Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. flickr ו picasa נועדו בדיוק לזה.
  2. אני התאמנתי 4 שנים בקרב מגע בתל אביב, אך המקום נסגר. כיום אני מתאמן בקפואירה ואני חייב להגיד שזה נהדר. נכון, חסר קצת ה"מגע" שהכרתי מבעבר אך אני מאוד נהנה מהאימונים והגוף לומד המון. אם תרצה אשמח לכוון אותך.
  3. בוודאי! כמו כל עונה, אני מתחבט עם עצמי אם לעשות מנוי ליג פאס או לא. בהתחשב בפציעה של נוביצקי אני אראה פחות משחקים ככה שאולי העונה אני לא אעשה. גם ככה התרגלתי כבר לטורנט בבוקר שאחרי..
  4. יש בחור צעיר בשם Noah עם ערוץ ביוטיוב שעושים קאברים נהדרים: http://www.youtube.com/user/only1noah
  5. מדרגת המכס היא ב1200 ש"ח, שהם 313$ נכון להיום. http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-5ef3ef4736e2531018.htm מע"מ תשלם רק אם החבילה תיעצר.
  6. ברלין או ברצלונה. המועדונים שם באמת ברמה אחרת.
  7. דרך "איש קשר" זה לא חוכמה להגיד למה אני קונה בחו"ל.. בחנויות שאני ראיתי מחירי הלדרמן נעים בין 400 ל500 ש"ח. חוץ מזה דרך אמאזון זה יוצא בערך 230 ש"ח.
  8. 1. מה לגבי זה? http://www.amazon.com/Leatherman-830039-Multitool-Leather-Combination/dp/B0002H49BC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1349432821&sr=8-1&keywords=leatherman+wave יש יותר סיכוי לאמינות מאמאזון לדעתי. 2. PocketToolX:-D
  9. זכרתי שיש שרשור של מקצועני לדרמן אז אני אכתוב כבר פה אז ככה, יש לי הזדמנות לקנות לדרמן מארה"ב, ראיתי את הערכה הזאת באיביי: http://www.ebay.com/itm/NEW-WAVE-WITH-42-BTS-FULL-KIT-STAINLESS-LEATHERMAN-TOOL-PREMIUM-SHEATH-831538-/320990817235?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abc8b2bd3 המחיר נראה לי סביר אם לוקחים בחשבון את סט ראשי המברגים שבנפרד עולים באזור ה12-15$. המחיר באמת סביר או שאני סתם מתלהב מההחלטה לקנות סוף סוף? עוד משהו קטן ראיתי באתר שלהם את הדבר החמוד הזה: http://www.leatherman.com/product/Brewzer אבל! לא מצאתי אותו לא באיביי ולא באמאזון. יש למישהו מושג איפה מוצאים כזה?
  10. מצחיק, מחיפושים בגוגל מצאתי שהמקום הזה ספציפית מוכר (known וגם sell) לישראלים. אני קצת בבעיה של מלון, אם מישהו מכיר את אזור Noida שבדרום מזרח העיר זה יהיה מעולה.
  11. זלמן ברח' שדרות ירושלים ביפו, בערך 50 מטר דרומה מפינת סלמה. הבשר שם יקר קצת יחסית אך האיכות שלו גבוהה ביותר, שכן הם מספקים בשר להרבה מסעדות טובות במרכז. אני קונה שם מעל 10 שנים ולא התאכזבתי.
  12. תודה! אתה יודע במקרה את הכתובת המדויקת?
  13. סתם לעדכן, בדקתי קצת באתר (healthcabin), ומסתבר שהסוללה עוד באחריות והם ישלחו לי אחת חדשה. אחלה שירות לקוחות-ענו תוך שעתיים למייל. תוכל לתת לי קישור לסוללות? ניסיתי לפתוח עם חיבור הקלירומייזר והזזה וזה פשוט לא זז לא משנה כמה כוח ולכמה כיוונים אני מזיז את זה. אבל זה כבר לא חשוב. אגב, כמה עולה מלחם סטנדרטי בהום סנטר וכד'? כדאי לנצל את קורסי החשמל של הצבא למשהו..
  14. ערב טוב, אני מתכנן להיות בגראן פרי ההודי שמתקיים ב28 לאוקטובר (כי יש הזמנות שאי אפשר לסרב להן). ממה שראיתי במפה המסלול נמצא דיי רחוק מהעיר-כ51 ק"מ מהמרכז. רציתי לשאול אם עוד מישהו עשה את המסע הזה במקרה ויודע להמליץ על מקום נוח ללון בו במשך סוף השבוע. בעיקרון הייתי טס ליותר זמן מרק סוף השבוע בגלל לימודים, אבל אם בכל זאת הנסיעה תתארך לשבוע+ רציתי לדעת אילו דברים אפשר לעשות בניו דלהי. בכלל כל טיפ הקשור לנסיעה יתקבל בברכה. תודה
  15. בשביל Watermarks לי אישית הכי נוח בתוכנה נפרדת, TSR Watermark Image. אני אפילו חושב שהיא חינמית.
  16. אני בספק אם אוכל לתקן את זה: א. אין לי מלחם בבית. ב. למרות מפגש עם 2 פלאיירים ו4 ידיים, הסוללה מסרבת להפתח בפני. איזה תסכול.. עכשיו עוד 3 שבועות עד שיגיע חדש. בכל מקרה רציתי להזמין סוללה קטנה יותר פיזית כי גם ככה לא יוצא כמעט שאני לא יכול להטעין הרבה זמן. אתה מכיר סוללה אמינה וקטנה פיזית במקרה? תודה על העזרה
  17. תלחצו כדי להגדיל.
  18. הדיסקית זה החלק העגול בקצה הסוללה נכון? אם כן הרמתי אותו וזה לא עוזר כי זה חוזר למקום ברגע שאני מבריג אותו.. עריכה: הבנתי למה זה לא עובד, הכבל של הדסקית קרוע. כל כך מעצבן, זה בסך הכל חודש אצלי וכבר הלך.
  19. כנראה שהבעיה שלי היא לא נקיון כי לא הצלחתי לעבור את שלב הdry burning. כמו מקודם, אני לוחץ על הכפתור ואין אידוי. אני חושב שהסוללה שלי נדפקה, כי שאני מחבר אותה לחשמל אין שום תגובה במטען או בסוללה. יש רעיונות?
  20. הקישור לא עובד לי. תוכל לתת קישור ישיר לסרטון?
  21. יש לי בעיה עם הסיגריה. משום מה נהיה מאוד קשה לחומר להתאדות. רק אחרי לחיצה ארוכה על הכפתור משהו מתחיל לקרות וגם אז זה גבולי והטעם פחות מורגש. אני מניח שצריך לנקות את הקלירומייזר מבפנים. איך עושים את זה?
  22. כמו שכתבתי מקודם, אם אתה רוצה ללכת על בטוח בסניפי מזרע יש ג'רקי של ג'ק לינקס ועוד איזה סוג מוזר של אחד שלם באורך של איזה מטר יש אחד בדיזנגוף סנטר ועוד אחד ברמת אביב.
  23. בסניפים של "מזרע" ראיתי כמה פעמים ביף ג'רקי (והיו הרבה סוגים). של Jack Link's אם אני לא טועה.
  24. יש הערכה בכמה ירד ה98 (אם בכלל?)?
  25. אני הייתי שוקל לחכות קצת לmicrosoft surface, כמכשיר שצריך להיות כל הזמן בתנועה זה נראה לא רע.
×
×
  • תוכן חדש...