בכל מה שקשור לאלקטרע אין שום שירות ‚ ככה שבהחלט עדיף להוסיף ולקחת תדיראן ‚ אם אתה רוצה רמה מעל אז זה מיצובישי ו-LG .
http://www.mitsubishi-el.co.il/
http://www.lg.com/il/residential-air-conditioners
בחדר שלנו ובחדר של הילדים ‚ פשוט מצויין ‚ יש טיימר יש שלט רחוק ויש גם אופציה של מים בשביל שלא יהיה יובש ‚ מאוד מומלץ :
http://www.goldline.co.il/products/7290013382504/
אם זה רק לכביש אז האאוטלנדר הוא אופציה מצויינת הוא נוח ומרווח ‚ לשטח ולגרירה עדיף את הרקסטון שלמרות שהוא לא מוכר מדבר באחלה כלי רכב עם יכולות שטח סבירות ולטעמי הוא יתמודד טוב יותר עם גרירה .
מה שאני לא מבין זה ‚ שאם השחרה פוגעת במשהו אז למה יש רכבים שמיובאים ככה מהמפעל ? או לחילופין אם יש רכבים שיוצאים ככה והמפעל ולא חסר כאלה וגם לא עושים עם זה כלום אז למה לא לתת את האופציה לכולם ?
דווקא בגלל שה-R דיזיין לא נפוצה ‚ אני מניח שיהיה יותר קל למכור ‚ מדובר ברכב מצויין ‚ מאובזר בטיחותי וחזק ‚ מה שכן לא הכי מרווח ‚ לא יודע מה התקציב הסופי שלך או מה ההפרש בין הרכבים אבל וולוו ישראל קיבלו הקצאה של 4 ריכבי S60 פולסטאר ‚ שזה כבר סיפור אחר .
http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2016-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-s60-%D7%95-v60-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA
שארפ מכרו את חתיבת המסכים שלהם לחברה סינית ‚ אבל המקררים שלהם ! כמו בכל חברה יש שארפ יפן ‚ שארפ אירופה ושארפ שמיוצר במלזיה ‚סין טיוואן ‚ גם לבוש יש מדיח טורכי ב-1900 ש"ח ומדיח גרמני ב-4000 ש"ח .
ראלקו מחזיקים חנות עודפים ותצוגות ‚ קנינו שם מקררים לכל המשפחה ויחסית בזול ומאוד מרוצים :
http://www.sharp-israel.co.il/%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%A8%D7%99%D7%9D
זה אומר שהמבצע של ה-MG ב-60K הוא לא מבצע ? הרכב גם אמור להימכר מתחת ל-50K לא ?
זה אותו היבואן נכון ?
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613377-MG3-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C-BUY-BACK&p=5284678#post5284678
בעקבות ירידת שער היורו החליטה יבואנית סיטרואן לחתוך ממחיר ה-C1 הידנית 5,000 שקלים. בכך הפכה המיני הצרפתית למכונית הזולה בישראל ב-20 השנים האחרונות !!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4887738,00.html