Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. לא לשכוח שכיום יש הכל בשידורי אינטרנט, וכבר מצאתי לא פעם שידורים באיכות סבירה ואף טובה. יש תקווה.
  2. יצא יפה מאוד. יש תמונה שלהם דולקים בחושך?
  3. לדעתי האוטו נראה מדהים. אני כבר מחכה בקוצר רוח לקרוא עליו ביקורות ונסיעות מבחן. את האמת, הדבר שמאכזב אותי באוטו זה השם, הוא נראה לי דיי מצועצע ולדעתי אם פרארי היו נשארים במתכונת הרגילה, של נתינת שם לדגם ע"י מספר היה יכול להיות יותר נחמד.
  4. אתה יכול לקנות אימפרזה ולהתקין את הסאן רוף לבד, יש מספיק מקומות שעושים זאת. אני לא חושב שיהיו הבדלים במחירים כי יכולים לקחת עוד כסף על הסאן רוף בקניה.
  5. שלום, אני מחפש מקום אמין להתקנה של יציאה זו בסיוויק 2007. אשמח להצעות למקומות בתל אביב. אני קיבלתי הצעה של 680 שקל. כמה זה עולה במקומות אחרים?
  6. אם אתה רוצה לקנות מוסטנג, תקנה אותה בייבוא אישי. המחירים של מוסטנג חדשה הם החל מ20 אלף דולר ככה שזה יצא לך פחות מ220K אחרי הייבוא.
  7. http://www.carenthusiast.com/roadtests.html?mode=article&id=860
  8. adamd1

    אור אדום - האם צולמתי?

    אתה תצולם רק אם נכנסת לצומת באדום, ז"א אם עברת את הרמזור כשהוא היה כבר אדום ולא כתום.
  9. צ'לנג'ר טיפה חורג מהתקציב של הסקיי. אם כבר אז צ'ארג'ר שהוא גם מעל המחיר, אבל הרבה פחות מהצ'לנג'ר. ואם כבר מדברים דלק אז אין בכלל מה לחשוב על דודג' פה חח.
  10. חשבת על המוסטנג? אישית אם היתה לי את ההזדמנות הייתי מנסה לייבא מוסטנג.
  11. adamd1

    אתר מדהים של בני דודנו

    דובאי זה צפון תל אביב אחד גדול.
  12. adamd1

    וולנטין והדבורה

    אפשר קצת הסבר על זה ואיך הוא עובד? פעם ראשונה שאני שומע על מכשיר כזה
  13. אני רואה שמכוניות עם קלאץ' כפול תופסות חתיכת תאוצה. מעניין מתי זה יגיע למכוניות של פשוטי העם יותר.
  14. הבעיה ביונדאי קופה בשנתונים הנמוכים, היא הקילומטראז' הגבוה שלהם. שים לב בלוח ביד2 שכולם עם לפחות 150K קילומטר. מה גם שזה אוטו ספורטיבי, אז אפשר להניח שדיי שחטו לו את המנוע באותם הקילומטרים.
  15. אני מניח שעם פרסום ותמכור נכון, הם יצליחו למכור מספר כאלה וזה לדעתי יספיק להם ולך כם מצפים. אי אפשר להגיד שזה מהלך לא הגיוני אחרי שהR8 נחתה בארץ ועולה כמו 2 M6.
  16. הקטע זה שלדעתי יש איפשהו יציאה שהיא פשוט חור, כי לחבר שלי יש הונדה CR-V ושם היציאה היא כמו שתיארתי. בכל מקרה נברר את זה עם הונדה מחר. בקשר לVSA לא משנה כבר הצלחתי לברר. לילה טוב.
  17. 2007 רגיל לא Sport.
  18. 1. יש כפתור של CD\AUX, אני מניח שז"א שיש יציאת AUX ולא מצאתי אותה. מישהו יודע אם היא קיימת ואיפה? 2. יש ליד הלוח מחוונים כפתור של VSA OFF. השאלה שלי היא מה זה VSA? תודה רבה.
  19. adamd1

    תאונה קטנה, צריך ייעוץ

    ממש אין לי מושג. הפגיעה היא בצד של האוטו ובעיקר באזור הדלתות. כל מה שאני זוכר מהאוטו ההוא זה שהוא היה סדאן אפור, ועדים אין לי מושג.
  20. נסעתי היום לפני שעה וחצי שעתיים ביצחק שדה בתל אביב, ואיזה שיכור בן אלף זונות (מצטער על השפה, כרגע קשה לתאר את העצבים שלי) חתך אותי לגמרי ועכישו כל הצד הימני שרוט לגמרי+דפיקה ב2 הדלתות. ישר שראיתי אותו במראה האחורית הבנתי שמשהו לא בסדר איתו, הוא סטה כל הזמן הצידה והיו שינויי מהירות מוזרים. כמובן שהוא רק העלה את המהירות וטס משם באותה שניה. כרגע אני לא יודע מה לעשות, אפשרי לערב בזה את הביטוח? הרי אין לי מושג איזה אוטו ולא היה לי זמן לרשום לוחית רישוי או אפילו לראות איזה אוטו זה היה. וכמה אמורה לעלות צביעה של 2 הדלתות+פחחות דיי קטנה בערך? אגב, האוטו זה הונדה סיויק האצ'בק שקנינו לפני 3 ימים. כן, 3 ימים. לילה טוב ומוות לשיכורים בכביש.
  21. מקווה שהדבר יתממש להיות אמיתי. בקשר ל350Z, ראיתי אחת שחורה לפני שנה בערך במוסך ליד הבית שלי (מוזר שכזה אוטו מגיע למוסך מסכן ביפו)
  22. נראה דיי הגיוני, אני מכיר אנשים שסגרו 195 עם מאזדה 3
  23. יש דברים שזה טוב ויש דברים שזה רע. טוב-פחות מפגרים שעוברים באדום, עוברים נתיבים\צמתות בלי לשים זין וכו' וכו'. מה שיהיה דיי מסריח זה שאני מניח שיותר יקפידו על הגבלות מהירות P:
  24. הדבר שבאמת נראה לי מצחיק זה שמפרסמים רכב שטח על מסלול אספלט חח.
  25. הטיפט' בגולף מעלה הילוך לבד כאשר מושכים את ההילוך יותר מידי (מגיע לאזור האדום מעלה 6 או 7 אלף סל"ד)
×
×
  • תוכן חדש...