Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. בבקשה : http://wizeit.co.il/product/עינית-הצצה-חכמה/
  2. אוקלי ב-50% http://www.oakley.com/en/mens/apparel/category/m04?cm_mmc=direct-_-nov17-_-BlackFridayInactive-_-black-friday-right1&j=7217838&sfmc_sub=619907566&l=4564_HTML&u=867433366&mid=1041374&jb=3488&jobid=7217838&&&&&
  3. Daniel.K

    כיסא למחשב

    לאחר שהכסא שלי שעלה 1350 ש"ח נהרס לחלוטין אחרי שנתיים וניגשתי למיליון כסאות שם נרכש , הם אמרו אחריות רק לשנה ! אתה רוצה משהו טוב יש עם מנגנון גרמני (הידראולי) בקיצור הכסא צר וקטן וממש לא נוח , אכן המנגנון חזק שוקע כמו שצריך ומגיע למצב שכיבה אבל המחיר רק בגלל המנגנון 2500 ש"ח . בקיצור לאחר חיפושים רבים החלטתי פשוט להמר ולהזמין כסא טופ , אומנם מסין אבל אמרתי ננסה , הכסא לא זול בכלל אבל כולל הכל ואיכותי (כולל 9 אופציות למסאז עם מנועים רציניים ) , הייתי מוכן לשלם את המחיר היקר אבל המשלוח גם היה מאוד יקר , דיברתי עם המוכר אם אפשר לעשות משהו עם המחיר , הוא אמר לי שבגלל המשקל הוא חייב לשלוח דרך חברות השקר (פדקס,DHL) ולכן המחיר . שאלתי עם אפשר לשלוח את הכסא בשני חצאים (עליון ותחתון) דרך דואר סין ישירות לדואר ישראל , הוא בדק ואמר שזה בעייתי אבל אפשרי ! הוריד לי 200 דולר מהמשלוח , תוך שבוע הכסא היה בארץ ותוך יומיים אצלי בבית ואני חייב לציין למרות שלקחתי הימור והייתי מאוד סקפטי , הכסא מדהים לא פחות , סופר נוח כל מצבי הישיבה כולל שכיבה והמאסז מרשים , ההנהלה ביקרה את הרכישה אבל אחרי כמה נסיונות היא מרוצה וגם אני , השרות מצויין ואני ממליץ בחום . https://he.aliexpress.com/item/High-quality-boss-chair-Genuine-leather-computer-chair-home-office-chair-lying-massage-lifting-rotating-seat/32786149835.html
  4. Daniel.K

    מייבש כביסה מומלץ?

    זה לא איזה מוצר משוכלל ומתוחכם, תקנה את הזול ביותר אין צורך להשקיע .
  5. d30DK להגיד לך את האמת , הייתי שם 10 דקות והלכתי , כמות האנשים שהייתה שם לא נורמאלית זה כאילו מחלקים דברים בחינם וקשה לגשת לכל מוצר ! בגדול מימה שראיתי אופניים וקורקינטים חשמליים עפו כמו מים , כנ"ל בשמים וציוד כושר (סטפרים אופניים והליכונים) , אלו דברים שאנשים לקחו במידי ואפשר לראות , דברים יותר גדולים שדורשים הובלה והרכבה אי אפשר לראות כמה לוקחים , בגדול כמו שהחברה פה ציינו יש בהנגר שם את כל החברות של אלקטרה וזה מה שהם מוכרים , כמו שקם אלקטריק מחסני חשמל , אנרגים ספורט, גולן טלקום כולל פלאפונים ניראה לי של סוני , יש שם הכל רמקולים מסכים , מחשבים ניידים , בקיצור מי שצריך שיגיע עם המון סבלנות כי היום מה שהלך שם מטורף .
  6. הייתי עכשיו בסייל של אלקטרה , הם פתחו האנגר ענק בראשון לציון עם כל מוצר אפשרי (מסכים, ציוד כושר , אופניים , קורקינט ) ובעצם הכל מהכל , רשום שם שההנחה היא בין 50 ל70 אחוזי הנחה , מבחינת מסכים יש המון סמסונג והייסנס .
  7. קיה נירו משומשת .
  8. היה מבצע דרך hometheater שהעלות היא כמו בחו"ל ! : https://www.hometheater.co.il/article08226.html בגדול ההרשמה הסתיימה ב-6 לחודש אבל אולי בכל זאת עוד אפשר לרכוש .
  9. אין דבר כזה לא נגנב כלום , הפורצים ידעו טוב מאוד מה הם מחפשים וכנראה רק את זה לקחו , אבל בדואר ישראל הכל בסדר איך הם בדיוק יחליטו איזה מוצר שייך לחבילה שלו ? והמון חבילות הושחתו ? איך זה שאין שם מצלמות , שמירה + מוקד 7\24 ?
  10. חפש כסאות של שברולט מהשנה האחרונה מדגם מפואר שמתאימים למסילה כך גם אולי תרוויח גם כרית אוויר וגם נוחות .
  11. https://www.gearbest.com https://www.geekbuying.com http://www.dx.com/?tc=ILS&gclid=CjwKCAiA3JrQBRBtEiwAN7cEGjSX90gC91ga-ixFppqGn5IV0Z_19v97ugYS_f1dtxsBa7bqihjYNxoCckgQAvD_BwE http://www.asos.com/women/ctas/ss-fashion-trend-1/cat/?cid=20235&ctaref=shop|50off500|ww_hp_timedsale_50 תהנו !
  12. צמרמורות :
  13. Daniel.K

    איך משיגים רכב משוריין?

