Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. חלק מהאנשים רוכשים את הרכב כדאי להנות מימנו ולבוא כל בוקר עם חיוך ‚ מצד שני אתה רוצה צבע שיהיה קשה מאוד למכור ‚ ככה שזאת החלטה לא פשוטה ‚ לרכוש רכב עם צבע שאתה אוהב אבל בעתיד בעיית מכירה או לרכוש צבע שאתה פחות אוהב ותוכל למכור בקלות ‚ אין פה תשובה חד משמעית ‚ זה החלטה שלך נטו .
  2. מה שאותי מעניין זה איך זה שהשתמשו שם במחשב בינה מלכותית ויצא כבר לפני חודש שטרמפ לוקח ‚ למרות שכל התחזיות היו עם הילרי ? לטעמי ממש מרשים ואם זה לא מקרי אז בהחלט פריצת דרך . http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4872403,00.html
  3. זה לא רציני בכלל ‚ מה שכן בדוק מה עלות התיקון במוסך שאתה מכיר ושיורידו לך את זה מהמחיר ששילמת ותלך ותסדר לבד איפה שאתה מעדיף .
  4. עולה כמה גרושים פחות ! לך לסוכנות תבצע נסיעת מבחן ותחליט מה הכי מתאים לך ‚שני הרכבים מציעים עיסקה מעולה וכל אחד אוהב או מחפש משהו אחר ‚ החלטה שלך בלבד .
  5. למכירה ניסאן ג'וק ניסמו שנת 2015 יד ראשונה ! 000‚16 אלף ק"מ בלבד ! ללא תאונות . מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 200 כ"ס 25.5 קג"מ. צבע : לבן פנינה ההנעה כפולה כולל מערכת חלוקת מומנט המסייעת בקיזוז תת-היגוי . חישוקי 18 אינץ יחודי לדגם . מושבי ספורט מדופני אלקנטרה ותפרים אדומים. כל הרכב אלקנטרה נעימה ולא חמה או קרה (חורף ‚קיץ) פנסי ערפל :לדים . הכל מקורי ברכב ‚ נינהג רק בעדינות . הרכב חדש ! שייך לאמא שלי שלא כל כך ידעה מה היא קונה ‚ לה הכי חשוב העיצוב שמור בפדנטיות ‚ מטופל רק בחברה ‚היסטוריית טיפולים מלאה ‚ נימכר כי האמא מחליפה כל שנה וחצי שנתיים . מבקשת מחירון לוי יצחק (ללא השיקלול של ק"מ והיד ) פשוט מציאה כמו לקנות רכב מהחברה ‚ כרגע מפרסם רק פה . יום טוב !
  6. עוד אופציה קצת שונה ותוכל לרכוש את הקיה החדשה (נירו)‚ גם חסכון בדלק גם רכב מאוד בטיחותי וכנראה גם שוק יש שנייה טוב .
  7. הייתי בסוכנות היום ‚ הרכב ניראה טוב ‚ סולידי בסגנון גרמני ולא צועק כמו אחיו הגדול הספורטז ‚ נוח ומרווח ‚ מרגיש יותר כמו רכב משפחתי מאשר גיפון ‚ הסוללה נמצאת בתחתית הרכב ולא צמודה למושב האחורי כמו שאני ואחרים חשבו ‚ כרגע אין טרייד אין על הרכב בניגוד לשאר רכבי קיה שיש ‚ בגדול רכב משפחתי מרווח חסכוני וכמובן בטיחותי וזהו שיחקו אותה עם המחיר כמעט כל מי שהיה בסוכנות בירר על הנירו והרבה שילמו מקדמה שתוחזר אם הם לא יהיו מרוצים אחרי נסיעת המבחן ‚ אני מעדיף קודם נסיעת מבחן ואז אם וכאשר לשים מקדמה ‚ בגדול ניראה כמו עוד בינגו של קיה .
  8. מחיר פיצוץ !! הייתי בטוח שלרמת הגימור הזאת זה לא יהיה פחות ממאה שישים ‚ תודה לחברה בפורום(בגירה) בזכותכם אנחנו יודעים את המחיר ראשונים ! זה בהחלט מחיר שובר שוק שלטעמי יפגע גם במכירות הספורטז אבל למי איכפת .
  9. Daniel.K

    אזעקה

    http://www.skylock.co.il/pages/default.aspx?mainCat=2&pageId=66&catId=20
  10. בחו"ל יש ביקורות טובות והוא גם ניראה לא רע ‚ כמו שרשמו ליפני ‚ אם המחיר הנכון (בלי להוריד את חבילות הבטיחות) יש מצב לעוד להיט מבית קיה .
  11. http://www.skylock.co.il/catalog/product.aspx?company=&maincat=1&cat=9&subcat=59&prod=1043&page=1&psize=30
  12. תהנו :
  13. בדיוק ה-T6 באס 80 זה מחלבת כסף ‚ לא להתקרב !!
  14. אההה? יש לך פנייה בפרטי באתר ‚ לכתוב את השם שלו בגוגל כאילו מה אנחנו בשנות ה-80 שאתה לא יכול להשיג את הפרטים שלו ?
  15. משאית קלה .
  16. Daniel.K

    וולוו S90 בישראל

    קפיצת מדרגה רצינית של וולוו ‚ הרכב מרשים מאוד .
  17. ללא ספק ‚ תותחים .
  18. וואו ‚ אפילו הבודי מחייך
  19. Daniel.K

    גנבו לי את המיני

    ועכשיו ‚ או מערכת איתור או לפחות ביפר או גם וגם . http://www.skylock.co.il/
  20. Daniel.K

    עד 50,000ש"ח

    יש לך דאציה חדשה ב-55 ‚ בהחלט תעשה את העבודה . http://www.dacia.co.il/models/sandero
  21. קפוץ ליונדאי בטח יש הנחות סוף עונה ‚ הסונטה החדשה דיי מרשימה .
  22. Daniel.K

    מדרגות צד לספורטג'

    3 זה מחיר סביר ‚ לא הכי משתלם להזמין את המוצר הספציפי הזה (מסין למשל) בגלל הגודל והמשקל שלו . בהחלט עוזר נגד דלתות ‚ אבל יש רכבים גבוהים משלך אז לזה זה כבר לא יעזור .
  23. במחיר שרשמת זה לא דגם ה-GT ? הוא כבר מאובזר ברמה אחרת ‚הכל מוצק ואיכותי ‚ מגיע גם עם מנוע הטורבו שלהם ‚ מהגיפונים הוא ללא ספק היה הבחירה שלי .
  24. תגיד את סוכן של וואג ? כל שרשור ששואלים על רכבים שלא קשורים למה שאתה מיחצן ישר אתה קופץ עם אותה מנטרה . הסובארו מצויינת גם בכביש וגם בשטח קל ‚ היא תיהיה מן הסתם זולה יותר לאחזקה וכל מה שמיסביב ובטח גם אמינה יותר ‚ אבל היי זה לא הכסף שלך אז נפציץ "בסמל סטטוס" . לפותח השרשור הרבה פחות מהתקציב ‚ נראת מצויין עושה שימוש ביחידת הנעה חדשה 1.6 ליטר טורבו - וגם במערכת הנעה כפולה מתוחכמת יותר מהמערכת הנוכחית של סובארו, כולל שימוש ב"טורק ווקטורינג" . http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%AA%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94 בנוסף אמורה להגיע לארץ האינפינטי QX30 שנראת מצויין מבוססת על פלטפורמה ומנועי מרצדס (GLA). http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4727764,00.html
  25. זה לא מה שנקרא מונופול ?
×
×
  • תוכן חדש...