אני אישית היום הייתי הרבה זמן במוסך מחלקת האביזרים של פליקס עם הלאון שלי (קומה מתחת לסוכנות), בשביל התקן כלשהו במערכת (מתאם AUX), שלקח המון זמן עקב הסיבוכיות של הפאנל המקורי והמתאם שלא כל כך עבד.
הרשמים שלי היו מעולים, הבחור שסידר את זה היה מאוד נחמד ואדיב ובגלל שהמאם הראשון לא עבד ורק המתאם היקר יותר עבד קיבלתי הנחה משמעותית.
אני לא יודע איך זה במוסך הראשי שלהם, אבל ממחלקת האביזרים יצאתי עם חיוך על הפנים.