Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. לא יפריע לי גם אם זה יחזיק רק 5 שעות. אני רוצה שיהיה כמה שיותר קטן לטובת ניידות.
  2. צהריים טובים חברים השותף שלי התלהב מהסיגריה שהזמנתי ורוצה להזמין בעצמו. הוא ביקש ממני לשאול פה על הקיט הבא: http://zainy.net/33-ego-tm-electronic-cigarette-with-lcd-display-starter-kits.html בנוסף אני רוצה להזמין סוללה נוספת כי הזו שקיבלתי עם הקיט גדולה מידי, גם ככה אני לא יוצא לטיולים וכד'. זאת הסוללה הכי קטנה שראיתי באתר: http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1082_1083&products_id=8109 לכמה זמן היא אמורה להחזיק? תודה ואחלה סופ"ש
  3. האריזה היתה הכי מינימליסטית שאפשר: פלסטיק דק עם דף קרטון מאחורה. אבל זה לא משנה. חבר היום אמר לי שראה בעיתון (לא זוכר איזה) לפני כמה ימים כתבה על סיגריות אלקטרוניות, ובעיקר על כמות גבוהה של אנשים שקיבלו מזה בצקת בריאות. יש לזה אימות כלשהו?
  4. במקומך הייתי הולך למלא איזה ווינר על האריזה לא היה כתוב כלום על תפעול המכשיר. תודה
  5. זה נראה אצלי אחרת, פשוט מילאתי עד הקו: http://img543.imageshack.us/img543/2576/58533738.jpg בנוסף אני לא מצליח לתפעל את הסוללה. חיברתי אותה למטען הUSB, הנורה על המטען הופכת לאדומה לרגע והכפתור של הסוללה מהבהב גם לכמה שניות, ואז מפסיק והנורה של המטען משתנה לירוק. השארתי אותה ככה בערך שעתיים וכשאני מנתק ולוחץ על הכפתור שום דבר לא קורה.
  6. אהלן חבר'ה, היום הגיע המשלוח שלי של הCE4 והטעמים. מישהו יכול הסביר בקצרה איך ממלאים את הקלירומייזר(כן?) ? צריך פשוט להוריד את פיית העישון ולמלא? משומה לא מצאתי הרבה מידע על שימוש בדגם הזה.
  7. הבנתי, ואתם מזמינים ישירות ממנה במקום מהאתרים? מה היתרונות בכך?
  8. מי אלה האנשים שאתם מדברים עליהם?
  9. מיט בול בראשון, דרך המכבים 8. מאוד מומלץ.
  10. עבודה נהדרת, רק שאלה-אתם עושים את כל העבודה בחניה מתחת לבית? השכנים לא עוצרים אתכם?
  11. adamd1

    מחשב נייד למשחקים

    המחשב שהצעת חלש משמעותית מכל המחשבים האחרים שהוצעו. גם מעבד i5 וגם מהדור הקודם של המעבדים. חוץ מזה מחשבי alienware הם מעולים אך מאוד יקרים ביחס לתמורה, בנוסף המסכים שלהם הם מבריקים ככה שצריך כל הזמן לשחק עם מיקום המסך וגם המחשב פיזית מאוד גדול וכבד. המחשב שהצעתי גם חזק וגם זול מalienware.
  12. adamd1

    מחשב נייד למשחקים

    חד משמעית אם אתה יכול עדיף לקנות בארה"ב (=להזמין מהאינטרנט לשם). יהיה זול בעשרות אחוזים. מבחינת מכס פשוט להוציא את המחשב מהקופסא לפני עליה למטוס וזה הכל.
  13. adamd1

