Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. תנסה לחבר אותו עם כבל אחר ואפילו למחשב אחר אם באפשרותך. אם עדיין המסך מראה בנגטיב הבעיה בו, לא במחשב. ניסית לאפס את ההגדרות של המסך (דרך המסך) להגדרות מפעל?
  2. מה קורה כשרק המסך עם הנגטיב מחובר?
  3. אם כבר דנים בערכות נושא, מכירים כאלה נחמדים לdreamboard? יש לי את ErgoHD ו Apple Desk Ultimatum, שהם מאוד יפים אבל לא יעילים כל כך. עוד אחד נחמד-Gyro HD 2. מדהים אבל צריך לעבוד עליו הרבה כדי שיהיה שימושי כמו שצריך.
  4. בירור מול הדרג שמעליך בטענה שהוא פוגע בתפוקת העבודה שלך?
  5. זה אמור להיות באזור ה100 ש"ח ל100 גרם, לפחות. מה שהוא קנה היה כנראה בשר מאוד מיושן.
  6. קלוש, אבל אתה מכירים במקרה איזה טוויק שנותן לנעול עם סיסמא התכתבויות בווטסאפ? אני יודע שאפשר לנעול את כל האפליקציה עם locktopus.
  7. הכוונה שלי היתה שהם לא מגישים במסעדה, אלא מוכרים בשר לקחת הביתה.
  8. דווקא מוכרים, ובמקום מאוד מפתיע. שיפודי התקווה. כמה שזה נשמע לא אמין, הם מוכרים קובה ביף (צריך להזמין מראש) במחיר של בערך 100-120 ש"ח ל100 גרם.
  9. לא קשור, אבל drivemaster החתימה שלך ענקית ואני הולך להשתמש בה הרבה ברשותך
  10. 1. תוריד מסידיה bitesms 4. דרך הSBS כנס ל processes ותלחץ על free up memory
  11. כמו שבטופ גיר תיארו את הניסאן סאני- A lump of car.
  12. בדקת קודם שזה לא עניין של כיול הכפתור? תפתח אפליקציה בסיסית (לוח שנה נגיד), לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי עד שמופיע ה slide to power off ואז לחיצה ארוכה על כפתור הבית עד שנעלם המסך.
  13. Soul Calibur- משחק מכות מפורסם שהתפרסם בקונסולות. משחק פשוט ענק.
  14. ברלין, חנות המוקדשת לאבסינט. מוכר הזוי לחלוטין שמספר סיפורים לכל לקוח ולקוח על הבקבוקים שיש לו ונותן טעימות. הבעיה? הוא היחיד בחנות ועושה את הכל מהקופה, היינו שניים בתור וחיכינו בערך 20 דקות עד שיסיים עם הקודמים עד שקנינו איזה בקבוק.
  15. אתה נוסע בדיוק לאזור של מוזיאונים ואטרקציות. במרחק 80 ק"מ מפארמה נמצאת העיירה מראנלו והמפעל של פרארי, באזור העיר הגדולה מודנה נמצא המפעל של פגאני, 20 ק"מ משם נמצא המפעל של דוקאטי בבולוניה כשבינהם נמצא המוזיאון של למבורגיני בסנטה אגאטה. ממליץ לעשות את הסיבוב ברכבת בשביל הנוף המדהים (אני לא מכיר את הכבישים-אחרים יוכלו להמליץ על רכב). יש מקום במזוודה?
  16. כל ספורט אחר חוץ מNBA אני לא יכול להנות משידור חוזר. צריך המון המון סבלנות בשביל הפרסומות שיש כל חצי דקה ברבעים האחרונים, בטח ב4 בבוקר
  17. בעונה שעברה הסתפקתי בשידורים גרועים דרך justin.tv (מילא איכות, אבל פרסומות אמריקאיות כל דקה וחצי זה כבר יותר מידי). בכל מקרה, אני מוריד את רוב המשחקים. גם ככה אם אני רואה משחק אחרי 2 בלילה אני נרדם בהפסקה בין הרבע הראשון לשני. טראקר פרטי שהשתמשתי בו חסם לי הורדות, תודה לרטיו גרוע שבזק בינלאומי אחראים עליו מבחינתי. כנס מחר בבוקר לאתרי הטורנטים הגדולים ותוריד את המשחקים על 540p או 720p ותהנה.
  18. אם האוראו היה מצופה שוקולד היה אפשר לדבר על זה חיפשתי עכשיו בערך 20 דקות באינטרנט ולא מצאתי כלום כבר בניתי על להזמין ביחד 2 ארגזים..
  19. חפרפרות לא יכולות לעזור באיידס או בסרטן, כמובן. למרות זאת בכדורגל ואני מנחש שגם בחניה בתל אביב ב9 בערב היעילות גבוהה מאוד.
  20. במדינה שלהיות ערס זה מגניב ומיינסטרים, קשה שלצפות יותר משחקנים. על הנהלת הליגה (והקבוצות) באמת שאין מילים לתאר את הבזיונות של השנים האחרונות.
  21. so i heard you like nutella..
  22. adamd1

