Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. זה לא רק הגריל. לאיביזה היוצאת היו קווים מאוד זורמים, וזה לדעתי מה שעשה אותה יפה ומיוחדת. פה כל הקווים נשברים בזוויות מוזרות.
  2. פשוט לא מאמין ששחכתי מזה, נראה מדהים. שנה הבאה יהיה עוד אחד, נכון?
  3. -וזה עוד ברוורס. מנוע מדהים.
  4. adamd1

    דיון - מאזדה 3 MPS

    פה דווקא אין ממש קשר ללהיות חלק מה"עדר". זה לא נראה כמו פוקוס רגילה
  5. adamd1

    מנוע 1.5 ליטר ו-220 כ"ס

    בדיוק מה שרציתי להגיד. זה עוד אפשרי להבין את ההספק של 220 כ"ס (למרות שזה גם מטורף), אבל 42 קג"מ זה באמת משהו יוצא דופן. בקיצור, מתי אצלנו?
  6. הוא מתכוון לכך שהמתלים קצת קשים, ונסיעה מהירה על פסי האטה יכולה קצת להכאיב. אני גם מאוד מרוצה מהרכב, מחזיק בו כבר מעל חצי שנה ואין תלונה אחת. אתה צודק בקשר לתיבה הרובוטית, שהיא לא נוראית ובסף הכל צריך ללמוד קצת איך לעבוד איתה.
  7. זה אפשרי שראיתי אחת אתמול? נראית מוזר, לדעתי מתיחת פנים מיותרת.
  8. לצערי פספסתי הזדמנות כזאת לקורס בצבא. ברור שהוא לא יהיה איכותי כמו קורס רגיל, אבל עדיף לדעתי על חשמל.
  9. 1. אני מועניין לצבוע את הג'אנטים לשחור. כמה בערך אמורה לעלות צביעה מחדש ברמה גבוהה? 2. ללא קשר, איך הכי מומלץ לשמור על הצבע והברק הנוחכי שלהם? 3. בחלק העלון והתחתון של הברקס נראה שיש חלודה (?), זה הגיוני לרכב שעלה לכביש רק ב08 ועבר רק 12 אלף ק"מ? תודה ולילה טוב.
  10. וואו כמה שהבלמים של הRS6 ענקיים. בקושי נכנסים בג'אנט (http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=137417&d=1228486675)
  11. adamd1

    [חדשות רכב] Renault Laguna Coupe

    וואו! נראה מדהים. מאוד הפתיעה אותה.
  12. מה הקשר שיש לביואיק רק 2 דגמים? אני מדבר על כך שבחודשיים-שלושה האחרונים אני רואה יותר ויותר כאלו על הכביש.
  13. אני לא יודע אם אני לבד בתופעה הזאת, אבל זה הגיוני שיש בזמן האחרון בתל אביב המון ביואיק לוצרן? לא יודע למה, אבל בזמן האחרון אני רואה המון כאלה מסתובבות, הרבה יותר מאשר בעבר.
  14. ענק. ועכשיו ברצינות, סביר להניח שזה כבר קרה בארץ ובכל שאר העולם. הסרטון באמת נראה מזויף, קשה להאמין ששמו לב כל כך מהר למה שנגרר (נראה כמו בקבוקי שמן מנוע).
  15. זה דווקא משהו שהייתי רוצה לראות תמונה שלו. משומה במילאנו יצא לי לראות מספר לא מבוקר של מכוניות-על אבל A3 עם גג נפתח לא יצא לי לראות. אשמח לתמונה אם יש למישהו .
  16. עוד תוספת קטנה-לגרסאות הS של הבוקסטר והקיימן תהיה אפשרות להזמין את הרכבים עם LSD.
  17. אני הייתי במילאנו לפני כ3 שבועות, ובאמת הרוב הגדול מאוד של המכוניות הן קטנות מאוד, ובעלות מנועי דיזל (לא מצאתי בכל מילאנו רכב עם תיבה אוטומטית). מצד שני, טורינו נראית כמו גרמניה. כמות מכוניות הסאלון שם אדירה.
  18. יצא לי לקרוא בכמה ימים האחרונים את כל השרשור, וכל הכבוד מקווה ללמוד מספיק כדי גם להכין פרויקט בעתיד. בהצלחה ומחכה לראות תוצאות
  19. אני מניח שאחרי הפרק הזה המצב ישתפר, הם לא טפשים ב BBC ויודעים לספוג ביקורת. אני לא חושב שישראל וקארספ זה המקום היחיד שלא אהבו בו את הפרק, וישנם מספיק פורומים באנגליה כדי שיתנו להם את הביקורות הראויות.
  20. הפרק השלישי היה מאוד מוזר, חוץ מהנסיעה של ג'יימס לפינלנד לא היה שום טעם או עניין בפרק. שאמרו שנסעו ליפן כדי לנהוג על רכב מיוחד של טויוטה ציפיתי דווקא ל Aygo Crazy שנשמע מעניין מאוד בביקורות שקראתי. חבל, זהו אולי הפרק המשעמם ביותר של טופ גיר שיצא לי לראות.
  21. ומה שהכי עצוב בזה שהחינוך לקוי, שהילד לא חושב אפילו לשאול בחנות של אופניים יד שניה ששם כנראה יתנו לו ונטיל מאופניים ישנות\מפורקות בחינם. כל מה שצריך לעשות זה לבקש כמו בנאדם.
  22. קח נסיעת מבחן על הגרסא הידנית, לדעתי תהנה.
  23. מדהים, כל מה שחסר זה קצת קפיצות ויש לנו פארקור על גלגלים .
  24. מצב ידני אכן משנה את הסיפור, משומה העברת ההילוכים מתבצעת מהר וחלק יותר. אבל זה רכב שחייבים לקחת נסיעת מבחן עליו קודם. אם אתה רוצה את הסיוויק אני מאוד ממליץ על הידני.
  25. בתור בעל סיביק 5 ד', אני ממליץ לך ללכת על הגולף. למרות העיצוב המיוחד ויפה (לדעתי) יותר של ההונדה, הגיר הרובוטי יכול להיות קצת בעייתי. התיבה הידנית אמורה להיות בסדר גמור. בכל זאת הגולף עדיפה בבטיחות-5 כוכבים מול 4. צריכת הדלק אם אינני טועה היא דיי דומה. למרות האמינות והחיצוניות, לך על הגולף. קניה בטוחה יותר עם מנוע\גיר מעולים.
×
×
  • תוכן חדש...