Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. אם אתה רוצה אתגר, לסיים משחק כלשהו עד ל100% תנסה את דרגון אייג' הראשון. אותו זמן כמו לסיים את סקיירים 3 פעמים בערך.
  2. אחלה סיכום וכתיבה מעולה. מקווה להיות שם מתישהו בשנים הקרובות. הסיפור הגדול של התערוכה צריך להיות האוונטדור J, יש רשמים ממבט ראשון כלשהם?
  3. איזה קטע, בדיוק לפני כמה ימים סידרתי למישהו את ה"בדרך". פשוט תוסיף קיצור תחת ערך "בדרך" ובתוכן תכתוב גם בדרך.
  4. הדינוזאורים יחלקו עליך..
  5. נכון, אבל כרגע TL הוא האתר הפופולרי בתחום, מה שאומר שיש אלפי סידרים לכל דבר. לTL מש לא קל לקבל הזמנות אלא אם אתה VIP (שהם ה20$ הכי טובים שהשקעתי בחיים שלי).
  6. הזמנות לאתרים הסגורים קשה לי להאמין שתקבל מפה, מקבלים פחות מהזמנה בשנה בדרך כלל.. תבדוק אצל אנשים אמיתיים שאתה מכיר, גם אז אני לא מבטיח ברוך הבא ל2004:-D
  7. ערב (לילה) טוב! הסרטון שהצגת ערוך בצורה לא פחות ממדהימה! מעולם לא שמעתי על התחרות הנ"ל, אשמח אם תשפוך עליה קצת אור. וכמובן, המון בהצלחה!
  8. אמנם אין טבק וניקוטין, הכוונה שלי היתה מה כן יש בזה בנוסף לגליצרין. זה נשמע מאוד מעניין ויוכל לחסוך את הויכוח התמידי של מי מכין ראש
  9. שלום, האבנים הם האבנים של shiazo? יש איזה מידע מהימן לגבי זה שהנזק פחות מטבק רגיל?
  10. חובה לשחק ב1 ו2 לפני זה? שיחקתי ב1 והיו לי המון בעיות איתו (מבחינת המחשב) אז עצרתי שם..
  11. בדיוק מה שרציתי לכתוב. לא צריך שום תערובות של בתי הקפה. אם אתה מכיר אנשים שנוסעים\חוזרים מאירופה תבקש שיקנו לך שם כמה חבילות כי זה משמעותית יותר זול.
  12. בדון ויטו הייתי אוכל הרבה אחרי שמירות בבסיס (אם יש פה עוד יוצאי מש"א-אתם יודעים..) והאוכל שם בסדר. לא משהו שהייתי נוסע אליו במיוחד.
  13. תן לי את השמות של האפליקציות, אני אנסה למצוא גרסאות פרוצות.
  14. תעשה respring דרך sbsettings והם יעלמו
  15. ללא ספק בעולם הבא זאת החיה שאני רוצה להיות
  16. אוי מה הייתי נותן בשביל לשכוח את כל "הסמויה" בשביל להתלהב מזה מחדש.. בכל מקרה, מישהו יודע למה HBO ביטלו את How to make it in america? בתור ניו-יורקר לשעבר ממש התאהבתי בסדרה!
  17. אני אישית דווקא אוהב את ההשראה מהויירון SS, ובארצנו It might as well be.
  18. אני עכשיו ברמה 27 לכיוון 28 ובעלילה המרכזית אני רק "למדתי" על הelder scrolls, רוב הזמן אני עושה את המשימות הצדדיות של הגילדות למינהן (קוסמים, גנבים, companions, bards, dark brotherhood וכו').
  19. יהיה קצת בעייתי, כי התוכנה זוכרת את הנתיב המדיוק של כל שיר בפלייליסט שלך. בעיקרון אתה יכול לעשות export דרך file->library, לייבא במחשב החדש ופשוט ליצור את אותו הנתיב. אפליקציות נמצאות פה: C:\Users\~~~\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications למרות שיהיה יותר נוח פשוט לחבר את הטלפון ולעשות transfer purchases. סרטים והגדרות אני לא בטוח.
  20. חשבתי שהסימונים הם אינדיקציות להעברת הילוכים, כש2 הפסים הראשונים הם לשני-שלישי בעיר והפס של ה130 יוצא בדיוק בסוף שלישי במקס' סל"ד.
  21. למי שלא עקב, הממשל האמריקני חוקק מספר חוקים המגנים על זכויות יוצרים (תחפשו בגוגל SOPA וPIPA לעוד מידע). האתר הראשון שספג את המכה הוא megaupload (הכולל גם את megavideo) שיותר מוקדם היום הורד מהרשת, בעוד הבעלים הובאו למעצר מניו זילנד (!), הם עומדים בפני תביעה בסך 500 מיליון דולר. כתגובת נגד להפלה של מגהאפלוד קבוצת Annonymous (אותה אחת שרצו להפיל את פייסבוק ומויקיליקס) הפילו אתרי ממשלה, זכויות יוצרים ומוזיקה אמריקאיים. בינהם: אתר הFBI, משרד המשפטים, אתר זכויות היוצרים הממשלתי ועוד מספר ארגוני מוזיקה במה שנחשב להתקפה הגדולה ביותר אי פעם על אתרים. לכתבה: http://rt.com/usa/news/anonymous-doj-universal-sopa-235/
  22. בטשרניחובסקי 6 יצא לי להיות לא מעט פעמים עקב הכרות עם הבעלים. יש פלוסים ויש מינוסים למקום. הפלוסים הם שבדרך כלל האוכל מעולה, ובזמן האחרון הבעלים הוא זה שמבשל, וכשזה קורה באמת שקשה ליפול. בנוסף בדרך כלל לא מלא שם והאווירה שקטה ונעימה, מה שיכול להתאים לארוחה רומנטית. יש גם מבחר יינות לא רע בכלל. המינוסים הם מחירים קצת יותר גבוהים ממה שמצפים מהמסעדה. בנוסף קרה כבר שהיה קצת אי-יציבות ברמת האוכל כתוצאה מהחלפת שפים כנראה. בדרך כלל היה טוב מאוד, לפעמים נהדר ומידי פעם בינוני.
  23. מצטרף להמלצה לרפאל. אוכל מעולה, מבחר יינות מכובד מאוד ואפשר לבקש לשבת בשולחן בחדר נפרד, עשינו את זה פעם לאירוע קטן (4 אנשים) והיה הכי טוב שאפשר לבקש. וזהירות עם הלחם, לא ישאר מקום לעיקריות
  24. תוכנה מאוד מומלצת לסידיה להורדה ושמיעת מוזיקה: MewSeek יש אפשרות להעביר לאייטונס אחרי ההורדה, מה שמבדיל מכל ה downloaderים למינהם, וגם אחלה סטרימינג.
×
×
  • תוכן חדש...