היונדאי לטעמי ניראה הרבה יותר טוב אבל זהו ‚ בכל השאר הקיה עדיף ‚ מערכות בטיחות ‚ זול יותר ‚ שהחבר יבקש נסיעת מבחן על שני הרכבים הכי טוב ועל הדרך שיבדוק גם את הנירו .
כן המוסך הזה מאוד מומלץ בפורום :
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571502-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-ENERGY-%D7%90%D7%A0%D7%A8%D7%92-%D7%99-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A1-%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-53-%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A5-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94
הרכב ניראה טוב אבל זהו ‚ כל השאר כאילו חיברו מכמה רכבים של הקונצרן ואני אישית הרגשתי קלסטרופוביה ‚ מבחינה פרקטית אין בכלל מה להשוות לנירו שלטעמי לוקח בגדול .
קודם כל מכתב רישמי למוסך עם טענות / דרישות (עם יש אפשרות מכתב של עורך דין מה טוב) ‚ בנוסף פניה לאיגוד המוסכים .
http://www.iga.org.il/drivers/iga_for_drivers.asp
השנייה זה 2רייס של אלדד :
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?623661-%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-2Race
המכונית הראשונה בתת-המותג ספורט פרימיום של רנו, והיא תיובא כנראה לארץ בשנה הבאה ותשווק באמצעות מערך עצמאי. המחירים והמפרטים המלאים טרם פורסמו.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001178863