Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. כבר ראיתי כמה כאלה בארץ. או שהם הגיעו בייבוא אישי או שהיבואן עושה הזמנות מיוחדות.
  2. בעיה קטנה שיש לי: שדרגתי לא מזמן ל5.0.1 את ה3GS שלי, ופרצתי. הבעיה היא שברגע שאני מתקין Winterboard מהסידיה המכשיר מתחיל לקרטע (בלי שהפעלתי שום theme!). לפני זה הייתי על 4.2.1 עם theme דיי כבד אפילו והכל עבד חלק. יכול להיות שזה נובע מזה שפרצתי עם הb2 ולא b3?
  3. צריך לדעת בשביל מה השאלה רלוונטית. הרי רכבי סולר מטבעם יהיו יותר חסכוניים אך הדלק עצמו יהיה יותר יקר. אם זאת סתם שאלת מספרים, אז אני חושב שסמארט CDi תנצח פה עם צריכת דלק של 34 ק"מ לליטר (ע"פ מבחן דרכים של אתר בריטי).
  4. adamd1

    חלב - מזיק?

    תיעוד תנכ"י פשוט לא יכול להיות אמת מידה אמיתית. התנ"ך עבר כל כך הרבה פירושים במשך אלפי שנים שכבר אי אפשר לדעת מה נכון ומה היה נראה נכון לפני 5000 שנה. ולנושא, שתו נס ותאכלו טוסט עם גבינה. שבת נעימה לכולם.
  5. נראה כמו שילוב מוזר של 458, R8, אג'רה ואוונטדור. מה זה הסנפיר הזה בחלק העליון של מכסה המנוע מול השמשה?
  6. מצלמות המהירות העירוניות לא הותקנו עדיין?
  7. בשבילנו זאת נראית זוועה מוטורית. אבל כשמסתכלים לפרטים 80% מהנהגים בישראל שלא יוצאים מהעיר לא צריכים הרבה יותר מזה.
  8. גם אצלי היו בעיות קשות עם שירביט. לפני כחודש וחצי (!) הרכב שלי קיבל מכה לא יפה בכלל בצד והפעלנו את הביטוח. אחרי 3 שבועות של ויכוחים לא הגיוניים איתם, והם כבר הסכימו ושלחנו את כל הפרטים, לפני שבוע הגיע בדואר מכתב שמבקש שנשלח להם את הפרטים כדי להסדיר את ההחזר. :x:x
  9. דברים שעוד לא הוסיפו: Tunein Radio-תוכנת רדיו חינמית (גרסאת התשלום מאפשרת גם הקלטה-מאוד שימושי) המאפשרת שמיעת רדיו דרך ה3G\WIFI, ב99% מהזמן שומעים באיכות מקסימלית ויש כל תחנה שתוכלו לחשוב עליה מהעולם. Drag Racing Free-משחק מירוצי דראג פשוט אך ממכר בצורה לא הגיונית. Crime City-משחק דומה לMafia Wars של הפייסבוק. Yaniv-משחק קלפים משעשע. AppBox Pro-מכיל בתוכו המון דברים קטנים ושימושיים, כמו פלס, סרגל, מחשבון טיפ, המרות מטבע, מתרגם טקסט, המרת מידות וכו' 9gag mobile-התוכנה של האתר, מומלץ למי שאוהב בדיחות אינטרנט.
  10. ועל זה נאמר,
  11. אחרי שהסידיה עדכן את עצמו הצלחתי למצוא את הSBSETTINGS וכל מה שמסביבו (כנ"ל BITESMS)
  12. Transporter-אני גם לא מצאתי, אחרי שהוספתי את cydia.hackulo.us (שלא קשור) ונתתי לסידיה לעדכן את עצמו זה עבד.
  13. adamd1

