citroen s
-
הודעות
132 -
כאן מאז:
הנקודות של citroen s
נהג צעיר (3/14)
1
מוניטין
-
תודה על עזרתך ליין מן ...
-
שלום רב, ברשותי קאיה ריאו 2008 1400 בנזין, מד השמן במיכל מראה מתחת למינימום מעט מאוד. השמן גם נראה די שחור אני מעוניין להחליפו לבד אבל מאוד לא בטוח באיזה: המוסך המקורי אומר DEX3 אבל בחוברת יצרן ובחו"ל רשום PSF 3. הדבר נורא מבלבל ואני לא יודע מה להחליט. אודה לעזרתכם בעניין.
-
שלום אני מעוניין לרכוש פיאט פנדה או סיטרואן C3 או אפילו גרנדה פונטו. השאלה היחידה שלי היא: לאיזו מהמכוניות הגיר הכי אמין והאם יש תקלה גורפת בכל דגמי הפנדה\C3\גרנדה פונטו בגיר הרובוטי?
-
שמן מנוע ליקווי מולי Low-Friction HC7 - האם סינטטי מלא?
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נורת השמן נכבית כמו כל שאר נוריות הבקרה... וכן ,לזכרוני בדקתי שמן, אבל זה היה לפני 4 וחצי חודשים קשה לזכור אבל הנעתי ובדקתי והוא היה בסדר... גם בנסיעה למכון הבדיקה...... מה שכן הם החליפו שמן+פילטר מיד עם הקניה - ועוד כמה דברים ביישור קו - בסכום כולל של 950 שקל, אז הרכב יצא מושבח... אגב לא "עקצו" אותי כי נתנו לי לבחור מ8 רכבים עם פחות או יותר אותו הק"מ שהגיעו ישר מהמשאית ללא השבחה איזה שאני רוצה וכמו כן הלכתי לבדיקה... מה שכן אולי בבדיקה היו צריכים לעלות על זה? שזה קרה אחרי 3 חודשים היה אחריות של מכון הבדיקה על המנוע כנראה גם אליהם יכולתי לבוא בטענות.... אגב האחריות נורא מעצבנת 5000 ק"מ או חצי שנה... כמו כן אני באתי אחרי 3 חודשים עם 6000 ק"מ ובעל המגרש לא הסכים לתת לי אחריות. פשוט גועל נפש- אבל חוזה זה חוזה.... בעיה... -
שמן מנוע ליקווי מולי Low-Friction HC7 - האם סינטטי מלא?
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב אצלי 4 חודשים. נרכש ישירות מאלדן השכרה כיד שניה אצלי. עשו 5 טיפולים כל 15000 ק"מ במוסכים מורשים. הרכב הגיע עם גומיות בחלונות יבשים- מה שמעיד על כך שעמד בשמש באיזור אשקלון להבנתי כנראה חודש או יותר לפני מסירתו למכירה... וייתכן וכך גם נורה בוצה-השמן התייבש. לאחר "השבחה" - שמו פילטר יונדאי- תואם לקאיה+שמן 10W40... רצועות מנוע ובדיקת ברקסים... ומסרו לי את האוטו. אחרי שבועיים נסעתי איתו לאילת ללא בעיות . לא היה חסר שמן אצלי ולא היתה נורת לחץ שמן... לא היתה ניראת בעייה כלשהיא למעט צריכת דלק של 1:12 בשיוט שהאוטו צריך להגיע ל 1:14-1:15. התיקתוקחים הופיע לאחר 3 חודשים אצלי היו מאוד חזקים- לאחר גרירה למוסך ,הפלאשינג+שמן מנוע 10W40+תוספים+פילטר חדש- השתפר המצב. כרגע עם השמן החדש 5W40 שציינתי לעיל- נראה שהרעש מתחיל להחלש... האם השמן יכול להשפיע עד כדי כך על השסתומים? האם כבר נגרם נזק ב2200 הק"מ שנסעתי, או שהנזק התחיל עוד שהאוטו לא רעיש כלל ולכן לא ידעתי על זה...? פרט קטן שכחתי לציין- האוטו עבר אצלי תאונה יום אחרי שרכשתי אותו- מכה מאחור בטמבון... ושבירתו... האם התזוזה הזאת יכולה להשפיע? השמאי לא בדק את המנוע לאחר התאונה... -
שמן מנוע ליקווי מולי Low-Friction HC7 - האם סינטטי מלא?
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה..... -
שמן מנוע ליקווי מולי Low-Friction HC7 - האם סינטטי מלא?
