Jump to content

mdlv

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של mdlv

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עדיין מחפש עצה... מצאתי קליאו אבל המוסך שלנו די הלחיץ אותנו לגבי קליאו, עלויות ממש יקרות של חלפים והם אומרים שהיא לא הכי אמינה. אולי סתם לא רוצים לטפל בה? :/ נשמח מאוד לעזרתכם. אילו עוד דגמים יכולים להתאים לנו? במידה ונעלה את התקציב ל25K
  2. יש לכם אולי המלצות לעוד דגמים במפרט הזה? כרגע נוטה לכיוון הקליאו ידנית, נראה שיש יותר אופציות ביד2. היונדאי חורגת מהתקציב טיפה ואם לסיריון יש תא מטען קטן זה פחות טוב לנו.
  3. עושים רילוקיישן לכן לא תהיה ברירה אלא למכור. מוכנים גם להתפשר על ידני. קראתי כאן המלצות על סיריון, רנו קליאו וגם על הI20. לא בטוח מה טוב יותר, נוטה לעבר ידני בשנתון חדש יותר מאשר אוטומט בשנתון ישן.
  4. היי לכולם, אנחנו זוג צעיר שמצפה לתינוק, צריכים לקנות רכב בהקדם ונשמח לעצתכם מחפשים רכב בתקציב של עד 20000₪, אפשרי לגרד עוד כמה אלפים בודדים במידה וזה הכרחי אבל מעדיפים שלא. אנחנו צריכים אותו לשנה/שנה וחצי ואח״כ נמכור, לכן לא מחפשים להשקיע במשהו יקר מדי. מה אנחנו מחפשים: - רכב קטן, אמין וחסכוני (סופר מיני, האצ׳בק? פחות מעדיפים משפחתי) - בטיחותי (כמה שיכול להיות ברכב קטן) - עם תא מטען גדול (שוב, כמה שאפשר ביחס לרכב קטן) - אוטומט - שנתון מתקדם ככל האפשר תודה ענקית מראש לעוזרים!
  5. מישהו יכול להסביר לי איך זה הגיוני שחברה אחת מציעה ביטוח חובה ב1700 ש"ח וחברה אחרת מציעה ב 3400 ש"ח ?!?! משהו לא מסתדר לי הרי ביטוח חובה אצל כולם הוא אותו כיסוי על פי חוק לא?
  6. יש לי drivers manual לא חושב שזה הספר שאתם מתכוונים אליו יש בו רק הפנייה ל SERVICE BOOKLET ולא הצלחתי למצוא דבר כזה ברשת... בכל מקרה יש המלצות למוסך טוב בקריות? אם לא לטיפול אז לדברים קטנים שיש לי לתקן, וישר אחורי שלא עובד, כפתור תקוע של נורת אזהרה ועוד כמה דברים שבטוח אין לי למה לטפל בהם במוסך מורשה...
  7. אני גר בקריות ואני אשמח להמלצה על מוסך טוב איך שקניתי את הרכב לפני 5 חודשים, הייתי אמור לעשות לו טיפול אני כל כך פרנואיד ממוסכים (הכל בגלל כלבוטק (-: ) שאני כבר כמה זמן דוחה את הטיפול, גם בגלל כסף וגם בגלל שלמרות שאני לא מבין בתחום אני משתדל שלא ידפקו אותי... במוסך מורשה נאמר לי שהטיפול לא קשור להחלפת בלמים וזה משהו בנפרד. תודה קובי(?)
