Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. adamd1

    FIAT 500 החדשה

    אין לי מושג איך ולמה אבל ראיתי אותה בשעון ביפו לפני כמה ימים. אוטו פשוט מדהים.
  2. נחמד.. הכל תלוי בכסף שיש לך מתחת למכסה מנוע. בלי קשר, סרטון מעניין שמצאתי שם: http://youtube.com/watch?v=8I8f2xLnJzg&feature=related
  3. יש לך עוד פרטים על הגרסא של ה170?
  4. האימפרזה משופרת, ואני מניח שבלא מעט כסף. השם של הסרטון השני למי שלא שם לב הוא lamborghini diablo-subaru impreza wrc(modifiye)(tuned).
  5. שמישהו ישנה בבקשה את הכותרת ל40 אנשים לא קוראים את התגובות.
  6. אם אני מעלה את התקציע לאזור ה40?
  7. אוקיי איך יונדאי קופה בשנתונים נמוכים?
  8. בוקר טוב (לילה טוב בשבילי יותר נכון). אני מחפש אולי לקנות רכב בתקציב מקסימום של 25K (נמתח מ20 אלף), ידני וספורטיבי. הגדרה שלי לספורטיבי: האצ'בק (5 או 3) או רודסטר ועם תאוצה טובה (דגש פה). תנו הצעות תודה רבה, אדם.
  9. החלק האחורי? הפגיעה היתה כמה מקדימה שאפשר
  10. חברים שלי אתמול עשו תאונה, טוטאלוס במקום. נתקעו ברמזור ואז בקיר ישר לגמרי על בערך 110 (ברמזור) ואז אני מניח שאחריו זה ירד לאזור ה80-90. בכל מקרה, לא נפתחו כריות אוויר. האוטו בן בערך חצי שנה אם לא פחות. נס גדול שהם יצאו מזה בלי שריטה. זה נראה למישהו הגיוני שפגיעה ישרה בקיר במהירויות כאלה לא תפתח כריות אוויר?
  11. יש לי גולף עם מפתח קפיץ ואני חייב להגיד שזה מאוד נוח בכיס, ביחס למפתח רגיל שיכול להיות ענק
  12. זה היה באזור הצהריים. ושים לב כשאתה נוסע, 90% מהמכוניות לידך יהיו נהג לבד או נהג+אחד.
  13. גיל הנבדק: 17 1. כשאני מתקרב לרמזור ירוק מהבהב אני מאט. *2 2. בזמן נסיעה ב"נתיבי איילון" איני נוהג מעל 90 קמ"ש. 3 3. אף פעם לא הייתי מעורב בתאונת דרכים. 4 4. איני מדבר בפלאפון בזמן נסיעה ללא דיבורית. 1 5. אני תמיד מאט כאשר אני מתקרב למעבר חצייה. 3 6. אף פעם אני לא עוקף כאשר יש קו לבן רציף. 4 7. אני מקפיד לנהוג בנתיב הימני. 2 8. כשיש תמרור עצור, תמיד אני עוצר עצירה מלאה. 3 9. איני נכנס לצומת לא פנויה אפילו שהרמזור ירוק. 2 10. אם שתיתי כוס אחת של משקה אלכוהול איני נוהג. 4 11. איני נוהג כאשר אני עייף מדי. 3 12. איני נוהג עם מוזיקה רועשת מדיי 3 13. כאשר אני מתקרב לסביבה שיש בה ילדים, אני מאט. 3 14. אני מקפיד שהנוסעים איתי יחגרו חגורת בטיחות מאחור. 4 15. אני מקפיד לעקוף רק מצד שמאל. 4 16 אני משתדל לא לדבר בפלאפון או לכתוב הודעות SMS בזמן נהיגה. 4 17. אני ממעט בעקיפה תוך כדי נהיגה. 2 18. בכביש בו מספר נתיבים אני מקפיד לנסוע בנתיב הימני. 2 19. בעת נהיגה בתוך העיר איני נוהג יותר מ 70 קמ"ש. 2 20. בזמן פקק אני לעולם לא נכנס לצומת שאינו פנוי, גם אם הרמזור ירוק. 4 אני מניח שהתשובות פה לא ממש משקפות את הקבוצת גיל שלי חח. * בשאלה 1 יש יותר מידי משתנים כדי לקבוע חד משמעים תשובה. תלוי במרחק שלי מהרמזור, מתי הרמזור התחיל להבהב, מכוניות לפני והמהירות שלי באותו רגע (והמהירות המותרת לפעמים).
  14. שים לב גם שהאי נוחיות בעת נסיעה של אנשים מאחורה לא ממש מתבטאת. אם ראית את הפרק בטופ גיר, ג'רמי פשוט עמד מול הכביש המהיר וראה אולי 4 מכוניות בשעה שהיו בהם מישהו מאחורה.
  15. שלום, אני אדם, נוהג על גולף פלוס 2007 אוט' וברגע שאני אמצע מישהו שמוכר, נחליף לסיביק 5D 2006 (:
  16. אוקיי ישנם כמה קריטריונים: א. 5 דלתות. ב. נוחות. ג. Interior יפה. ד. שיהיה בעל האצה טובה, כרגע יש לנו גולף פלוס וזריז הוא לא. אמינות חשוב כמובן, אבל לא עד כדי כך, אותו דבר בטיחות אני מקווה שרצוני הובהר למתוח את התקציב יהווה בעיה, כי אנחנו מוכרים עכשיו את הגולף וע"פ מחירון זה יצא בערך 125 אלף אז יותר מ10 אלף יהיה קצת קשה להוסיף
  17. צריך שהרכב יהיה: האצ'בק, אוטומטי ועם תאוצה טובה משנה 2006 ומעלה הרעיונות שיש לי זה הסיביק האצ'בק שכרגע לא קנינו אותה כי פשוט לא מוכרים חוץ מזה אין לי שום רעיון אחר תודה רבה
  18. אוקיי תודה עוד משהו, שמעתי על איזה מבצע שיש בהונדה שהם "נפטרים" מדגמי ה2007 של הסיוויק במחיר של 136 אלף מישהו שמע על זה משהו?
  19. אני מעוניין לקנות את הסיוויק 5ד' מצאתיסיוויק שנת 2006, 11 אלף ק"מ והמחיר שקיבלתי הוא 132 אלף, זה טיפה גבוה בהנחה שהמחירון הוא 122 אלף. רציתי לדעת כמה האוטו באמת שווה וכמה כדאי לי להציע עליו. תודה ויום טוב
×
×
  • תוכן חדש...