Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. בהחלט מבורך !! וגם המחיר ללא שינויי ‚ בהחלט שאפו לכולמוביל .
  2. http://www.bloodyelbow.com/2016/12/29/14114820/ufc-207-live-stream-amanda-nunes-vs-ronda-rousey-official-weigh-ins-video
  3. 850 קילו ברכב מודרני זה יפה מאוד ‚ עם המנוע הנכון היא גם תיהיה מאוד מאוד מהנה ושובבה .
  4. UFC 207 בפתח והולך ליהיות שמח : https://www.youtube.com/watch?v=3HqdlvKa1r4
  5. Daniel.K

    לנציה אפסילון

    מה אתם רוצים ‚ זה רכב שבקושי נימכר ‚ אין לו בכלל שוק יד שנייה והרכב המדובר עוד מהשכרה ‚ ככה שמחירים של 15-20K זה דיי הגיוני .
  6. יורי ממוסך א.א.י ברשל"צ ! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?576337-%D7%A4%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%9D-%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%91%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%9D/page3
  7. מה עם דאצ'יה לוגאן mcv ? מרווח ‚ חסכוני וחדש ב-80K ! [h=1][/h]
  8. Daniel.K

    אופל gtc

    אכן יפה אך לא אופה ‚ רכב מצויין שניראה מצויין אבל רק ניראה ספורטיבי .
  9. סוזוקי ויטארה ‚קיה נירו ‚ אמינות חסכוניות גבוהות ומכמו שאביך רוצה יפני או קוראני ‚ כמובן שמומלץ לבצע נסיעות מבחן . http://lp.kia-israel.co.il/niro/?gclid=Cj0KEQiAnIPDBRC7t5zJs4uQu5UBEiQA7u5Ne5bIgXdvEVlX-pi7Pt0hbZ5n-ck9OTFIv5CdtgS74L4aAnmm8P8HAQ http://www.suzuki.co.il/content/%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%90%D7%A8%D7%94-suzuki-vitara
  10. בכל מה שקשור לאלקטרע אין שום שירות ‚ ככה שבהחלט עדיף להוסיף ולקחת תדיראן ‚ אם אתה רוצה רמה מעל אז זה מיצובישי ו-LG . http://www.mitsubishi-el.co.il/ http://www.lg.com/il/residential-air-conditioners
  11. בחדר שלנו ובחדר של הילדים ‚ פשוט מצויין ‚ יש טיימר יש שלט רחוק ויש גם אופציה של מים בשביל שלא יהיה יובש ‚ מאוד מומלץ : http://www.goldline.co.il/products/7290013382504/
  12. תתחדש ‚ המקררים של שארפ מעולים .
  13. אם זה רק לכביש אז האאוטלנדר הוא אופציה מצויינת הוא נוח ומרווח ‚ לשטח ולגרירה עדיף את הרקסטון שלמרות שהוא לא מוכר מדבר באחלה כלי רכב עם יכולות שטח סבירות ולטעמי הוא יתמודד טוב יותר עם גרירה .
  14. מה שאני לא מבין זה ‚ שאם השחרה פוגעת במשהו אז למה יש רכבים שמיובאים ככה מהמפעל ? או לחילופין אם יש רכבים שיוצאים ככה והמפעל ולא חסר כאלה וגם לא עושים עם זה כלום אז למה לא לתת את האופציה לכולם ?
  15. נתתי לך לינק לחברה ברמה גבוהה עם מוצר ספציפי לרכב שלך !! http://www.supersprint.com/ww-en/bmw-f87-m2-coupe-370-hp-2016-with-valve.aspx
  16. Daniel.K

    וולו s60 r desineg

    דווקא בגלל שה-R דיזיין לא נפוצה ‚ אני מניח שיהיה יותר קל למכור ‚ מדובר ברכב מצויין ‚ מאובזר בטיחותי וחזק ‚ מה שכן לא הכי מרווח ‚ לא יודע מה התקציב הסופי שלך או מה ההפרש בין הרכבים אבל וולוו ישראל קיבלו הקצאה של 4 ריכבי S60 פולסטאר ‚ שזה כבר סיפור אחר . http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2016-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-s60-%D7%95-v60-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA
  17. תבדוק גם סופרספירנט : http://www.supersprint.com/
  18. שארפ מכרו את חתיבת המסכים שלהם לחברה סינית ‚ אבל המקררים שלהם ! כמו בכל חברה יש שארפ יפן ‚ שארפ אירופה ושארפ שמיוצר במלזיה ‚סין טיוואן ‚ גם לבוש יש מדיח טורכי ב-1900 ש"ח ומדיח גרמני ב-4000 ש"ח . ראלקו מחזיקים חנות עודפים ותצוגות ‚ קנינו שם מקררים לכל המשפחה ויחסית בזול ומאוד מרוצים : http://www.sharp-israel.co.il/%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%A8%D7%99%D7%9D
  19. [h=1]סלקום TV משתדרגת עם חבילת ערוצי הספורט של צ'רלטון :[/h]http://www.gadgety.co.il/171883/cellcom-tv-sport12/
  20. מי שלא צריך מאות ערוצים שלא קשורים לכלום אז הטריפל של סלקום הוא אופצייה מצויינת .
  21. ממליץ לכם בחום לראות מחר את הקרב הזה :
  22. יקר ! רכבים כאלה במצב סביר זה בסביבות ה-3K ‚ רכבים במצב מצויין 4‚5 אלף ‚ יש מלא רכבים הרבה יותר טובים בסכום שהם רוצים.
  23. זה אומר שהמבצע של ה-MG ב-60K הוא לא מבצע ? הרכב גם אמור להימכר מתחת ל-50K לא ? זה אותו היבואן נכון ? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613377-MG3-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C-BUY-BACK&p=5284678#post5284678
  24. בעקבות ירידת שער היורו החליטה יבואנית סיטרואן לחתוך ממחיר ה-C1 הידנית 5,000 שקלים. בכך הפכה המיני הצרפתית למכונית הזולה בישראל ב-20 השנים האחרונות !! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4887738,00.html
  25. מיצובישי הוציעו דגם שנקרא פרימיום פלוס ובמקום המוביילאיי ‚ כל מערכות הבטיחות מקוריות מהמפעל .
×
×
  • תוכן חדש...