בתור בעל סיביק 5 ד', אני ממליץ לך ללכת על הגולף. למרות העיצוב המיוחד ויפה (לדעתי) יותר של ההונדה, הגיר הרובוטי יכול להיות קצת בעייתי. התיבה הידנית אמורה להיות בסדר גמור.
בכל זאת הגולף עדיפה בבטיחות-5 כוכבים מול 4. צריכת הדלק אם אינני טועה היא דיי דומה.
למרות האמינות והחיצוניות, לך על הגולף. קניה בטוחה יותר עם מנוע\גיר מעולים.