נסעתי היום לפני שעה וחצי שעתיים ביצחק שדה בתל אביב, ואיזה שיכור בן אלף זונות (מצטער על השפה, כרגע קשה לתאר את העצבים שלי) חתך אותי לגמרי ועכישו כל הצד הימני שרוט לגמרי+דפיקה ב2 הדלתות.
ישר שראיתי אותו במראה האחורית הבנתי שמשהו לא בסדר איתו, הוא סטה כל הזמן הצידה והיו שינויי מהירות מוזרים.
כמובן שהוא רק העלה את המהירות וטס משם באותה שניה.
כרגע אני לא יודע מה לעשות, אפשרי לערב בזה את הביטוח? הרי אין לי מושג איזה אוטו ולא היה לי זמן לרשום לוחית רישוי או אפילו לראות איזה אוטו זה היה.
וכמה אמורה לעלות צביעה של 2 הדלתות+פחחות דיי קטנה בערך?
אגב, האוטו זה הונדה סיויק האצ'בק שקנינו לפני 3 ימים. כן, 3 ימים.
לילה טוב ומוות לשיכורים בכביש.