 ואפילו 2005 ,אני נוהג על אוטו כזה שנת 2002 שלוש שנים ומבסוט ממנו .
  12. יש פה חלק מהמודעות שהמכוניות שלהם הם עם גיר ידני וחלק עם גיק אוטומט . השאלה מה אתה מעדיף,כי לדעתי עדיף את הגיר הידני הוא גם הרבה יותר חסכוני בדלק ויותר אמין. בכול אופן האוטו הכי אמין מהרשימה שנתנתה זה הבלנו שהוא באמת מומלץ מבחינת אמינות אחזקה זולה והוא גם יותר מרווח מהפיאסטה או מהשרייד.
  13. זה היה בקטע של צחוק . ובטח אני לא יתפלא עם זה שענה לו בטלפון ואמר לו אני יטפל בזאת בחומרה רבה ,זה היה הנהג.
  14. האופציה הכי טובה ממה שרשמתה זה הג'סטי. אבל גם הייתי ממליץ על הפג'ו 106 בדגם הKID שיש לו מנוע 1.1
  15. יש כמה דברים שכדי לציין דבר ראשון אאני לא מכיר רכב בטוח מספיק בעשר אלף כי לרוב הם משנתונים נמוכים שם לא חשבו על בטיחות . שנים לא ציינתה עם אתה מעוניין בגיר אוטומט או ידני?. אני הייתי ממליץ לך על מאזדה 323 מהשנים 94-97 הם אנינים למדיי ובדגם הידני גם לא שותה הרבה דלק או על הונדה שיוויק מהשנים 92-93 או מהרכבים הקטנים פיג'ו 106 או 306.רכבים בעלי אחזקה נמוכה ואמינים למדיי אם מטפלים בהם היטב.
  16. לא נראה לי שזה הגיר כי עם הגיר היה הבעיה אז הוא פשוט לא היה נכנס להילוך והייתה נתקע על הילוך שני. השאלה אם הוא מקרטע כמו שאתה אומר רק בין מהירות 40-60 קמ"ש כי עם הוא מקרטע בכול המהיריות,והקירטוע התחיל בזמן האחרון או יותר נכון מהתדלוק האחרון אז יש מצב שהדלק אולי היה מעול במיים. ואגב איזה באמת סוג אוטו זה ?
  17. הישראלי הייפה, עם אתה מצליח לקרוא את מספר הטלפון שעל המדבקה סימן שאתה לא שומר מרחק:lol:
  18. יש מנורות לבנות שאתה יכול לקנות ולשים גם אצלך באוטו . והמנורה הכחולה שראיתה הייתה פעם מנורה לא כחולה שברגע שאתה מדליק את האורות היא גם נדלקת מנורה ממש קטנה אני חושב שהיא מאירה על בית הפנס כשאתה רוצה להחליף מנורה שנשרפה בלילה . אז הוא החליף אותה בכחולה .
  19. angain

    אופל בישראל

    מעניין עם את האינסנייה יביאו לא רק כדגם האצ'בק.
  20. תתחדש . ממש יצירה ישראלית אמיתית.
  21. נצפתה באזור התעשייה של נס ציונה פורד ברנדה . היא גם למכירה . אין לי שום קשר לאוטו !!!!!
  22. אבל הוא מדבר על השנתונים המתקדמים מעל שנת 2001 בהם כל מנועי הדיזל של VAG הם TDI . הם גם חסכוניים אך יש להם את הטורבו שזה עוד תוספת למשהו שיכול להתקלקל בעתיד . אבל בכללי הפאסאט לא רחוק במחירי הילקים והטיפולים מהבורה שיש לך . הוא אמין וחסכוני בגלל הדיזל . אך שים לב יש TDI עם 110 כ"ס ויש עם 130 כ"ס.
  23. אין דרך לתקן זאת . הרבה יותר פשוט במידה ויש לך ביטוח שמשות תשבור את השמשה ותחליף אותה על חשבון הביטוח.:lol:
  24. עם בזמנו פיאט 500 סחב את העליות אין סיבה שהפולו לא יסחב . עכשיו רציני ברור שהוא יסחב הרי זה אוטו עם 75 כ"ס ומשקל נמוך הוא יהיה זריז אפילו בעליות.
  25. אופס אז כנראה טעיתי . איזה יופי לסחוט ממנוע 2000 סמ"ק כזו כמות של כוח סוס אפילו בלי טורבו.
×
×
  • תוכן חדש...