Jump to content

ereza23

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ereza23

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום! ראיתי סקודה ניו פליסיה דיזל ידנית, שנת 2000 עם 186 אלף ק"מ, נראה דיי שמור בעשרת אלפים ש"ח. אני הולך לנסוע בסביבות העשרים אלף ק"מ בשנה, מחפש רכב אמין וחסכוני. בבדיקה שנעשתה במכון נתגלה כי יש נזילת שמן במנוע, חימום יתר (לרכב היה נוזל קירור שקוף- טען שזה מים מזוקקים- יכול להיות קשור?) יש צורך לתקן צינור/דוד עמם, בעיה כלשהי (לא ברור-כנראה דליפת גז) במזגן ונזילת שמן בתיבת הילוכים. אלו הדברים העיקריים שהופיעו בבדיקה, בעל הרכב מוכן לרדת לתשעת אלפים, אולי טיפה יותר. בהתיעצות עם מוסך אמרו לי שהרכב לא מוצלח, שהגיר שלו רגיש ויקר להחלפה ושהוא לא כל כך אמין למרות שהמנוע של פולסווגן, ובנוסף אמרו שכדאי לרדת מדיזל כי האחזקה שלו הרבה יותר יקרה (חלפים יקרים בצורה משמעותית). האם כדאי לקנות את הרכב? האם מכוניות דיזל אכן יקרות באופן משמעותי לאחזקה? האם יש המלצות למכוניות אחרות בסביבות ה-15 אלף ש"ח? תודה רבה!!
  2. שלום לכולם! אני מתלבט בין שני הרכבים הבאים: פורד פיאסטה ,1300, ידנית, שנת 2000, יד 3 כל הידיים פרטיות, 127 אלף ק"מ בשלוש עשרה אלף ש"ח. סקודה ניו פליסיה 1900,(דיזל), ידנית, שנת 2000, יד 3 כנ"ל, 186 אלף ק"מ בעשרת אלפים ש"ח. (יש לציין שהפיאסטה ממגרש מכוניות והסקודה מאדם פרטי). אני הולך לנסוע בסביבות 20 אלף ק"מ בשנה, אולי קצת יותר. הפרמטרים החשובים לי הם אמינות, חיסכון בדלק וגם קצת בטיחות, פחות משנה לי ביצועים/נוחות/מראה וכו'... אני מעדיף כרגע את הסקודה, בגלל שהבנתי שהמנוע חסכוני יותר ואמין מאוד (פולסווגן) - מה דעתכם? תודה רבה! ארז
×
×
  • תוכן חדש...