Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. עוד סיפור קלאסי של הרב והעז.
  2. אם אפשר להצטרף לשאלה, מה טווח המחירים של הS Drive? (אותו רכב בשינוי צורה-לאון)
  3. סביר להניח שזו הבעיה, אני לא מצליח לחשוב על משהו אחר. כל עוד הלוח באחריות, שלח אותו לשלום
  4. בדקת באפשרויות הBIOS שהסלוטים האחרים מאופשרים?
  5. אני חושב שמשחק הRPG המעמיק והמושקע ביותר שיצא בשנים הארונות זה Dragon Age: Origins. לא יצא לי לשחק בו הרבה, אבל ממה שכן זה מדהים כמה שהוא גדול. אורכו של המשחק מוערך ב120-130 שעות (!).
  6. שחכו לציין את הכלי הכי חשוב של האייפון שהוא: Bejeweled 2 Blitz. משחק ממכר עד סכנה.
  7. adamd1

    כמה כ"ס יש לך בבית ?

    לאון טורבו-185 כ"ס (נכון להיום ) ג'ילרה ראנר 200 - 19 כ"ס פיאג'ו X7-22 כ"ס 4 X מזגן 0.5 - עוד 2 כ"ס סה"כ 228
  8. מה שיותר מדהים זה שהיא מאשימה את המשאית שהגיעה לפני הזמן. לא יאומן.
  9. למסירה ג'ויסטיק למחשב, דגם Logitech Wingman Force 3D, במצב חדש לגמרי (בלי קופסא). דרייברים אפשר להוריד בקלות מהאינטרנט. http://www.sharkygames.com/hardware/reviews/controller/logitech_wingman_strikeforce_3d/wingman.gif
  10. תאמין או לא, אבל כשהייתי בן 14 נסעתי למחנה קיץ באנגליה ואחד הקטעים שאנחנו הישראלים הרצנו שם זה שאנשים באמת חשבו שאין מכוניות, כולם נוסעים על גמלים והחשמל שלנו מופק ע"י צואת גמלים. לא רק בישראל בורים
  11. 370Z זה כל כך 2009
  12. 12345
  13. שאלה, אחרי שאני פורץ את המכשיר איך מעדכנים אפליקציות? הרי כל כמה זמן (בעיקר למשחקים) יוצאים עדכונים כאלה ואחרים.
  14. מבקש הצעת מחיר לצלחות ורפידות עבור לאון טורבו 2007.
  15. ללא קשר, לבנון היא ממש לא מה שחושבים. ביירות נחשבת לעיר המועדונים והבארים היוקרתיים של המזרח התיכון.
  16. מנסיון עבר של שנתיים על הרכב הזה (אמנם דגם 2007 אבל לפי ידיעתי מכני הוא אותו דבר) זוויות הגלגול של הרכב יחסית גדולות ובפניות מהירות ממש מרגישים את העברות המשקל. לדעתי סט אנטי-רולים יעשה רק טוב לרכב.
  17. מגדל ב5,000,000$ דולר? קניתי
  18. אני אישית היום הייתי הרבה זמן במוסך מחלקת האביזרים של פליקס עם הלאון שלי (קומה מתחת לסוכנות), בשביל התקן כלשהו במערכת (מתאם AUX), שלקח המון זמן עקב הסיבוכיות של הפאנל המקורי והמתאם שלא כל כך עבד. הרשמים שלי היו מעולים, הבחור שסידר את זה היה מאוד נחמד ואדיב ובגלל שהמאם הראשון לא עבד ורק המתאם היקר יותר עבד קיבלתי הנחה משמעותית. אני לא יודע איך זה במוסך הראשי שלהם, אבל ממחלקת האביזרים יצאתי עם חיוך על הפנים.
  19. נכון, אבל המכשיר שכולל את שניהם פשוט יפה
  20. ישנה אצלי מכונה כמו בהודעה של BMW, באמת שאני לא רואה שום סיבה שלא לקנות את המכונה אם ביכולתך. הקפה מעולה, אבל הסיבה האמיתית למכונה היא המהירות של הכנת הקפה. להכין אספרסו תוך 15 שניות זה פשוט תענוג . אולי אני אפילו אשתדרג למכונה עם המקציף מתישהו.
  21. ולשאלה החשובה מכל-האם כבר ישנם סימנים מקדימים של מצלמות באיילון?
  22. ערב טוב, אשמח לקבל הצעת מחיר לסט רפידות וצלחות לסיאט לאון (07). זמן האספקה הוא מיידי או שיש זמן לחכות להזמנה? תודה.
  23. ידנית, ק"מ נמוך ככל האפשר. סטנדרטית ללא שיפורי מנוע.
  24. ואז לך תמצא סונול שיתנו לך דלק מירוצים על הדלקן של הליסינג
  25. ריקויילים תמיד היו ותמיד יהיו אצל כל היצרנים. ההבדל היחיד הוא שכרגע זה "אופנתי" לפרסם אותם בזכות מקרה טויוטה.
×
×
  • תוכן חדש...