יש מצב לקבל הסבר על תיפקודו של האקולייזר ברכב בנוסף ל-HU
לי אישית יש את הפיוניר 9650 עם אני יוסיף אקולייזר זה ייתן לי משהו? ואם כן אז איזה אקולייזר אתם ממליצים ומה הוא יוסיף לי
ניסיתי לחפש לבד ולכל אקולייזר יש המון אופציות מה האופציות הבאמת חשובות ומה זה כל המונחים שיש למכשירים
תודה מראש!