כשאתה מחפש משחק חדש תבדוק באתר הזה:
http://www.shopto.net/
אני בדרך כלל קונה משם חדשים, המשלוח לא יקר ומגיע דיי מהר (שבוע-שבוע וחצי). יש להם גם לפעמים הנחות נחמדות על משחקים.
המלצות: אם אתה חובב ספורט NBA 2K13 וTop Spin 4 משחקים מעולים.
http://www.youtube.com/watch?v=j3tXJm9tYGM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
ז'יל וילנב מול רנה ארנו בתחרות על המקום השני בגראן פרי הצרפתי
באתי לשרשור כדי לפרסם את הbundle הזה, טוב שהקדימו אותי
כל הכבוד להם על היוזמות האלה, הפעם הם באמת התעלו והגיעו כמעט ל3 מיליון דולר. אולי יגלו שזה אפילו משתלם.
סתם מתעניין, אני היחיד שקורא הארץ? משלל ה"עיתונים" שיש בישראל הארץ הוא היחיד שנראה לי מאוזן במידה מסוימת.
התאוריה שהארץ הוא עיתון שמאלני דיי שטוטית (לפחות בשנים האחרונות).
Shay_u-על איזה תוסף מדובר?
Big Red Racing
זה היה המשחק שכבש את הילדות שלי:
https://www.youtube.com/watch?v=8_YN2GYic0w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
https://www.youtube.com/watch?v=M64hCGuuD0o דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
היתה לי מכונה עם מייבש מעליה, אבל הם לא ימשיכו איתי לדירה החדשה
במקום החדש יהיה קצת צפוף להכניס מכונה עם מייבש מעליה, בגלל זה אני מברר על מכונה משולבת.
אהלן
לקראת מעבר לדירה חדשה אני צריך מכונת כביסה חדשה. בגלל חוסר מקום כנראה שמייבש לא אוכל לקנות, אבל ראיתי פה ושם מכונות שהם גם מייבש.
אני יודע שבעבר המכונות האלה לא היו מומלצות. מישהו יודע במקרה אם כיום המצב השתנה? ומה בערך סדר המחירים?
אבל שוב, כמו שכבר נכתב פה, הגבלת מהירות חלה ספציפית על כבישים מוגדים (עירוני, בין עירוני וכו'). איך תגדיר רצועת אספלת בחצר שלך?
מכירת סמים אסורה ככלל, בכל מקום ובכל מצב. צריך להבדיל בין איסור להגבלה.
הנה יצור מעניין: Covini C6W
מנוע- 4.2 V8 של אאודי, בעל 435 כ"ס ו48 קג"מ
מהירות סופית- 300 קמ"ש
תאוצה- לא מצאתי נתונים
משקל- 1150 ק"ג
על פניו נראה כמו חתיכת הישג הנדסי להגיע למשקל כל כך נמוך עם 2 הגלגלים הנוספים
מנסיון של 1000 מחשבים בערך בצבא, כשמקבלים BLUESCREEN ומערכת ההפעלה מאתחלת את עצמה פרמוט היה תמיד הפתרון הכי מהיר.
תתקין כבר על הדרך WIN 7, ובהתקנה תבחר אפשרות של שדרוג ושמירה של הנתונים.
פרנזיסקאנר ובקס הם בירות שלעולם לא אסרב להן.
פאולנר, ארדינגר, סטארופרמן וקרומבאכר (יש אותה בארץ?) גם כן מעולות. דווקא ויינשטפן אני לא סובל. טעם של מים.
כל מי שטייל בגרמניה, אוסטריה או צ'כיה יודע שאין גבול לכמה בירות טובות יש
בירה ישראלית מעניינת-נגב פסיפלורה.
הברייקדאס התפתח מאז להמון כיוונים שונים, כמו זה לדוגמא:
http://www.youtube.com/watch?v=LXO-jKksQkM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
ואני עוד שונא דאבסטפ מוצהר