Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. לאוהבי ז'אנר ה D&B, הנה MIX שפשוט חובה לשמוע ולשקוע בתוכו
  2. איזה סוג הוא ההכי חריף? אני רוצה להזמין את ה Original בשביל אוכל, ואת החריף ביותר בשביל דברים אחרים
  3. כי ככה היורוליג בנוי יש לו חוזים עם כל הקבוצות ?
  4. adamd1

    חידה נחמדה לסוף השבוע

    מראות צד אולי? ישנן מכוניות ישנות עם מראה אחת, ולרכבים של מורי נהיגה יש 4.
  5. GTS Convertible לא לשכוח גרסאות ידניות וPDK
  6. תעשה מקש ימין על המחשב שלי, תכנס לניהול ותן צילום מסך של "מנהל ההתקנים".
  7. סך הכל נשמע כמו חדשות מעולות. אם וכאשר זה באמת יתקיים ויבנה, הפחד שלי יהיה ממחירים שערורתיים שירחיקו אנשים, ואנשים שכן יגיעו יתאכזבו מחוסר מקצועיות של עובדי המקום. נכון שזאת מחשבה מאוד פסימית, אבל ברוב המקרים זאת המציאות של ישראל.
  8. adamd1

    בגדים מאיביי

    ישנה דרך לסנן את מיקום המוצרים? ז"א לחפש רק אנשים שמוכרים מצפון אמריקה\אנגליה וכד'? ראיתי כמה דברים נחמדים וכבר הייתי מוכן להזמין... עד שראיתי שהם מגיעים מקוריאה והונג קונג.
  9. זה לא קאץ', שיחות סקייפ-סקייפ- הן חינם, ושיחות סקייפ-טלפון עולות סכום מזערי. מאוד מומלץ, בעיקר לשיחות חו"ל.
  10. אני חושב שזאת בושה וחרפה לערוץ הספורט שמרשים לעצמם להדרדר לרמה כזאת שהפרשן מתפקד בתור אוהד בפאב (דביל יחסית) במשחק כל כך קריטי וחשוב.
  11. המשחק היה מעולה. מה שהיה לי חבל זה הפרשן (זה היה איווניר או אוחנה?) שפשוט זיבל בשכ כל המשחק שטויות, נשמע שאפילו ליורם ארבל נמאס מהתגובות שלו. פרשנות כמו שלו אפשר לקבל גם בשוק הכרמל, לא צריך שידור HD.
  12. ישנה עוד תוכנה מפורסמת שקוראים לה Dynolicious. יצא לך לבדוק איתה? היא אמורה להיות מאוד מדוייקת. מעניין מה הסטייה בין התוכנות האלה.
  13. שמורכבת ממנוע של אלטו:lol:
  14. שלי: עוד לא היה לי כוח לחפור בWINSCP כדי להוריד את הכיתוב של הSlide to unlock
  15. adamd1

    ראש דיו ממחוזר של HP

    מניסיון רב עם ראשי דיו וטיונרים ממוחזרים שהצבא קונה, עדיף להתרחק מהם כמו אש. אם אתה רוצה לקנות בזול פשוט תחפש באיביי, בדרך כלל זה יוצא באזור החצי מחיר מבישראל.
  16. באיזה נגן אתה משתמש? הWMP עושה לפעמים בעיות עם הסאונד. תנסה לפתוח דברים עם VLC.
  17. גם שברולט אוואו נמכרה בכמויות אדירות. זה אומר משהו על האוטו? הV3 הביא עיצוב חדשני ומחיר נוח, במיוחד כאשר חברות הסלולר מקדמות אותו בצורה היסטרית (למי שזוכר, היו פרסומות בכל מקום אפשרי).
  18. בארסה הפסידה בגלל היהירות של גווארדיולה כשהוציא את וייה והכניס את קייטה. לעשות חילוף הגנתי מול ארסנל ב1-0, דקה 65 ועם הגנה רופפת וחסרת שחקני מפתח זה פשוט שטות ועל שטויות משלמים. וכן, ממש לא ברור איך בוסקטס מועדף על מסצ'ראנו ובעונה שעברה על יא יא טורה (שהוא לדעתי הקשר אחורי הטוב בעולם).
  19. הורדתי היום Theme שדרך הסידיה עולה כסף ומצאתי קישור הורדה במחשב. השאלה היא איך אני מעביר (ומתקין) אותו עכשיו לטלפון.
  20. עוד שאלה קטנה, איך מתקין תוכנות (לסידיה) שהורדתי במחשב על הטלפון? תודה מראש .
  21. תתחדש, בהחלט מצלמה מדהימה שלדעתי היא המקסימום שאפשר להוציא ממצלמה שהיא לא DSLR (גם אני בעלים של אחת).
  22. http://www.iphones.co.il/iphone-ipod-guides/article-thread171729.html אני עשיתי דרך המדריך הזה. כשמסיימים והטלפון עושה לעצמו ריסטרט לא להבהל מזה שלוקח לו הרבה זמן לעלות (כמה דקות).
  23. שאלה למנוסים, אתמול בשעה טובה פרצתי את האייפון עם הפריצה החדשה. השאלה היא מאיפה אני מתחיל עכשיו? הבנתי שדברים שהם בתשלום משלמים דרך פייפאל. אם אין לי פייפאל ישנה דרך אחרת להוריד אותם? איזה עוד תוכנות מומלצות עכשיו שהעולם פתוח? אין סמי סליקס? בכל מקרה, איפה מוצאים דבר כזה? המגן שקניתי בDX ב83 סנט מתחיל להתפורר.
  24. אם אתה מפקיד בפולטילט 600 דולר אתה תקבל 600 דולר ככסף בונוס. מה ז"א? שבזמן משחק אתה משחרר את הכסף לאט לאט, אתה לא תקבל 1200 דולר במקום אלא בחלקים. ישנם כמה אתרים שיכולים להפקיד לחשבון פולטילט שלך 50 דולר ראשוניים בחינם (אני אישית עשיתי את זה) ועוד 50 כבונוס, שמשתחרר כל 10$ (ע"פ חישוב כלשהו של השגת FTP).
  25. תגובת המסך של המיילסטון איטית וגסה להחריד. חוץ מזה המכשיר ענק וברגע ששמים עליו מגן הוא נהיה עצום.
×
×
  • תוכן חדש...