Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. הצופר אכן חלש והאורות מחלישים את המתח. מוזר כל הסיפור הזה. לפני חודש וחצי בערך המצבר היה מרוקן (הרכב לא הונע במשך שבועיים בערך), אחרי הנעה עם כבלים לקחתי אותו למוסך ונאמר לי אחרי בדיקה שהוא תקין לגמרי. חוץ מזה הוא צריך להיות בן פחות משנה ולא יותר מ8-10 אלפי ק"מ. אני אנסה מחר להניע עם כבלים. אגב, להוציא את הרכב לא אפשרי, כניסות לחניות תת קרקעיות בבנייני ת"א זה תמרון לא פשוט עם עליה.
  2. ערב טוב חברים, מקודם ניסיתי להניע את הרכב ונשמע שהסטרטר "תקוע". הרכב הוא לאון T שנת 2007. צירפתי הקלטה של מה שקורה שם: http://yourlisten.com/channel/content/16906825/memo?rn=17mvmq1x0s38 הבעיה העיקרית שלי היא שהרכב נמצא בחניה תת-קרקעית (ודיי צפופה) של בניין, ככה שגרר לא אפשרי. איך אני ממשיך מפה? תודה רבה והמשך ערב גמר 100מ' נעים
  3. וואו כמה שנים לא חשבתי על הסדרה הזאת! סדרה הזויה לחלוטין אבל מעולה. באיזה ערוץ זה היה משודר פעם?
  4. החלטתי ללכת על הMSI בסופו של דבר. הסיבה העיקרית היא שמקבלים עם זה XBOX 360 בחינם. כן
  5. שחכתי לציין, המחשב ירכש בארה"ב, לקנות נייד ברמה כזאת בישראל זה על גבול הטירוף. יש אחריות עולמית על המחשבים האלה אם אני לא טועה, וגם אם אין אני מעדיף בכל זאת לתת למעבדה פרטית במקרה ואני לא יצליח לתקן לבד. אגב את טלדור אני מכיר טוב טוב מהצבא (טכנאים של DELL אם אני זוכר נכון) ודווקא לא היו לי איתם בעיות בשנתיים שעבדתי מולם.
  6. אוקיי, עברתי על זה שוב ואכן יש ללנובו SSD. חוץ מזה שמתי לב שלMSI רזולוציית מסך גבוהה משמעותית-1920X1090 מול 1366X768. הביקורות משבחות את המקלדת והPAD של הלנובו, אם כי אני לא יודע כמה זה יהיה רלוונטי. הדילמה כרגע היא המחיר. הMSI עולה 150$ יותר.
  7. אהלן אני זקוק לעזרכתם בבחירת המחשב שישרת אותי בשנים הקרובות. ASUS N56VM http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2403337,00.asp?tab=Specs יתרונות: מעבד חזק מאוד חסרונות: כרטיס מסך חלש יחסית MSI GE60 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834152349 יתרונות: כרטיס מסך, משקל חסרונות: יקר יותר LENOVO Y580 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834246629 יתרונות: הכי זול מהשלושה, כרטיס מסך חזק חסרונות: מסך מבריק (GLOSS) כרגע הלנובו נראה הכי מבטיח. יש לכם אולי הצעות אחרות? קיימים מחשבים כאלה עם SSD בטווח מחירים הזה? תודה
  8. מישהו יודע איך יוצרים קשר עם ערוץ הספורט להתלונן שפשוט הרסו שידור פורמולה (ושאר הדברים שמשודרים...)? ערוץ חינם מילא. על אחד שאני משלם עליו יש גבול.
  9. ממש לא רק אותך. יש עוד כמה בעיות מוזרות עם האולימפיאדה. קודם כל, יורוספורט 2 משומה לא משדר ככה שיש רק את יורוספורט וערוץ 1. דבר שני, למרות שספורט 5 לא משדרים כלום הם הפכו את 5+לייב ללוח מודעות שלהם ומשאירים בערך רבע מסך לשאר השידורים. אני משלם להם בשביל לראות פורמולה, והם לקחו לי 75% מהמסך ל"עדכוני אולימפיאדה".
