שלום לכולם!
אני מתלבט בין שני הרכבים הבאים:
פורד פיאסטה ,1300, ידנית, שנת 2000, יד 3 כל הידיים פרטיות, 127 אלף ק"מ בשלוש עשרה אלף ש"ח.
סקודה ניו פליסיה 1900,(דיזל), ידנית, שנת 2000, יד 3 כנ"ל, 186 אלף ק"מ בעשרת אלפים ש"ח.
(יש לציין שהפיאסטה ממגרש מכוניות והסקודה מאדם פרטי).
אני הולך לנסוע בסביבות 20 אלף ק"מ בשנה, אולי קצת יותר.
הפרמטרים החשובים לי הם אמינות, חיסכון בדלק וגם קצת בטיחות, פחות משנה לי ביצועים/נוחות/מראה וכו'...
אני מעדיף כרגע את הסקודה, בגלל שהבנתי שהמנוע חסכוני יותר ואמין מאוד (פולסווגן) - מה דעתכם?
תודה רבה!
ארז