הפתרון שעשינו אצלינו בבית, כשהנתב יושב בפינה של הקומה העליונה וישנם מחשבים בפינות אחרות בקומה התחתונה הוא התקנת רפיטר שמגביר את הטווח.
הרבה יותר פשוט מאשר להגדיר עוד נתב, פשוט מגדירים על זה את כל הגדרות של הנתב רק משנים את השם של הרשת מX לX_EXT, ואז יש לקומה השניה "רשת חדשה".
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2375098,00.asp