סתם לעדכן, בדקתי קצת באתר (healthcabin), ומסתבר שהסוללה עוד באחריות והם ישלחו לי אחת חדשה.
אחלה שירות לקוחות-ענו תוך שעתיים למייל.
תוכל לתת לי קישור לסוללות?
ניסיתי לפתוח עם חיבור הקלירומייזר והזזה וזה פשוט לא זז לא משנה כמה כוח ולכמה כיוונים אני מזיז את זה. אבל זה כבר לא חשוב.
אגב, כמה עולה מלחם סטנדרטי בהום סנטר וכד'? כדאי לנצל את קורסי החשמל של הצבא למשהו..