Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. רכב יפה מאוד. אהבתי את המכנס מנוע העצום שיש מקדימה. איזה מנוע יש שם?
  2. ללא ספק אחד מהרכבים המדהימים ביותר. אצלי אישית הוא נכנס לטופ 5. אני דווקא אוהב את הגריל הקדמי, וזה שהוא נראה כמו פה של כריש נותן את כל האופי של המכונית. יום אחד .
  3. מה טווח המחירים שלהן? היום גם עברתי ליד SL55 AMG עם V8 שנשמע מדהים.
  4. סתם מעניין אותי, למה הנעילה על המאזדה 3? אם אתה מחפש כוח\מהירות מהרכב, לך על איביזה FR חדשה שעולה כמעט כמו המאזדה או קופרה משנתון נמוך יותר.
  5. נגיד ולך היה קורה מצב, שבו אוטובוס נכנס בך מאחורה ואז בורח. אתה תשב בשקט ותשלם מכספך על התיקון? ממש לא. אתה היית עושה ורעש והופך עולמות כדי למצוא את האשם בכך.
  6. אם מדברים על דודג', מה עם הקאליבר? לדעתי יש לו מראה הרבה יותר מיוחד מאשר הג'רני.
  7. מנסיון אישי של כמה חודשים על גולף פלוס, לא כל כך נהניתי מהרכב. אמנם נוחות הנסיעה וניצול המקום שלו מדהימים, הביצועים שלו דיי צולעים. כמובן שזה היה על גרסאת ה1.6 ולא TSI (שלא היה בזמנו), אבל עדיין אני חושב שבגולף רגילה תהיה יותר הנאה מנהיגה מאשר בגולף פלוס שמרגיש נורא כבד.
  8. לא לשכוח- עד 10 אש . עריכה: לא ראיתי שהוא כתב לפי רשיון הנהיגה.
  9. adamd1

    מתקני הנשיפה שיש בפאבים

    המכשירים האלה לא אמינים בכלל ואסור להסתמך עליהם. מבחינה פיזית זה לא אמין כי הקש לא יוצר אטימה וסטריליות מושלמות, מי יודע מה נשאר במכונה מהאיש הקודם. חוץ מזה, מנסיון אישי זה פשוט לא אמין.
  10. ואולי מתכוונים לכך שאחרי בירה קטנה ע"פ החוק אסור לנהוג, למרות שאתה כשיר בדיוק כמו כל אחד אחר? לא צריך להקצין כל דבר.
  11. חבר שלי נעצר ע"י ניידת כשהוא משייט ב12 קמ"ש מעל המותר.
  12. שמים לב או לא, ישנה סיבה שבאותם המקומות אסור לעמוד והמשטרה עוברת על החוק בכך.
  13. איך אפשר בכלל להשוות את המפצלת הזאת: http://www.paddocktalk.com/news/html/images/alms/audi/05-r10launch/audir10-v12tdi-engine.jpg למנוע של רכב כביש רגיל כמו איביזה?
  14. אני בספק אם תמצא כאלה בישראל. לדעתי יהיה הכי פשוט לחפש תמונות טובות יותר של החולצה ולהדפיס לעצמך אחת. אמור לעלות לך בערך 60 שקל.
  15. http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Gumpert-Apollo-Interior-1024x768.jpg אולי אתה תמצא את הכפתור .
  16. אני ממליץ על הסיוויק. לא ביחס לאחרות כי לא נהגתי עליהן, פשוט לי יש כזאת סיוויק ואני מאוד מרוצה ממנה. לי יש את הגרסא עם הגיר האוטומטי-רובוטי שהרבה לא אוהבים אבל אני דווקא דיי נהנה איתו. בכל זאת הייתי ממליץ לך על הגרסא הידנית שגם זולה יותר. צריכת הדלק טובה מאוד, אני בעיר מגיע לבערך 13 ק"מ לליטר (על 50 ליטר בערך עברתי משהו כמו 650 ק"מ). איכות ההרכבה והגימור לא כמו באאודי זה נכון, אך עדיין מאוד נעימה.
  17. הפרק האחרון היה מעולה לטעמי, אך היה דבר אחד שהפריע לי בו. לפי ה"חוקים" שלהם של איזה רכב עולה על קיר הזמנים, ה Gumpert לא אמור לעלות. על פי החוקים רכב שלא יכול לעבור באמפר לא עולה וזאת הסיבה שהקפארו לא עלתה על הלוח.
  18. ע"פ אתר אחר שקראתי בו התיבה היא אוטומטית-רובוטית מסוג I-shift כמו שבסיוויק. http://www.carenthusiast.com/news.html?mode=article&id=2831
  19. אם לא דרך ספידומטר, איך אדע את ההאצה?
  20. אם כבר מדברים על הנושא, מה לגבי העניין עם גיר רובוטי?
  21. adamd1

    Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series

    הרכב היפה ביותר שיצא תחת מרצדס. ביצועים נראים טובים מאוד גם כן, נחכה לביקורות.
  22. הלינקים באתר כנראה שונו. אתמול בלילה באזור 4-5 נכנסתי ואלה לא היו התמונות.
  23. הונדה סיוויק האצ'בק מהסוג החדש (2006 ומעלה), רובוטי עם אפשרות להעברת הילוכים דרך ההגה (מאוחרי כמובן).
  24. adamd1

    חדשות רכב - Ford Focus RS.

    נראית מעולה. רק לי הפרונט מזכיר את האיבו 10?
  25. שאלה - אילו מכוניות מוגדרות בקבוצה 7?
×
×
  • תוכן חדש...