  8. שלום לכוווולם, אני דוחה את הטיפול הזה כבר הרבה זמן וזה ממש לא לעניין אולי תוכלו לעזור לי... במוסך מורשה נאמר לי שלקליאו יש טיפול בינוני שעולה 830 ש"ח - כל 15000 ק"מ/שנתיים וטיפול גדול שעולה 1700 (!) ש"ח - כל 30000 ק"מ/4 שנים מדובר ברנו קליאו B 2002 גיר רגיל. הדילמה שלי היא האם באמת שווה לי להשקיע כל כך הרבה כסף על טיפול, ומה ההבדל בין שני הטיפולים (או- מה כולל טיפול לרכב בכללי? אין לי מושג). שאלתי והבחור במוסך זרק לי מילים שבקושי הספקתי לתפוס ואין לי מושג אולי תוכלו להסביר לי את זה במונחים לטמבלים... בתיעוד של הרכב בוצע טיפול בינוני לפני שנה וחצי אז כנראה שצריך לעשות טיפול גדול. אתם באמת חושבים ששווה להשקיע או שעדיף לי לקחת למוסך לא מורשה ולקחת סיכון? אני אשמח לשמוע מה המקצוענים כאן חושבים. ועל הדרך, המזגן שלי לא מקרר והמוסך המורשה נתן הצעת מחיר של 350 ש"ח לבדיקה חברים אמרו לי שצריך רק "למלא גז" ובמוסך הוא הסביר לי שאם חסר גז אז יש דליפה, הגז לא אמור להיגמר סתם ככה. מי מחרטט אותי?! תודה מראש ח'ברה...
  9. קליאו B 2002 קדמי ואחורי אחלה שירשור !
  10. נורה נדלקה בדיוק לאחר תיקון הריפוד בגג. יש למישהו מושג? אני די בטוח שאין שום בעיה בכרית, אולי הרפד נגע בחיבורים או משהו כזה?
  11. לגבי הנורה עשיתי תיקון של הריפוד בגג ומאז הנורה דלוקה, מה יכולה להיות הבעיה?
  12. קודם כל תודה על התגובה. אין לי מושג מה כל מוסך נותן, לפי מה שהסבירו לי ברנו עושים ב10000 טיפול ו10000 הבא בדיקה. (כאילו טיפול 10000 כל 20000) במוסך המורשה הם קראו לזה טיפול גדול וטיפול קטן. הגדול עולה 1400 והקטן 650. אין לי מושג מה ההבדל בניהם וחבל שלא שאלתי! בכל מקרה אני שואל כי אני רוצה לעשות טיפול לפני הטסט אני רוצה להגיע לטסט במצב כמה שיותר טוב.. הבעיה שנשאר לי רק עד ה19 לעשות טסט ואני צריך לעשות את זה כמה שיותר מהר. בכל מקרה תודה על התשובה אם למישהו יש עוד מידע אני ישמח.
  13. שלום שאלה קטנה. רציתי לדעת אם אפשר להיכשל בטסט על מגב אחורי שלא עובד ונורת אזהרה דלוקה של כרית האוויר?! והאם אפשר לתקן את הדברים האלה בשקט במוסך רגיל כי אני יודע שבמוסך מורשה יטחנו לי את הארנק, עוד שבוע טסט זאת גם ככה חתיכת הוצאה וזה ממש לא מתאים! כמו כן על הדרך מה ההבדל בין טיפול 10000 במוסך רגיל שעולה 199 ש"ח לטיפול במורשה שעולה 1400 ??? כמו שהבנתם רכב ראשון שלי ואני אוטיסט בכל מה שקשור למכוניות.. תודה לעונים.
  14. קניתי רכב סופסוף ואז מצאתי את עצמי חושב "רגע מה עכשיו" אז מה עכשיו???? איך יודעים מתי צריך לעשות טיפול 10000? איזה טיפולים אחרים צריך לעשות? איזה שמנים אני צריך לקנות? נוזל קירור? איפה לעזאזל בודקים שמן בקליאו B 2002 ????? יש למישהו איזה מדריך בסיסי לנוהג החדש...? ואל תפנו אותי ללינקייה כי מבחינתי הכל רשום שם בסינית...
  15. מצאתי רכב בשעה טובה בסוף הלכתי על הקליאו B מצאתי אחת מצוינת לא הייתי מצליח בלי העזרה לכם תודה ח'ברה!! עכשיו אני כנראה יעבור לפורום אחזקה (:
×
×
  • תוכן חדש...