וזה לא אומר שגם אתה צודק.
זה ש95% מהמכוניות בישראל ומבחר המכוניות לא בהכרך אומר אין פה תרבות מוטורית. אחרי הכל ישנו הפורום הזה ועוד מספר פורומים.
גם יוצא לי להתקל בלא מספר דיונים העוסקים בכלי רכב. התרבות לא חייבת להיות פיזית, ז"א בעלת מסלולים ומכוניות "נדירות".
חוסר המבחר שיש במדינתנו נעשה משיקולים שאם חושבים עליהם אפשר להבין גם למה הם נעשים. אני בספק אם באמת היו קונים בישראל פרארי, למבורגיני וכו'. בלי קשר לזה שאין פה מסלול, המחיר יהיה גבוה מידי וכן הבורות (מישהו אמר דו משמעות?) בכביש.
עוד לנקודה זו, במדינה ובערים שרוב האוכלוסיה נמצא באיזור צפוף ומלא פקקים אני לא רואה סיבה להחזיק רכב ידני. אולי צריכת הדלק תשתפר, אבל ניתוח ברך שמאל עולה יותר .אני עצמי בתור אחד שגר ונמצא לא מעט בפקקי מרכז תל אביב הייתי משתגע עם רכב ידני.
אז שוב, לא התנגדות, אלא התאמה לחיים .