Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. לנצ'יה בטא מונטה-קרלו. מאז שראיתי אותו פעם ברומא בגיל 12 או 13 אני חולם שתהיה לי את האפשרות להגר אחת *בתמונה גרסאת הScorpion בעלת הגג הפתוח.
  2. גם אותי מאוד הפתיע שהם לא בחרו בדיפנדר. ההסבר היחיד שיכול להיות לי לגבי זה שהמסע לא היה באותה רמת קושי איתו
  3. adamd1

    Group B Monsters

    איזה כיף לראות את הסרטון לפני שחוזרים לשמירות תודה רבה
  4. Ferrari Corvette MC12?
  5. הפרק השלישי היה מדהים לדעתי, אחד הפרקים היחידים שאפילו האורח עניין אותי. אחח, אולי יום אחד תהיה אצלי בטא מונטה-קרלו
  6. adamd1

    מקומי| SLS בישראל

    אם אני לא טועה הSLR ירדה כבר מייצור אחרי שהוציאו מספר מוגבל של גרסאת הStirling Moss, ככה שמכונית העל היא כרגע ה SLS. אגב מכוניות שנחתו בארץ, אתמול הייתי בנתבג ויצא לי לראות פנמרה טורבו (!) שחורה, חדשה ועם ניידת מאחוריה, עם לוחית צהובה כמובן. אני חייב להגיד שהרכב נראה מדהים במציאות ומושך את העין כמו מגנט ולא מוזר כמו בתמונות.
  7. יש תמונות של הפרויקט? נשמע מעניין מאוד!
  8. אני אישית חושב שהקורבט ZR1 היא יצירת אומנות, מכל בחינה אפשרית. אם אני טועה בהקבלה אני לוקח את דברי חזרה .
  9. שוב הוציאו מהמחסן את הכונסים של R8?
  10. כמובן שזה לא אומר כלום ועד שלא נוהגים ברכב אי אפשר לדעת, אני אישית קראתי ביקורות על הגרסאת הזאת והDSG מאוד מסרס את הרכב. כמה מזה באמת נכון? עד שלא יקנו לא נדע.
  11. דגם הרכב: הונדה סיוויק 5ד' 07 צריכת הדלק של הרכב: לפי השעון ברכב-1:11 בערך הרכב מבקר במוסך: בינתיים רק טיפולים תקופתיים הרכב אצלי: כשנה אני אוהב ברכב: מראה, הגה מעולה, מנוע שנותן כשמבקשים (מתחיל להקשיב רק ב4,000+), לוח שעונים שכיף לראות אני לא מרוצה ברכב: נוחות, צבע המושבים, הפלסטיקה היתה יכולה להיות טובה יותר הייתי מחליף אותו ברכב: איביזה קופרה (בצורה הקודמת) או S3 בזמנים יפים יותר
  12. adamd1

    מיצובישי קולט טורבו

    תודה למוצאים פיסת נוסטלגיה להורים שלי. d.j benyosef- הרכב שבקישור עבר שיפורים, אני התכוונתי לרכב שיצא מהחברה.
  13. adamd1

    מיצובישי קולט טורבו

    לא מדובר על מיראז', אלא על קולט.
  14. להורים שלי באזור סוף שנות השמונים-תחילת התשעים בניו יורק היה מיצובישי קולט טורבו. חיפשתי פרטים על הרכב בגוגל ולא מצאתי כלום (מצאתי רק על רכבים ששופרו, לא על הדגם מהחברה). לפי הסיפורים שלהם, הרכב היה מאוד מהנה, יציב וחזק, באותו רגע התעניינתי. אשמח לשמוע עוד פרטים על הרכב או מפרט כלשהו באינטרנט, כמה בערך הוא עלה וביקורות כלשהם. תודה. אגב, הרכב אי פעם דרך בארץ הקודש?
  15. לפי הסרטון הוא כותב שכמעט כל האינטריור הושאר.
  16. אולי יום אחד ספורט 5 יבינו שWRC יותר מעניין ממרוץ סוסים.. בכל מקרה, איפה אתה צופה בשידורים (באינטרנט)?
  17. adamd1

    שברולט קאמרו בישראל

    אם זו אותה האחת, אז היא עשתה גם סיבוב בשכונה שלי (מסיבה לא ברורה) ביפו. גם נשמעת לא רע
  18. התמונות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת! מקווה גם לעשות יום אחד את הטיול הזה
  19. רק לי האסטון מרטין נראית כמו שילוב נוראי של שירוקו, 300C, קרוספייר, X6 ופנמרה?
  20. ובטלויזיה האינטרנטית?
  21. המירוץ ישודר בטלויזיה?
  22. לדעתי הדבר הכי מדהים במירוץ הוא שגלוק שזינק במקום ה20 סיים במקום ה-9.
  23. לדעתך אין טעם, לדעתי הרכב הראשון מדהים.
  24. יש שידור ביורוספורט, בשביל מה לראות באינטרנט?
  25. יודעים שרכב מתרבה כשרואים אותו בתוך בסיס צבאי .
×
×
  • תוכן חדש...