Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. זה כל מה שיש לי להגיד:
  2. תלוי מה אתה רוצה להעביר. אם המכשיר שלך פרוץ, אפשר להשתמש בiFile (מסידיה) כדי להעביר ישירות מהמחשב למכשיר ולהפך.
  3. ערוץ 1 לא משדר את כל התוכן שלו בHD. גם סרט משנות ה80-90 (או ה40) יכול להיות בHD, תעביר בין הרגיל לHD ותראה את ההבדל.
  4. מאיפה אתה?
  5. למה להם הטרחה הזאת כשאפשר "להגן" על המדינה מבית הכנסת?
  6. http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-dd3826a00b39631018.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762 המקרה הזה מבחינתי פשוט מביך, שאנחנו בשנת 2012 וחיילים שחוזרים מפעולה יראו ארוחת חג נזרקת לפח ויקבלו מצות במקום. ולהוסיף חטא על פשע, הבחורצ'יק שחימם את האוכל בשבילם יעלה למשפט.
  7. יפה. מעניין אם זה נוהל רגיל במקרים כאלה או סתם בן אדם טוב.
  8. שאלה בנושא אך לא קשורה: מותר להזמין מצתים ישנים מהאינטרנט (איביי וכד')?
  9. אחרי שאתה פורץ אפשר להוריד מוזיקה דרך תוכנה מהסידיה שנקראת Mewseek (אפשר להעביר ממנה ישירות לספריית המוזיקה במכשיר).
  10. יש לי 4S כחודשיים כבר ואני חייב להגיד שהסירי דיי useless.. פשוט אין ממש מצבים בהם יהיה יותר מהר להגיד מאשר לעשות (חוץ מאולי שעון מעורר לעוד 10 דקות בבוקר).
  11. אני מעדכן בעיקר כי מפריע לי המספר על האייקון של הסידיה. אבל בכל מקרה כנס לדף של העדכון עצמו ותרד טיפה למטה-אמור להיות הסבר על מה חדש בעדכון.
  12. adamd1

    קרוז חלומי- הכל כלול

    איזו כתיבה מעולה! ומחובתי לכתוב על אוכל רומני, אומר שלא מצאתי מסעדה רומנית אמיתית טובה בישראל. רוב המסעדות מתיימרות להיות רומניות ולבסוף מגישות שיפודים... בכל מקרה, אוכל רומני טוב תאכל בבית. את הסרמלה, ממליגה וצ'ורבה (אחד המאכלים האהובים עלי והגאווה הרומנית שלי) צריך להכין כדי שיהיה באמת טוב.
  13. בגלל שבזמן האחרון הרשויות מחפשות המון תכנים פיראטיים, האתרים מוחקים את התוכן מהר מאוד. תוריד למחשב ותעביר בSSH לאינסטולוס כדי להתקין (רשום לי איפשהו הנתיב, אערוך אותו לפה מאוחר יותר).
  14. בערוצי הספורט אני לא מאמין שיהיו עוד שידורים חוזרים, בקושי אחד יש ביום המירוץ (וגם זה לפעמים הם תוקעים ב2 בלילה). אוכל לתת לך טורנט להורדה אם תרצה.
  15. איזה מרוץ מדהים! אין סוף תהפוכות והפתעות. אלונסו עם נצחון ענק, סרחיו פרז במקום השני (!!) ולואיס המילטון מסיים שלישי אחרי שזינק ראשון. בולטים בהעדרם: וטל, מאסה ובאטן מחוץ לנקודות.
  16. הים קיבלתי את האייפון החדש אחרי שהוא נגנב לי לפני שבוע ופשוט הייתי חייב להכין את זה::-D:-D
  17. חדשות מאמאזון או מהאתר הרשמי עולות בסביבות ה100$. לדעתי מחיר שעדיף על הסיכון.
  18. סתם מסקרנות, RESPRING גם דורש חיבור למחשב?
  19. אם אני לא טועה ההגבלה למנועים חשמליים היא הכוח של המנוע. את זה צריך לברר בחנות אופניים מול מוכר. חוץ מזה, לכל אופניים חשמליות יש פדלים ככה שלקבוע אם אתה נוסע מעל 20 או המנוע זה קצת לא אמיתי, ככה שאני לא הייתי מפחד מהחוק בנושא זה.
  20. יש הרבה אופניים חשמליות שמגיעות ל50 קמ"ש אפילו. אין בזה באמת פעילות גופנית.
  21. בעיקרון המכשיר מראה לי שאני מחובר לWIFI אך נותן לי לגלוש רק אם ה data services מופעלים. איך אני יכול לדעת אם זה משתמש באמת בDATA או בWIFI בזמן גלישה?
  22. נכון לעכשיו אין לי שום חבילת גלישה, למרות שלפי הנציגה בסלקום הWIFI אמור לעבוד ללא קשר. ממה שראיתי באינטרנט בלקברי צריך BIS בשביל WIFI. דאמיט, היה לי בבית E72 מעולה שפשוט נעלם.
  23. מכיוון שבעוד שבועיים וחצי העונה השניה של "משחקי הכס" עולה, וזאת אחד הסדרות היותר מרתקות שעלו לטלויזיה אני חושב שזה מה שכדאי לך לראות How to make it in america- סדרה מעולה, בסגנון ומהיוצר של הפמליה אך בוטלה בצער רב בסיום העונה השניה. חבל.
  24. שלום, מכיוון שה4S שלי נגנב אני משתמש בבלקברי טורץ' לזמן הקרוב. הבעיה היא שהWIFI מסרב לעבוד, והסיבה לך היא שאין לי את החבילת גלישה המיוחדת של הבלקברי. יש איזה דרך לעקוף את הדבר המעצבן הזה?
×
×
  • תוכן חדש...