  10. תחזוקה של מסלול זה עסק יקר בצורה לא נורמלית. אני זוכר שהייתי במונזה לפני כמה ימים ובעלי המסלול עשה לנו סיור, הוא אמר לא פעם שלהחזיק מסלול מרוויח נהיה כמעט בלתי אפשרי.
  11. ניסיתי להמנע מלדבר איתם, כנראה שאין ברירה. תודה על העזרה.
  12. אותו מכשיר.
  13. המחשב שלי מחובר ישירות. תמיד תהיה לי העדפה לRJ על אל-חוטי, גם אם זה אומר כבל 25 מטר שמגיע מקומה למטה דרך הגג. גם במחשבים אחרים הפינגים לא כל כך יציבים, כל כמה שליחות יש איזו קפיצה של בערך פי 2 למשך שנייה או שתיים ואז זה חוזר.
  14. הצלחתי למצוא את הרשימה דרך הממשק של הראוטר. מוזר, אני מקבל כל הזמן פינגים גבוהים לכמה שניות ואז זה מסתדר לכמה שניות. הרשת מוגנת בסיסמא.
  15. בימים האחרונים יש לי חשד שמישהו "רוכב" על האינטרנט שלנו, זה מתבטא בנפילות מהירות שדיי מתאימות להורדות גדולות. יש דרך לבדוק כמה מחשבים מחוברים לרשת?
  16. מכיוון שיצאה העונה החדשה לפני שבוע, אני חייב לאזכר פה שוב את Breaking Bad. סדרה מדהימה ומומלצת לכל חובב טלויזיה. סדרה מאוד מעניינת, מהיוצרים של אבודים. לצערנו היא בוטלה בסוף העונה הראשונה הסיבה עדיין לא ברורה לאף אחד וכנראה תצטרף לFirefly לרשימה של סדרות שבוטלו ברגע השיא ללא סיבה..
  17. כמו שנאמר רבות בשרשור, תותח! הזמנתי אחד היום (לצערי יגיע רק חודש הבא עם מישהו שמגיע מארה"ב..). אתם יודעים אם זה מקובל בחנויות תיקון להגיע עם מסך (והדברים הנלווים) לחנות ושיתקינו לי? אתם יודעים כמה זה אמור לעלות? אני קצת מפחד לפתוח בעצמי כי כמו שרואים בתמונה השבר הגיע לקצוות ואני לא יודע כמה כדאי לעשות בעצמי (בעיקר כי זאת פעם ראשונה).
  18. אז הגיע יומי והמסך שלי נשבר קלות מנפילה. מישהו יודע על מקום אמין בתל אביב שיחליף (וכמובן במחיר נורמלי ומסך מקורי)?
  19. אני קניתי כבר כמה זוגות של Ray Ban מאיביי דרך מוכרים עם כמה שיותר פידבקים (אלפים ומעלה). המחירים בין 90 ל130 דולר לדגמים החדשים. כמובן שהזוגות שהגיעו מקוריים.
  20. אפשר הסבר?
  21. אתה יודע אם זה בכל הסניפים?
  22. בינתיים סיימתי את Tier 2 ואוסף כסף בשביל רכב ל3. אני עם 31 זהב עכשיו ואין לי מושג איך אמורים להשיג סכומים גדולים בשביל מכוניות.
  23. האתרים האלה בנויים ע"פ תקנים שהם המציאו לעצמם ובאופן כללי בצורה דיי לוקה. הדפדפן מזהה את זה בנוסף לסקריפטים דפוקים וחורי אבטחה ומתריע.
  24. adamd1

    לנצ'יה תמה חדשה

    אלוהים אדירים
  25. לPSN לא צריך מנוי.
×
×
  • תוכן חדש...