טבעו של עולם לא להבין את הקיצוניים. במקרה שלנו אנחנו הקיצוניים של תרבות הנהיגה והרכב.
ההבדלים בתגובות בין הרכב הנוכחי (לאון טורבו 07 ידנית) לקודם (סיוויק 5ד' 07 רובוטית) הם שמיים וארץ.
באותה תקופה הסיוויק לא היתה נפוצה והמון התלהבו מהרכב, בעוד אני רק פנטזתי על טורבו ותיבה ידנית. נסיון באותה תקופה להסביר על התיבה הרובוטית היתה כמו לדבר לקיר בערך.
כיום כמעט כל בנאדם שנוסע איתי חושב שזה סתם עוד רכב רגיל, כמו שאר עדרי הליסינג.
גם כשאני מסביר שזה לא רכב רגיל בדרך כלל התגובה די אנמית, וביחס לסיוויק היא נראית לאנשים כרכב סתמי למדי.
כמו כל דבר קיצוני, יש להפגין אותו במתינות. אפילו רוב האנשים ששירתו איתי לא יודעים שאני פנאט של מכוניות (אם כי היו רמזים לכך כשגלשתי חצי מהיום בautoblog).
דוגמא קלאסית מהזמן האחרון-אני נוסע עם חברים ברכב (שלי כמובן, כי בכבישים הריקים של סופי השבוע אני נוהג) וברמזור עומדות להן יונדאי וולוסטר ואימפרזה GT. לא קשה לנחש שאני היחיד שהסתכל על אימפרזה תוך כדי הסברים על המנוע החזק-אבל-חלש של הולוסטר.