תגיד את סוכן של וואג ? כל שרשור ששואלים על רכבים שלא קשורים למה שאתה מיחצן ישר אתה קופץ עם אותה מנטרה .
הסובארו מצויינת גם בכביש וגם בשטח קל ‚ היא תיהיה מן הסתם זולה יותר לאחזקה וכל מה שמיסביב ובטח גם אמינה יותר ‚ אבל היי זה לא הכסף שלך אז נפציץ "בסמל סטטוס" .
לפותח השרשור הרבה פחות מהתקציב ‚ נראת מצויין עושה שימוש ביחידת הנעה חדשה 1.6 ליטר טורבו - וגם במערכת הנעה כפולה מתוחכמת יותר מהמערכת הנוכחית של סובארו, כולל שימוש ב"טורק ווקטורינג" .
http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%AA%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94
בנוסף אמורה להגיע לארץ האינפינטי QX30 שנראת מצויין מבוססת על פלטפורמה ומנועי מרצדס (GLA).
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4727764,00.html