Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. יש היום דבר כזה לרכישה מצלמת 360 שלא מגיעה מובנת ברכב ?
  2. הרכב לא הצליח בשום מקום , נמכר במספרים קטנים והייצור הופסק , צריך עוד .
  3. לטעמי ניראה טוב אבל התמחור יקר .
  4. Daniel.K

    לנצ'יה דלתא GTIe

    בהחלט נשמח לתמונות .
  5. וגם המחיר לא מציאה בכלל , ככה שמה הקטע ? אם אתה מחפש תעסוקה קבוע עם הרכב אז בהצלחה .
  6. גם רכב של צמפיון וגם מחברת ליסינג , אני מבין שלא כולם בפורום אבל ראבק יש גוגל , כמה סבל ממש לא נעים ,מקווה שיסתדר ותעיפו את הרכב גם במחיר הפסד אין מחיר לשקט נפשי .
  7. אם אתה מחפש סוג של רכב שהוא יותר גבוה מהרגיל גם חסכוני וגם בטיחותי יש לך את הקיה נירו המאוד מומלץ .
  8. פח אשפה עם גלגלים ,אבל בקרב הערסים הוא נחשב רכב "פוזה" .
  9. יש לשתי החברות מספר דגמים , לאיווקס יש מערכת (דגם) יותר משוכללת אבל גם עולה יותר . https://awacs.co.il/המערכות/דגם-rd-140/
  10. יש לך בראשון איפה שהסופרלנד מקום במיוחד בשביל זה . http://www.tissan.co.il/מדריכים/114-מנחת-טיסנים-ראשון-לציון
  11. אתה זה שדוחף לפה את VAG ! חוץ מיזה כפי שציינו ליפני הם בהחלט הרוויחו את זה ביושר.
  12. הרכב הכי נמכר בארץ שנים , מיקוח לא בלקסיקון שלהם .
  13. כמו שרשמו , משפחתית ידנית ולא רכב ספורט ידני יותר קשה למכור מה גם שהשוק באמת קשה . אם מוכר בגלל רצון לרכב חדש אולי תחשוב על טרייד גם ככה תפסיד הרבה רק בלי כאבי ראש וזמן .
  14. 100K זה כבר מחיר מצויין לרכב סופר פרקטי שכזה .
  15. קיה נירו ,מרווח ,חסכוני והכי חשוב בטיחותי .
  16. אתה בטח דואג לעבודה לזה שהתקין אצלך את התוכנה והתוכנה שלך הכי טובה לא ?
  17. תבדוק מה יש בניסימו RS ותביא מחו"ל . https://parts.nissanusa.com
  18. מישהו שמע ? מישהו מכיר ? מסתבר שזאת חברה וותיקה עם מוצרים סופר מתקדמים ושומעים רק על מובייל איי למה ? חברה נוספת שעוסקת בתחום כבר קרוב לעשרים שנים היא Foresight, אשר צברה התעניינות בלתי מבוטלת במסגרת הדוכן שהציבה בתערוכת CES 2018. אולי משום שאנשיה מצהירים כי יש להם יכולת להמשיך ולפעול כרגיל במצבים בהם מקבילתם תתקשה עד מאוד : https://hwzone.co.il/משוכללת-יותר-ממובילאיי-foresight-שואפת-גבוה/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=Weekly+Newsletter
  19. לטעמי יונדאי הגזימו בגדול עם מחיר הקונה ועם המחיר הנכון הייתה עושה את מה שהניסן גוק עשתה בזמנו .
  20. אנחנו קיבלו פנדור במחיר מופרז ובאיכות ירודה ! לא ממליץ בכלל , תנסה בעמודי שלמה . http://www.amds.co.il
  21. מה הבעיה שהוא נניח רוכש את התוכנה לבד מחו"ל עם רישיון והכל כאדם פרטי ומוכר הלאה ? יש על המוסך הזה רק דברים טובים ככה שאני לא רואה טעם להגיד שהוא שם תוכנה X ובפועל להתקין תוכנה אחרת וליפול בגלל דבר כזה .
  22. Daniel.K

    פרארי נכנעו - SUV בדרך

    [h=1]Money Talks [/h]
  23. Daniel.K

    התחדשתי בV40

    תתחדש ותהנה .
×
×
  • תוכן חדש...