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפשר בבקשה קצת רקע על רעש שסתומים: ממה הוא נובע: שמן , בוכנות,לחץ שמן,מעברים סתומים? האם לטווח הארוך זה גורם לנזק קבוע במנוע... יש לציין שנסעתי עם התיקתוקים כ 2000 ק"מ.? אשמח לרקע תשובה בנושא שלי... תודה מראש -
שמן מנוע ליקווי מולי Low-Friction HC7 - האם סינטטי מלא?
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב עבר 84000 ק"מ. השאלה היא - האם השמן ירוד באיכותו משמעותית מסינטטי מלא? האם ייתכן וייגרם נזק לרכב עד ההחלפה הבאה? האם ייתכן והרעש ייפסק אך ורק בסינטטי מלא? בכל אופן בספר הרכב לא מציינים צמיגות אלא רק תקן החל מ SJ ומעלה... ויש תמונה של שמן "קאיה-סינט" 10W40... ממש מבלבל - אז מה הכי טוב לרכב הזה? כי המוסך המקורי אומר שמשתמשים רק בשמן 5W40 או 5W30 לרכב הזה...סינטטי מלא... אף על פי שלאבי יש רכב כזה עם 104000 ק"מ עם שמן 10W40 והמנוע עדיין יותר שקט ובטח שלא מתקתקים השסתומים... וואי אני ממש בלחץ מהעניין לא רוצה להגיע להוצאה גדולה... אגב , הפרסי אמר שזה סינטטי מלא - אך דגם "ירוק" ששומר על הסביבה.. חחח אולי בגלל הצבע הירוק של המדבקה שעל האריזה החליט על כך... -
האם השמן הנ"ל הוא סינטטי מלא? האם כל 5W40 הוא סינטטי מלא? לא ברור לי. קניתי מהפרסי מיצחק שדה ואמר לי שזה סינטטי מלא. הרכב קאיה ריאו 2008 1.4 -לאחר תיקתוקי מנוע(שסתומים- כמו דיזל של מונית)- ביצעו פלאשינג, ושמו שמן מנוע 10W40 עם תוספים. ופילטר שמן תחליפי. השתפרו התיקתוקים במנוע. וכמעט נעלמו. כרגע עם השמן החדש של ליקווי +פילטר מקורי הבעיה עדיין נשארה. תיקתוקים חלשים. האם השמן 5W40 סינטטי אמור היה אמור להציל את המצב? הוא במנוע כבר 50 ק"מ. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1346%20Leichtlauf%20HC%207%20SAE%205W-40_EN.pdf/$file/1346%20Leichtlauf%20HC%207%20SAE%205W-40_EN.pdf תודה לכל העוזרים.
-
רעש שסתומים\נקישות מנוע- קאיה ריאו 08.
citroen s פרסם הודעה בנושא של citroen s בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה -
שלום רב. לאחר "השבחת" הרכב לפני שקניתי אותו שמו לי פילטר + שמן 10W40. לאחר 6000 ק"מ ללא בעיות או רעשים, כאשר הרכב עמד יומיים - נשמע רעש בוכנות כשהנעתי- הרכב רעד ובקושי הניע..., גררתי את הרכב למוסך שממנו קניתי את הרכב...(מוסך מורשה שעובד עם רכבי קאיה, לא מוסך מקורי). לאחר פלאשינג+החלפת מסנן ושמן 10W40 לחדשים הבעיה עדיין קיימת אך כמעט ולא שומעים רעש רק כשהאוטו קר וכשהוא מתחמם הרעש כמעט נעלם לחלוטין. שאלתי: האם קאיה משתמשים בשמן 5W40 או 5W30 במוסך המקורי כפי שנאמר לי ע"י בוחן במוסך? האם יש קשר ישיר בין הרעש וסוג השמן? האם כדאי לנסות להחליף לשמן הסינתתי 5W40 או שאולי 5W30? אגב: לאבי יש את אותו האוטו גם עם השמן של ההשבחה לפני קניה- 10W40 ואין בעיות...
-
תראה אני יודע שזה הה לאקסנט החדשה 2008... ככה שזה אמור ליהיות נעילת מינוסים- ראיתי כאן בפורום שעזרו למישהו... בנוסף יש לי את התצלומים שלו.... רק מה שהישאר אופן ההבנה של השיטוט... זה הכל...
-
קניתי נעילה מרכזית לא יודע אם מדובר בנעילת מינוס \ פלוס \ גם וגם אבל יש לי את השירטוטים. אבקש את עזרתכם... ומדוע יש ליציאה להבהוב אורות הרכב 2 חיבורים- אחרי 2 דיודות... מצורף קובץ השרטוט החשמלי...
-
הקפצה...
-
אה...... פרט קטן ששכחתי... האוטו צורך הרבה דלק מבעבר......
