Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. אני לא מסכים איתך, ככל שהאש קטנה יותר הקפה חזק והטעם שלו מרוכז יותר (אישית אני מעדיף ככה).
  2. adamd1

    ד"ש מוינה

    בינתיים המהלך הביזארי הזה מצליח, כי נכון לעשיו אסטון מרטין לא עומדים בביקוש של המכונית. http://www.autoblog.com/2011/09/21/aston-martin-cant-build-cygnet-fast-enough-to-keep-up-with-dema/
  3. אני דווקא חשבתי על העניין מזווית אחרת, לי לפחות זה נראה סביר שפג'ו יתנו למורה הנחה משמעותית על הרכב בשביל הפרסום שהרכב יקבל. במקרה והמחירים של השיעורים באמת יותר גבוהים מהרגיל רוב התלימידים יהיו גם פוטנציאלים עתידיים לקניית הרכב.
  4. קצת לחזור לנושא המקורי של השרשור- המלצה חמה על תוכנה- TuneIn Radio תוכנה שאפשר לשמוע דרכה את רוב תחנות הרדיו הרשמיות בעולם (המערבי). אותי אישית זה לגמרי מחזיר לטכנו הברלינאי
  5. האם המירוץ יהיה בפורמט של "סוף שבוע"? הכוונה היא ליום אימון, מקצה דירוג ויום מירוץ?
  6. אם הוא מוכן לשלם אין צורך בלהעלות באתרים הפרטיים (סגורים), צריך פשוט "לתרום" לאתר ולקבל משתמש VIP שלא מוגבל ביחס הורדה\העלאה.
  7. adamd1

    AIRSOFT GUN 6MM

    בכל חנות\דוכן צעצועים בתחנה מרכזית אפשר לקנות כמות מגוכחת של כדורים בכמה שקלים.
  8. בסוף זה היה בתיקיה אחרת: /private/var/mobile/Documents/Installous/Downloads
  9. שאלה- אני רוצה להעביר אפליקציה שנמצאת על המחשב המשני שלי (הרגיל מושבת) אך כשאני רוצה לסנכרן הוא מוידע שאם אני יסנכרן אותה כל שאר הדברים ימחקו לי. איך אני מעביר אותה בשלום? לא אפכת לי גם לעשות את זה דרך SSH אני פשוט לא יודע איך. תודה
  10. הכוונה שלי ל"איטית" לא גורעת מהאיכות שלה, העלילה מתקדמת בקצב מאוד שונה מכל סדרה אחרת וממש לא נמרחת.
  11. באמת סדרה מסוג אחר, אפילו ה"כבדים" שקראו את כל הספרים ותמיד ביקורתיים לגבי כל סרט/סדרה שמבוססת ספרים התרשמו. באמת שהייתי עצוב כשהרגו את אד. לגבי הסמויה, באמת סדרה גאונית ושונה מכל דבר אחר שהוצג בטלויזיה ברמת האמיתיות שלה. הבעיה היא שלא הרבה אנשים יכולים להתחבר אליה כי היא מאוד איטית (מה לעשות-מציאות).
  12. כבר עשיתי את כל הTransfer והם שמורות לי גם במחשב. השאלה היא אם בלי הסידיה והאינסטולוס הם עדיין יעבדו מן הסתם רוב הדברים לא יעבדו עד שהמפתחים יוציאו עדכונים
  13. שאלה, במקרה והשמועות נכונות ובiOS5 לא תהיה פריצה קשורה (או שתהיה אבל תצא אחרי המון זמן), דברים שהורדתי מהאינסטולוס ישמרו לי או ימחקו\לא יעבדו?
  14. כולם יודעים שבאים למנטה ריי בשביל הלחם
  15. האם אתה גר במקרה במרכז תל אביב? גם אצלי (רשת של 3 מחשבים) ואצל מספר אנשים מהאזור יש בדיוק את אותה הבעיה, כולם גולשים דרך בזק ובזק בינלאומי. כמובן ששתי החברות אומרות שהכל בסדר (כל עוד ה speedtest שלהם תקין-הכל בסדר מבחינתם).
  16. לבסוף הוחלט להחליף את המצבר לחדש, תודה לעוזרים ויום טוב. אפשר לנעול
  17. אחרי שהרכב עמד שבועיים הוא לא מתניע, הרכב משנת 2007 והמצבר מקורי. השאלה היא האם יש טעם לנסות להציל אותו עם כבלים או לקנות חדש, ובמידה שכן איזה מצבר מומלץ לרכב זה? אשמח לעזרתכם. תודה רבה.
  18. כדי להסיר את הIE כנס ללוח הבקרה ולהוספה\הסרה של תוכניות, בצד ימין תבחר בהוספה או הסרה של רכיבי Windows. ברשימה תוכל למצוא את האקספלורר.
  19. אני ממליץ לך להשאר באירופה, כיוון של אמסטרדם\ברלין\פראג\וינה וכד'. כמעט בכל באר תוכל למצוא לך חברה טובה וביום לטייל. עוד אפשרות אגב היא לטוס גם בזמן הצבא עם החברים שלך, כאשר תסיים את השנה הראשונה.
  20. מסעדת "מו ומו" ברחובות, מסעדת בשר מהטובות בארץ.
  21. adamd1

    הגעה לבה"ד 7

    מצחיק לראות איזה סלב בן-שושן נהיה קרה גם שהוא עשה מסדר לחיילים בטירונות של חבר, וביקש מאנשים לזהות פסוקים מהתנ"ך. מי שלא זיהה הסתובב עם פטור אחד פחות.
  22. אי אפשר לדעת מה יש עכשיו, אבל שנה שעברה קניתי אחד בPull and Bear. שווה לבדוק
  23. הפתרון שעשינו אצלינו בבית, כשהנתב יושב בפינה של הקומה העליונה וישנם מחשבים בפינות אחרות בקומה התחתונה הוא התקנת רפיטר שמגביר את הטווח. הרבה יותר פשוט מאשר להגדיר עוד נתב, פשוט מגדירים על זה את כל הגדרות של הנתב רק משנים את השם של הרשת מX לX_EXT, ואז יש לקומה השניה "רשת חדשה". http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2375098,00.asp
  24. מבחן השוואתי מעניין לקורבט מול SV, בריטי שנותן מחמאות לרכב אמריקאי זה לא דבר של מה בכך.
  25. קורנדביף זה תמיד הצלחה בטוחה, לא חובה להגיש חם, נורא פשוט להכנה ומאוד מתאים לאווירה יהודית!
×
×
  • תוכן חדש...