Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. יונדאי טו(ק)סון לפשוטי העם, אסקלייד לשחקני כדורגל.
  2. הכירו את הApache Revolver. יוצר בתחלית המאה ה-20. למה זה מגניב? כי זה אקדח. ואגרופן. וסכין.
  3. מנוע האקובוסט 1.0 מהולל בכל הביקורות. 125 כ"ס ו20 קג"מ זה מכובד מאוד למשפחתית ולא באמת צריך יותר. הדבר היפה שפורד עשו זה שהם הכניסו את המנוע רק לפוקוס, בעצם כדי להוכיח לקונים שהמנוע טוב גם ברכב גדול. בעתיד הוא יגיע גם לפיאסטה, לC MAX ולB MAX. המנוע צפוי להגיע לישראל?
  4. הורכזו החידושים העיקריים של IOS6: http://www.forbes.com/sites/adriankingsleyhughes/2012/06/11/new-ios-6-features-for-your-iphone-and-ipad/ העדכון אמור לצאת בסתיו.
  5. תקשיב, ותבין את הסיבה שקונים אטמוספרי שחי בסל"ד גבוה
  6. תוכל לשים פה קישורים לשידורי HD לSOPCAST (במועד המשחקים)?
  7. מאז שסבתי חזרה מטיול בגאורגיה אני לא מפסיק להכין ולאכול חצ'פורי. ללא ספק עדה שבורכה בחך טובה.
  8. אם הם בודקים או לא אני לא יודע. אבל אתה באמת מרגיש עם לב שלם במעשה כזה?
  9. תמונות יפות! נראה שהבולגרים מאוד אוהבים בודי קיטים. כמעט על כל הרכבים מורכבים בודי קיטים מוגזמים (לטעמי), זה גם מוזר כי נראה שהאווירודינמקיה של החיפושית והמוסטנג לא טובים יותר מבלטת רצפה.
  10. תחשוב על פייפאל ככרטיס אשראי אלקטרוני. אתה פותח חשבון פייפאל ומקשר אותו לחשבון הבנק שלך. אתה יכול לשלם על דברים באינטרנט דרך הפייפאל, כדי לא לתת פרטי אשראי. ישנה אפשרות להטעין את החשבון פייפאל בכסף וישנה אפשרות לשלם דרך זה, והכסף יועבר מהחשבון שלך למוכר דרך פייפאל. זהו כלי מאוד נוח (אם כי העמלות לפעמים מציקות) גם למוכר וגם לקונה, ובעיקר מאוד מאובטח.
  11. אני ממליץ לך לנסות להכין חצ'פורי (מאפה גרוזיני). סבתא שלי חזרה מטיול בגאורגיה לא מזמן ומאז אני אוכל כאלה בכמויות. גביע יוגורט (חמוץ) כוס וחצי קמח חצי כפית סודה לשתיה חצי כפית מלח ללוש עד שיהיה בצק להכין עיגולים שטוחים (קוטר של 20-25 ס"מ, עובי של חצי ס"מ בערך) לשים באמצע כל מה שטוב-גבינה (מומלץ בולגרית ומוצרלה!), ירקות, בשר, ביצה לעטוף את החלק העליון עם הבצק שמסביב לטגן במחבת עם שמן כמו מלוואח זאת הגרסא הביתית יותר אפשר להגיד פשוט בצורה מגוכחת להכנה וטעים בצורה מגוכחת אף יותר סופרנוס? אני חושב שאתה מתכוון לסיינפלד
  12. ב 2:30 יש קטע ענק של מישהו שלא אהב את הרעיון דווקא לא נכון כל כך. יש לי חבר שעובד באולם אירועים, שאיכשהו יצא שעושים שם המון חתונות וארועים של קווקזים. המנהגים האלה חיים ובועטים (הכסף על הרצפה אולי פחות).
  13. הקונסטרוקציות הנ"ל עוד חדשות מידי כדי לשפוט. מה שאתה לא יודע זה איך וכמה הם מתחזקים את זה. הרבה תחזוקה תיצור סימני שאלות על איכות הבניה, וקצת תחזוקה תעלה סימני שאלה גם כן. Only time will tell. אני רק מביע סקפטיות קלה, כי את הרקורד של ייצור לקוי יש להם.
  14. איפה אני בודק את זה? אני יודע שאמור להיות איזה קוד, אך אני לא יודע איפה למצוא אותו ואיך לזהות אותו.
  15. הבעיה היא שגם הקדמה של "סין החדשה" מעלה תהיות רבות כמו: 1. אמנם הקניון מדהים, אבל לך תדע מאילו חומרים הוא נבנה ועל פי איזה סטנדרטים בטיחותיים ותקנות הבטחת איכות הוא תוכנן. 2. אפשר להגיד בערך אותו דבר על הרכבת. מהירה, אך קשה שלא לפקפק באמינות המסילות, מנועים, תשתיות וכו' של כל המערכת. הבעיה היא שעל התקלות אתה לעולם לא תשמע. כנ"ל על הכבישים.
  16. הבנתי. תודה רבה. מחר אני אמור לעשות טסט, אדחה אותו לאחר שאשיג צמיג. מישהו יודע איפה אוכל לקנות Falken FK542 R17\225\45 בתל אביב? חשוב אם הוא חדש או משומש (במצב טוב כמובן)? הרביעייה בת שנה וחצי-שנתיים ועם שחיקה מועטה. הרביעייה במקור נקנתה במוסך שבו הצמיגים הורדו מרכב הרוס, ככה שאין לי ממש מושג איפה לחפש.
  17. צהריים טובים חברים, מצאתי מכה קטנה בצמיג ורציתי לדעת אם זוהי מכה מסוכנת ויש להחליף את הצמיג או שהיא בסדר. תמונה: אצלם מעוד זווית אם יש צורך. תודה והמשך יום נעים.
  18. עדיין רלוונטי אם מישהו מכיר ואף טיפה דחוף.. roee-התקשרתי לחנות אך הם רחוקים מידי. להגיע לקצה של פתח תקווה תהיה משימה לא פשוטה במהלך היום..
  19. אתה מכיר ספציפים? באיזה אזור של דרום תל אביב? תודה! אבדוק ואעדכן פה. תל אביב, אך אוכל להגיע למקומות אחרים במרכז.
  20. צהריים טובים לקראת מסיבה גדולה שאני מארגן, אני צריך לקנות כמויות דיי גדולות של אוכל. אתם יודעים איפה אפשר לקנות ארגזים של חטיפים או שתיה קלה במחיר טוב?
  21. יוטוב -> לחפש את טופאק -> כל מה שעולה.
  22. אם הפריצה שלך סודרה, תוריד מסידיה 3g unrestrictor כדי לפתור את בעיית הWIFI.
  23. לא ממש הבנתי, זה חוקי להחזיק אלה טלסקופית ברכב?
  24. ערב טוב, קיימת אפליקציה לסידיה שמאפשרת השתלטות על אייפון אחר?
×
×
  • תוכן חדש...