    מחשב נייד למשחקים

    לפני בדיוק חודש הייתי באותה התלבטות של מחשב נייד חזק שיריץ משחקים ובסוף אחרי שבדקתי את כל האפשרויות בחרתי את הMSI GE60 (שהבחור בציטוט הציע). המחשב מדהים, המסך הוא הכי טוב בקטגוריה, המקלדת מעולה ומאוד נוחה, הפאד של העכבר טיפה מחוספס מה שהופך אותו לפאד הכי נוח שהשתמשי בו. כמו כן המלצמה טובה מאוד ויש הרבה פיצ'רים נוחים שMSI מוסיפים. גם הרמקולים חזקים מאוד ביחס למחשב נייד ואיכותיים. ומעל הכל, כל משחק עובד על מקס' רזולוציה וגראפיקה חלק לחלוטין. הזמנתי אותו מהאתר הבא: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834152349 זה האשכול שפתחתי לפני 3 שבועות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=439694 נקודה חשובה: כשהזמנתי מהאתר בקישור לפני התשלום יש להם כל מידי דילים, שאחד מהם היה XBOX360 4GB בלי תוספת תשלום. וכן, זה אמיתי, המכשיר יושב פה על ידי
  14. http://www.youtube.com/watch?v=MejbOFk7H6c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לא ממש נהיגת "ראלי" כמו בלוק, אבל כל הסיפור הזה לקח להם 4 חודשים של הכנה על שטח של בערך 3 ק"מ.
  15. התחלתי לראות את הסדרה Boss, בינתיים נראה לא רע בכלל. בעיקרון בסיפור מדובר על ראש העיר של שיקגו וכל הבלאגן מסביב. זה דיי דומה לסמויה בהקשר שיש המון סיפורים וזוויות שונות של העיר, אם כי באווירה שונה לגמרי. ממליץ לנסות. רדנקים שמבשלים מת' בואנים וקרוואנים זאת תופעה דיי מוכרת בארה"ב.
  16. אחלה, הזמנתי בסוף את הCE4 מhealthcabin, בעיקר בגלל שאפשר להזמין נוזל ביחידות בודדות. כמה זמן בדרך כלל לוקח למשלוח הרגיל?
  17. בקישור הראשון יש רק דגמי T ובשני K שעליו לא ראיתי שכתבתם בכלל. אני חושב שהתבלבלתי קצת
  18. תוכל לתת לי קישורים לסטים הללו?
  19. שלום, קודם כל תודה רבה רבה לPsyRax על ההפנייה לכל ההודעות החשובות, תותח אתה! אני הולך להזמין את הקיט eGo-T 510 מהאתר Mad Vapes, ממה שהבנתי פה זה קיט מומלץ. כמה טעמים כדאי לי להזמין עם זה? אני חשבתי להזמין אחד בטעם קאמל ואחד אחר, מה מומלץ? תודה.
  20. אהלן חבר'ה, אני רוצה להצטרף למהפכה ולהפסיק עם הזבל הזה שנקרא טבק. מכיוון שאין לי את יכולת הריכוז לעבור על 52 העמודים בשרשור הזה אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה על מה אתם מדברים במשך השרשור. מאיפה אתם מזמינים? ואיך? נראה שצריך להזמין המון חלקים בנפרד. ראיתי שאתם מדברים על 2 סוגים של סיגריות, אפשר הסבר קצרצר עליהן (יתרונות\חסרונות)? בנוסף העמודים האחרונים מדברים בעיקר על הסוללות. מה המשמעות של סוללות שונות? תודה רבה רבה לעונים
  21. נקניק ברזאולה, עשוי מבשר בקר (עגל) ומקורו באיטליה, אחד המאכלים האהובים עלי. לאחר שמוכן מומלץ לתת לקצב\מעדניה לפריסה כדי שהחתיכות יהיו שוות וכמה שיותר דקות. לאכול עם עלי רוקט וחתיכות פרמזן טוב. הוא גם יחסית פשוט להכנה כי הוא מנתח בשר שלם. מומלץ בחום. http://food.walla.co.il/?w=/1109/1331506
  22. בצימרים אני מניח שהשיקול הוא שיקול של נוחיות, שבכיריים חשמליות פשוטות (וגם היקרות) אין הרבה מה לעשות חוץ מלחבר לחשמל ולהדליק. אני מניח שבצימרים הללו הכיריים אינם הלוגן+קרמיות. היה לי בבית כזה ויש לזה יתרונות וחסרונות. יתרונות-ברגע שהשליטה היא חשמלית יש לזה גם "מחשב" שאפשר לתכנת כל כירה שתעבוד זמן מסוים ואז תיכבה וכו'. בנוסף בפוטנציה אפשר להגיע לטמפרטורות גבוהות יותר. חסרונות-חובה תלת פאזי, צריכת חשמל גבוהה מאוד ולדעתי לא כדאי להתקין אם לא קונים כירה איכותית (עולות כמה אלפים טובים). בנוסף חלק מהמחבתות והסירים לא מיועדים לכירה חשמלית וצריך לקנות ציוד חדש.
  23. אוסטרליה לא קלה כלל עבור מהגרים. חלק מהמשפחה שלי גרה באוסטרליה למשך כשנתיים וחזרו לישראל בגלל ההוצאות הגדולות. הבעיה העיקרית שלהם היתה ההוצאות של הילדים-גנים, בתי ספר וכו' שהמחירים שלהם גבוהים מאוד למי שאיננו אזרח.
  24. בכל זאת, אירוע פיילוט צריך גם לבדוק איך מארגנים קהל. אני בטוח שאפשר למצוא מספיק אנשים שלא אכפת להם מתקלות ארגון, ישלמו את הסכום הסמלי ובתכלס יבואו להריח גומי שרוף ולשמוע קצת טורים.
  25. אם כך מדוע אין אפשרות להכנסת קהל בעלות סמלית?
×
×
  • תוכן חדש...