Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. אני מקווה מאוד שזה לא אומר שאימת הפנמרה לא תגיע גם לכל דגמי ומותגי פולקסווגן.
  2. מעניין מאוד, אני כבר זמן מה שוקל להחליף לנורות האלה. אפשרי גם להזמן מהם פנסי ערפל בחבילה? ועוד שאלה-יש לי ברכב מקומות לפנסי ערפל שמכוסים בפלסטיקים, כנראה שהבעלים הקודמים לא הוסיפו אותם לרשימת Extras. איפה אפשר להתקין פנסים? זה מחויב באישור של החברה\שינוי ברשיון רכב?
  3. הקאיין אף פעם לא נראתה לי מכוערת, אלא מוזרה וUn-Porsche Like. גם כשהיא יצאה, זה סתם נראה טיפה מגוחך שחברה כזאת תוציא רכב "שטח". הפנמרה פשוט נראית רע. אפשר להגיד שזה נראה כמו 911 סטיישן, וללא שום סיבה מוגדרת. ואולי גם עם טנק דלק קטן יותר מ290 ליטר
  4. adamd1

    [תצפית] VW Passat CC בארץ!!

    ובאותה נימה של תצפיות, אתמול יצא לי לראות פיאט 500 לבנה. זאת אותה אחת שכבר מסתובבת בתל אביב מספר חודשים או שכבר מוכרים אותה בצורה סדירה?
  5. הדבר הכי נוראי שיצא לי לראות בתרגומים שלהם: Mid Engined Supercar-מכונית טובה עם מנוע בינוני.
  6. אפשר פרטים על הרכב האדום (עם הכונס אוויר)? יוצא לי לראות אותו לא מעט אך אין לי שום פרטים (הוונה פרטים על הרכב עצמו).
  7. מצד אחד איכות ירודה, בטיחות נמוכה ואמינות ברצפה. מצד שני, מי יזהם יותר? זה או רכב בן 20?קשה לי להאמין שהלאדה תפסיד פה. זאת בדיוק מה שאני חושב על המכוניות הסיניות. רק שהבעיה איתם זה שהם מעתיקים את העיצובים. חוץ מזה אם הרכב זול, הבעלים יקבל בדיוק את התמורה.
  8. בקפריסין דווקא המצב היה שונה. ראיתי בערך 5-6 STI, ובערך פי 3 מזה איבו. רובן איבו 7 משומה.
  9. וזה לא אומר שגם אתה צודק. זה ש95% מהמכוניות בישראל ומבחר המכוניות לא בהכרך אומר אין פה תרבות מוטורית. אחרי הכל ישנו הפורום הזה ועוד מספר פורומים. גם יוצא לי להתקל בלא מספר דיונים העוסקים בכלי רכב. התרבות לא חייבת להיות פיזית, ז"א בעלת מסלולים ומכוניות "נדירות". חוסר המבחר שיש במדינתנו נעשה משיקולים שאם חושבים עליהם אפשר להבין גם למה הם נעשים. אני בספק אם באמת היו קונים בישראל פרארי, למבורגיני וכו'. בלי קשר לזה שאין פה מסלול, המחיר יהיה גבוה מידי וכן הבורות (מישהו אמר דו משמעות?) בכביש. עוד לנקודה זו, במדינה ובערים שרוב האוכלוסיה נמצא באיזור צפוף ומלא פקקים אני לא רואה סיבה להחזיק רכב ידני. אולי צריכת הדלק תשתפר, אבל ניתוח ברך שמאל עולה יותר .אני עצמי בתור אחד שגר ונמצא לא מעט בפקקי מרכז תל אביב הייתי משתגע עם רכב ידני. אז שוב, לא התנגדות, אלא התאמה לחיים .
  10. אני לא חושב שבכלל צריך לבדוק כל הזמן באיזה הילון הרכב נמצא. הרי במהירות של 0-20 קמ"ש בערך אפשר לדעת שהרכב בראשון, ע"פ תגובת הדוושה ורעש המנוע. אותו דבר לגבי כל שאר ההילוכים. אם הרכב שלי נע במהירות של 50 קמ"ש, רק לפי הרעש אדע אם הוא בשני, שלישי או רביעי.
