גיל הנבדק: 17
1. כשאני מתקרב לרמזור ירוק מהבהב אני מאט. *2
2. בזמן נסיעה ב"נתיבי איילון" איני נוהג מעל 90 קמ"ש. 3
3. אף פעם לא הייתי מעורב בתאונת דרכים. 4
4. איני מדבר בפלאפון בזמן נסיעה ללא דיבורית. 1
5. אני תמיד מאט כאשר אני מתקרב למעבר חצייה. 3
6. אף פעם אני לא עוקף כאשר יש קו לבן רציף. 4
7. אני מקפיד לנהוג בנתיב הימני. 2
8. כשיש תמרור עצור, תמיד אני עוצר עצירה מלאה. 3
9. איני נכנס לצומת לא פנויה אפילו שהרמזור ירוק. 2
10. אם שתיתי כוס אחת של משקה אלכוהול איני נוהג. 4
11. איני נוהג כאשר אני עייף מדי. 3
12. איני נוהג עם מוזיקה רועשת מדיי 3
13. כאשר אני מתקרב לסביבה שיש בה ילדים, אני מאט. 3
14. אני מקפיד שהנוסעים איתי יחגרו חגורת בטיחות מאחור. 4
15. אני מקפיד לעקוף רק מצד שמאל. 4
16 אני משתדל לא לדבר בפלאפון או לכתוב הודעות SMS בזמן נהיגה. 4
17. אני ממעט בעקיפה תוך כדי נהיגה. 2
18. בכביש בו מספר נתיבים אני מקפיד לנסוע בנתיב הימני. 2
19. בעת נהיגה בתוך העיר איני נוהג יותר מ 70 קמ"ש. 2
20. בזמן פקק אני לעולם לא נכנס לצומת שאינו פנוי, גם אם הרמזור ירוק. 4
אני מניח שהתשובות פה לא ממש משקפות את הקבוצת גיל שלי חח.
* בשאלה 1 יש יותר מידי משתנים כדי לקבוע חד משמעים תשובה. תלוי במרחק שלי מהרמזור, מתי הרמזור התחיל להבהב, מכוניות לפני והמהירות שלי באותו רגע (והמהירות המותרת לפעמים).