אני ממליץ על הסיוויק. לא ביחס לאחרות כי לא נהגתי עליהן, פשוט לי יש כזאת סיוויק ואני מאוד מרוצה ממנה.
לי יש את הגרסא עם הגיר האוטומטי-רובוטי שהרבה לא אוהבים אבל אני דווקא דיי נהנה איתו. בכל זאת הייתי ממליץ לך על הגרסא הידנית שגם זולה יותר.
צריכת הדלק טובה מאוד, אני בעיר מגיע לבערך 13 ק"מ לליטר (על 50 ליטר בערך עברתי משהו כמו 650 ק"מ).
איכות ההרכבה והגימור לא כמו באאודי זה נכון, אך עדיין מאוד נעימה.