דגם הרכב: הונדה סיוויק 5ד' 07
צריכת הדלק של הרכב: לפי השעון ברכב-1:11 בערך
הרכב מבקר במוסך: בינתיים רק טיפולים תקופתיים
הרכב אצלי: כשנה
אני אוהב ברכב: מראה, הגה מעולה, מנוע שנותן כשמבקשים (מתחיל להקשיב רק ב4,000+), לוח שעונים שכיף לראות
אני לא מרוצה ברכב: נוחות, צבע המושבים, הפלסטיקה היתה יכולה להיות טובה יותר
הייתי מחליף אותו ברכב: איביזה קופרה (בצורה הקודמת) או S3 בזמנים יפים יותר