תמונות אין לי וכנראה שגם לא יהיו, הרכב מחר יעבור טיפול (יש המלצה למקומות באזור ת"א? אם אסור פה אז אפשר בפרטי).
בכל מקרה הנקודות הן יחסית קטנות, כשהכתם הכי גדול בקוטר של 3 ס"מ אולי.
שלום, לפני כמה ימים פועלי בניין טפטו בטעות טיט על הרכב (בעיקר מכסה מנוע וקצת בדלתות).
מנהל העבודה הבטיח שהתיקון ישולם על ידם.
איך מטפלים בזה בצורה הכי טובה? פוליש\וקס יעזור? אם כן ישנם מקומות מיוחדים שמתמחים בנזקי צבע קשים או שפוליש של תחנת רחיצה רגילה יספיק?
תודה וערב טוב.
לדעתי לא כדאי לך.
ראיתי משרשור אחר שזהו רכב חדש, תנסה לדבר עם צ'מפיון על החלפה למידה גדולה יותר ומה ההפרש.
16" זאת פשוט מידה מוזרה לרכב, צריך לפחות 17 ועם נטייה ל18
המלצה על מארז- Cooler Master Centurion
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=3927
מאוד שקט, מאווררים גדולים ויעילים. יש לי אותו כבר כמעט שנתיים וחצי ועדיין שקט ואפקטיבי כמו חדש.
פחדתי מהיום הזה. עכשיו שוב יהיה בלאגן עם אנשים שמזייפים רטיו של 321498071923874 ומקבלים חסימות.
הדבר הוביל לחסימה של כל IP ישראלי באתר אחר, Torrentbytes למי שזוכר.
רק אותי הכי מדליק ההנדסה של המראה מקארבון?
לי אישית נראה כמו החלק הכי קשה לייצור בכל המכונית.
http://www.pic.co.il/Files/6985F234C52C496D8FA8F54C84C70BDB/norm_BA3865BF8A8F4D77BA504D2A2A738235.JPG
משהו שאני לא מצליח להבין בסרטים, מי המפגר ששורף משהו ומשאיר את הזיפו שלו באש?
הרי כל אחד שיש לו זיפו מקורית וטובה מאוהב בה והדבר האחרון שיעשה זה ישאיר אותה בשריפה.
החוק אומר ככה: משחק "בין חברים" הוא מותר. נקודה.
נכון שזה מאוד (מאוד) אפור ומצחיק, אבל ככה זה עובד.
כל עוד הבית אינו מעורב (=משחק מאורגן עם תשלום=קזינו) המשחק חוקי.
וכן, הדברים נאמרים מנסיון שלי.
מבחינת החוקיות אתה יכול להגיד למשטרה שהכסף הולך למנצח. כל עוד הבית לא מעורב בקופה, ולא לוקח כסף הכל חוקי.
תיאורטית גם אם תהיה פשיטה ויהיו על השולחן מונחים חצי מיליון שקל זה היה חוקי.