    תאונות דרכים בצפירה!

    מצחיק לראות את האטימות של האנשים בתגובות. אחד מתלונן שהוא היה בכביש 1 בצפירה ואנשים לא עצרו כדי לעמוד. לעמוד על כביש 1. אני מאוד מכבד את הצפירה ואני חושב שזהו טקס חשוב להיסטוריה שלנו, אבל אני לעולם לא אצא לכביש פתוח ואסכן את עצמי, זה פשוט אידיוטי.
  23. adamd1

    האם אנחנו גיקים?

    טבעו של עולם לא להבין את הקיצוניים. במקרה שלנו אנחנו הקיצוניים של תרבות הנהיגה והרכב. ההבדלים בתגובות בין הרכב הנוכחי (לאון טורבו 07 ידנית) לקודם (סיוויק 5ד' 07 רובוטית) הם שמיים וארץ. באותה תקופה הסיוויק לא היתה נפוצה והמון התלהבו מהרכב, בעוד אני רק פנטזתי על טורבו ותיבה ידנית. נסיון באותה תקופה להסביר על התיבה הרובוטית היתה כמו לדבר לקיר בערך. כיום כמעט כל בנאדם שנוסע איתי חושב שזה סתם עוד רכב רגיל, כמו שאר עדרי הליסינג. גם כשאני מסביר שזה לא רכב רגיל בדרך כלל התגובה די אנמית, וביחס לסיוויק היא נראית לאנשים כרכב סתמי למדי. כמו כל דבר קיצוני, יש להפגין אותו במתינות. אפילו רוב האנשים ששירתו איתי לא יודעים שאני פנאט של מכוניות (אם כי היו רמזים לכך כשגלשתי חצי מהיום בautoblog). דוגמא קלאסית מהזמן האחרון-אני נוסע עם חברים ברכב (שלי כמובן, כי בכבישים הריקים של סופי השבוע אני נוהג) וברמזור עומדות להן יונדאי וולוסטר ואימפרזה GT. לא קשה לנחש שאני היחיד שהסתכל על אימפרזה תוך כדי הסברים על המנוע החזק-אבל-חלש של הולוסטר.
  24. אצלנו זה דווקא פתר את הבעיה, השארנו אור במשך שבועיים בערך והם פשוט עברו לעץ אחר.
  25. אם אני לא טועה רוב הלכלוך אינו צואה, אלא שאריות אוכל שהם יורקים. בכל מקרה, שנה שעברה היתה התקפה כזאת על המרפסת שלנו ופשוט השארנו אור במשך הלילה במרפסת למשך תקופה מסויימת וזה עזר.
×
×
  • תוכן חדש...