    לא הם מביאים ביבוא אישי ולא מצהירים שהרכב משוריין .
  14. Daniel.K

    ייצוא רכב לאיטליה

    שישאירו לך או למישהו מבני המשפחה את הרכב אין שום טעם כלכלי לקחת אותו איתם !
  15. Daniel.K

    MG350

    זול כי אין לו ביקוש בכלל , גם לא כחדש וגם לא כמשומש , בגדול רכב סיני פשוט שאין לדעת איך יזדקן .
  16. Daniel.K

    קיה נירו

    הנירו רכב מצויין עם תמורה מאוד גבוה למחיר , השוק לא מוצף בו כי הם מעדיפים את השוק הפרטי מאשר את הליסינג ושוק ה-0 ק"מ, אומנם מהלך נדיר אבל בשביל הלקוח הפרטי זה מצויין בניגוד לאיוניק שהשוק מוצץ בגלל הליסינג וה-0 ק"מ .
  17. לא ציינת אבל זה באזור וקרוב וגם חוף מדהים , אני מדבר על פלמחים שחוץ מחוף מוכרז קטנטן כל השאר הם למסיבות טבע סקס מזדמן ואולי במקרה שלך לקבור גופה
  18. אישה נוספת שהעידה כי א"ק התוודתה שהיא הרוצחת ! וזה לאחר שבן זוגה לשעבר, א"ח. שש שנים לאחר הרצח של ראדה סיפר א"ח כי בת זוגו לשעבר סיפרה לו במועד סמוך לרצח כי היא זו שרצחה את תאיר ראדה ז"ל. בנוסף עדותה של צעירה בשם מ.פ (שמאז שמה קץ לחייה), שלטענתה, חברתה ע', שהיתה מאושפזת במוסד פסיכיאטרי יחד עם א"ק, סיפרה לה כי א"ק התוודתה גם בפניה כי היא זו שרצחה את תאיר ראדה ז"ל. מאחר שגם החברה ע' שמה קץ לחייה, לא הייתה אפשרות לגבות מהן עדות. יש מצב שהן גם היו קשורות לרצח ולכן התאבדו ? 4 אנשים כבר מצביעים לכיוונה של א"ק (שתיים מהן כבר הספיקו להתאבד) פרשה מטורפת וכנראה יותר מידי מסובכת בשביל המשטרה להתמודד איתה והכי נוח שזה שלא דובר את השפה הוא זה שיושב לא ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5030776,00.html
  19. וואו זה פשוט לא אמיתי , הם פשוט אומרים לך שאתה מפגר שלא מסוגל לתפעל את הרכב שלהם מבלי לשבור את החלק , זה אמיתי ? אולי הם ישלחו אותך לבדוק IQ או לקורס מכונאות ? זה פשוט חוצפה מקומם ומרגיז שאני לא מצליח להבין איך אנשים בכלל מתקרבים ליבואן המנותק והחסר שירות הזה .
  20. תמיד כשפותח השרשור לקראת מכירת הרכב הוא מפנק אותו בפרטים , בסיאט עוד לא הסכימו לבנות מפרט ומחיר לפי הדרישות שלך ?
  21. וואו איזה פצצה הפיל טראמפ , סנקציות על משמרות המהפכה זה הכרזת מלחמה על אירן , ניראה איך האירנים יגיבו .
  22. ממליץ מאוד על המאווררים האלה , העברנו איתם קיץ שלם בצורה סבירה לחלוטין , שקטים חזקים ומעוצבים : http://www.amperel.co.il/37053-מאווררי-תקרה-מעוצבים-סדרת-המעצבים-/147182
  23. אישתו נוסעת באדום כי הרכב שלידה התחיל לנסוע ועליו היא מסתכלת במקום על הרמזור , לא ברור איך בכלל הוציעה רישיון אבל בדיוק בגלל כאלה לא קשורים ובלי אחריות יש תאונות קשות , גם אני הייתי נלחץ וצורח על הגברת רק בגלל חוסר האחריות שלה .
  24. Daniel.K

    מקררי היטאצ`י

    לא מקרר נפוץ ככה שצריך לקחת בחשבון אם צריך תיקון וחלקים ? בגדול שארפ מאוד אמינים ומאוד מומלצים , סמסונג לא יודע למה אבל בשנה וחצי האחרונות יש תלונות בלי סוף על כל המוצרים שלהם , דווקא ב-LG יש שירות טוב וגם הרבה פחות תקלות מהסמסונג .
  25. דאסטר ! גם חדש גם גבוה וגם עם יכולות שטח .
×
×
  • תוכן חדש...