  11. למה גועל נפש? מבחינת מראה-כל אחד וטעמו. אבל להגיד גועל נפש זאת הכללה על כל המכונית. 180 כ"ס, גיר DSG 7 הילוכים וצריכת דלק טובה. אם זה היה יוצא לפני חצי שנה, לפני קניית הסיוויק היה אפשר לראות איביזה קופרה בחניה .
  12. זה היה פרק מעולה, אחד היחידים שהם באמת התרכזו בדברים חשובים ולא בלהתקין מסכי טלויזיה במקום פנסי ערפל. למי שלא ראה את הפרק: http://www.mtv.com/overdrive/?id=1557647&vid=145907
  13. דווקא עם הS CLASS אין לי כל כך בעיה, הוא נראה יפה ומכובד. ה E החדשה באמת לא משהו. ציפיתי להרבה יותר, והכי טוב היה מצידם להשאיר אותה כמו שהיא עד שהיו מכינים עיצוב יותר טוב. הTSI של האוקטביה יגיע גם לפאביה?
  14. תאמין לי, כשהייתי באיטליה זה לא הפריע לי בכלל לראות אלפא בכל מקום . והחיים של כולנו היו יותר טובים אם כל מאזדה 3 הייתה אלפה 159:-D.
  15. אני מקווה מאוד שאם יהיו בארץ מסלולים, יהיו הגבלות מחמירות על כניסה למסלול כדי שמה שאתה כתבת לא יקרה. אף אחד לא רוצה לראות מסלול מלא במאזדה 3 וטייפון. הבעיה היא יצירת המגבלות האלה, אילו מכוניות כן נכנסות ואילו לא.
  16. משהו שלא כל כך הבנתי, נגיד ושוטר יורה עליך, מקבל את הError, וממשיך. ביריה השלישית כבר יסמנו לך לרדת מהכביש. ומה אז?
  17. מדהים, מדהים, מדהים, מדהים. זה מה שיש לי להגיד. תודה על המידע, בתקווה ישמש אותי בעתיד ויממש לי חלום ילדות קטן .
  18. האיבו מדהימה. כמו כן גם הבמוו. דבר אחד מפריע לי מאוד באיבו שגם מפריע בכמעט כל רכב של אלפא: למה לעזאזל צריך לוחית רישוי מקדימה?! זה נראה כל כך לא טבעי איך שהלוחית פשוט תקועה שם.
  19. הב.מ.וו מדהימה. אפשר לקבל עליה קצת פרטים?
  20. Twingo: http://www.carenthusiast.com/roadtests.html?mode=article&id=2908 Tesla: http://www.carenthusiast.com/roadtests.html?mode=article&id=2895 הערות: הטווינגו ספורט הוא פשוט אחד הרכבים הכי חמודים שראיתי בזמן האחרון. ביצועים לא רעים אם מתייחסים לכך שזה סופר מיני אחרי הכל. הטסלה פשוט מדהימה. לא חשבתי שאפשר להגיע לכאלה ביצועים ממנוע חשמלי.
  21. כן. זה משנה משהו שאחריות עדיין חלה עליו?
  22. זהו שגם וגם, אף פעם לא ממש יצא לי להתעמק באיזה שמן אני אמור לשים. הרכב הוא הונדה סיוויק האצ'בק 07.
  23. אני לא יודע איזה שמן מנוע מומלץ לשים באוטו, אז מה כדאי? המנוע הוא VTEC משנת 2007 בנפח 1.8 אם זה משנה. ביצעתי פה חיפוש ולא מצאתי תשובה. תודה.
  24. adamd1

    המשכורת של טופ גיר

    משכורת של 250 אלף ליש"ט לשנה לתוכנית פריים טיים שמשדורת בכל העולם זה לא הרבה בכלל. הייתי מצפה שיקבלו לפחות 500-750 אלף לשנה.
  25. כל כך חבל שהם עושים את אותה טעות שעשו עם המיני עם המחירים. זה רכב שכל כך הייתי רוצה לראות במקום כל גטס מצויה.
×
×
  • תוכן חדש...