Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. תודה, אך אין בשרשור שום תגובה שנוגעת לפוליש, שטיפה רגילה כבר עשיתי וזה לא עזר.
  2. תמונות אין לי וכנראה שגם לא יהיו, הרכב מחר יעבור טיפול (יש המלצה למקומות באזור ת"א? אם אסור פה אז אפשר בפרטי). בכל מקרה הנקודות הן יחסית קטנות, כשהכתם הכי גדול בקוטר של 3 ס"מ אולי.
  3. שלום, לפני כמה ימים פועלי בניין טפטו בטעות טיט על הרכב (בעיקר מכסה מנוע וקצת בדלתות). מנהל העבודה הבטיח שהתיקון ישולם על ידם. איך מטפלים בזה בצורה הכי טובה? פוליש\וקס יעזור? אם כן ישנם מקומות מיוחדים שמתמחים בנזקי צבע קשים או שפוליש של תחנת רחיצה רגילה יספיק? תודה וערב טוב.
  4. adamd1

    צביעת ג'אנטים

    לדעתי לא כדאי לך. ראיתי משרשור אחר שזהו רכב חדש, תנסה לדבר עם צ'מפיון על החלפה למידה גדולה יותר ומה ההפרש. 16" זאת פשוט מידה מוזרה לרכב, צריך לפחות 17 ועם נטייה ל18
  5. המלצה על מארז- Cooler Master Centurion http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=3927 מאוד שקט, מאווררים גדולים ויעילים. יש לי אותו כבר כמעט שנתיים וחצי ועדיין שקט ואפקטיבי כמו חדש.
  6. adamd1

    סרטון של Audi RS6

    שקרן מי שאמר שכסף לא קונה אושר.
  7. ישנה עוד סדרה מבית היוצר של The Wire שנקראת The Corner. מיני-סדרה בת 6 פרקים מאוד חזקה ו"אמיתית". מומלץ ביותר.
  8. מחזק את ההמלצה על המכונות של MOSER, יש לי מכונה שקניתי בדיוטי פרי ב200$, משמשת אותי גם לתספורות.
  9. זה מעניין, כי על הדלתית של הלאון שלי כתוב רק 98. מוזר.
  10. פחדתי מהיום הזה. עכשיו שוב יהיה בלאגן עם אנשים שמזייפים רטיו של 321498071923874 ומקבלים חסימות. הדבר הוביל לחסימה של כל IP ישראלי באתר אחר, Torrentbytes למי שזוכר.
  11. איך ניסית להעביר עד עכשיו? הכוונה היא שליחה במסנג'ר וכד'?
  12. הלכו ברכב שלי 2 סלילים, קיבלתי הצעת מחיר של 1100 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. המחיר נראה לי קצת גבוה, אני צודק או שמא הרכיב יקר? המנוע הוא 2.0TFSI
  13. אוכל מדהים אך מחירים גבוהים-הרברט סמואל, נמצאת על הטיילת מול תחנת הדלק של פז (50 מ' דרומה מדן פנורמה).
  14. רק אותי הכי מדליק ההנדסה של המראה מקארבון? לי אישית נראה כמו החלק הכי קשה לייצור בכל המכונית. http://www.pic.co.il/Files/6985F234C52C496D8FA8F54C84C70BDB/norm_BA3865BF8A8F4D77BA504D2A2A738235.JPG
  15. משהו שאני לא מצליח להבין בסרטים, מי המפגר ששורף משהו ומשאיר את הזיפו שלו באש? הרי כל אחד שיש לו זיפו מקורית וטובה מאוהב בה והדבר האחרון שיעשה זה ישאיר אותה בשריפה.
  16. Peggle, Bejeweled 2+Blitz, Angry Birds, Fruit Ninja, Cut The Rope. והכי חשוב, הרבה הרבה זמן פנוי
  17. ידוע לך אם זה מתקיים גם בסניף שברחוב סלמה?
  18. כל עוד הפרס אינו כסף מזומן לא אמורה להיות שום בעיה. בכל זאת אני ממליץ כדי למנוע אי נוחות פשוט להתקשר למשטרה ולשאול.
  19. החוק אומר ככה: משחק "בין חברים" הוא מותר. נקודה. נכון שזה מאוד (מאוד) אפור ומצחיק, אבל ככה זה עובד. כל עוד הבית אינו מעורב (=משחק מאורגן עם תשלום=קזינו) המשחק חוקי. וכן, הדברים נאמרים מנסיון שלי.
  20. מבחינת החוקיות אתה יכול להגיד למשטרה שהכסף הולך למנצח. כל עוד הבית לא מעורב בקופה, ולא לוקח כסף הכל חוקי. תיאורטית גם אם תהיה פשיטה ויהיו על השולחן מונחים חצי מיליון שקל זה היה חוקי.
  21. adamd1

    Gran turismo 5 הגיע

    זה משחק שהוא של חברת סוני, אין להם שום סיבה להוציא אותו למחשב.
  22. רק לי זה נראה מוזר לקנות רכב שהייעוד שלו הוא "עיצוב עצמי" של הקונים במכירה כזאת? אין פה קצת פספוס?
  23. קצת תמונות, צולם עם Canon G11. תנו לעמוד דקה לעלות. חבל שנגמרה הסוללה באמצע
  24. adamd1

    פונטו אבארת' בישראל

    בעמוד של הGTI בצ'מפיון מופיעים גם הגולף וגם הפולו (לפחות באתר הקודם)
×
×
  • תוכן חדש...