איזו כתיבה מעולה!
ומחובתי לכתוב על אוכל רומני, אומר שלא מצאתי מסעדה רומנית אמיתית טובה בישראל. רוב המסעדות מתיימרות להיות רומניות ולבסוף מגישות שיפודים...
בכל מקרה, אוכל רומני טוב תאכל בבית. את הסרמלה, ממליגה וצ'ורבה (אחד המאכלים האהובים עלי והגאווה הרומנית שלי) צריך להכין כדי שיהיה באמת טוב.