    פרארי ומזראטי בישראל

    458 עם 680 כ"ס. הוציאו גרסאת ביטורבו ולא אמרו לי?
  14. פשוט חבורה של אידיוטים. אם הם באמת היו במסגרת חקירה\עבודה משטרתית הם היו צריכים לספוג את הדו"ח בשקט ולבטל אותו אחר כך במפקדה מול הדרגים הגבוהים יותר. העיקר להתווכח.
  15. למזלי הרב המספר הוא 945. אז נגיד ואני רוצה לשדרג ולפרוץ, מה השלב הבא שלי מעכשיו? לא ראיתי שום הסבר או קישורים בבלוג ההוא תודה מראש
  16. רק כדי להיות בטוח, ע"פ הבלוג שלו קיימת פריצה לא קשורה ל 3GS 5.0.1 או לא?
  17. מאז שבטראקרים הסגורים יש כמות סידרים שווה או אפילו גבוהה יותר לשחררורי ה720p, פשוט אין שום סיבה להוריד DVDRIP. כנ"ל לגבי סדרות. ואני עוד עם מסך 19", וההבדל משמעותי.
  18. הפורומים השונים הולכים להעיף את כל ההורדות, מסתבר שזיר"ה הם כרישים לא קטנים וכבר הספיקו להפיל כמה אתרים דיי בקלות. בכל מקרה, זה הלינק לבינתיים של הורדות.נט http://www.horadot2net.022.co.il/BRPortal/br/P100.jsp
  19. אהלן חבר'ה, יש לי שאלה אני נמצא כעת במלון בארה"ב, וחיבור האינטרנט בחדר הוא דרך כבל בלבד. ניסיתי להפוך את המחשב שלי להוטספוט, למרות שהצלחתי והתחברתי גם ממחשב אחר האייפון לא רצה להתחבר (Unable to join network). רציתי לדעת האם ישנה דרך "להעביר" את האינטרנט דרך הכבל? הדרך קיימת, כשעושים tethering מהטלפון למחשב. אבל על הדרך ההפוכה לא הצלחתי למצוא מידע. אם מישהו יודע איך אפשר לעשות זאת, אשמח. המכשיר הוא 3GS גרסא 4.3.1 פרוץ. תודה ולילה (יום?) טוב.
  20. ממליץ בחום על Vibrashpere, מוזיקת צ'יל אאוט מעולה אחד האהובים עלי שלהם: http://www.youtube.com/watch?v=CNiixcM1g8Y דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  21. שאלה חברים- אייפון 4S מסין יעבוד בישראל ללא בעיות (כמובן שיקנה בAPPLE STORE בבייג'ין)? המכשירים שם נעולים?
  22. הנה משהו פשוט שאי אפשר לפספס איתו- רום סאוור מצרכים: רום (לא כל כך משנה הסוג, אפשר גם אחד פשוט), סאוור (מיץ לימון סחוט עם מי סוכר לפי הטעם-אני אישית מעדיף חמוץ יותר) וגרנדין (סירופ רימון). הכנה: בכוס לו-בול ממלאים עד החצי בקרח גרוס, בערך שליש כוס של רום והשאר סאוור. לסיים את ההכנה בערבוב קל וכמה טיפות גרנדין מלמעלה.
  23. adamd1

    [חדשות רכב] - 2011 Nissan Juke-R

    האוטו לא יהיה רק יופי, הוא יחלוק את אותם מכלולי הנעה של הGTR. זה אמנם לא בדיוק CONCEPT, אך השמועות אומרות שניסאן ייצרו רק 2 מהם.
  24. תבדוק בצידי\מאחורי המכונה כמה אמפר המכונה דורשת בזמן הסחיטה וכמה אמפר השקע שלך יכול לספק.
  25. צהריים טובים, אבי מחפש לקנות מחשב נייד חדש וביקש ממני לבחור את המחשב בשבילו. הבעיה היא שאני לא כל כך מבין בתחום הניידים אז אבקש עזרתכם. הדרישות: קל ככל האפשר מסך 12-13" סוללה חזקה שתחזיק בטיסות ארוכות החומרה לא חייבת להיות שיא הטכנולוגיה, המחשב משמש בעיקר לMS OFFICE ונגזרותיו תקציב: לא הכי רלוונטי, נגיד שעד אזור ה6,000 בנוסף, המסך שלי הלך לעולמו ואני צריך מסך מחשב חדש. מה שאני מחפש זה מסך בגודל 22", עדיפות ליציאת HDMI שישמש לסרטים\סדרות ולפעמים משחקים. אין לי מושג אם עדיף LED או LCD, ואני מניח שיהיה לי יותר נוח עם מסך רחב ולא רגיל. תקציב: גם לא כל כך רלוונטי, עד אזור ה1,500. תודה רבה לעוזרים, ושבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...