Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. כל שני וחמישי נפתח בפורום שרשור שלילי על צמפיון וכל שני וחמישי יש את הנדהם התורן מהשרות שלהם ! יש לכם בגוגל הכל למה אתם מופתעים כל פעם מחדש ? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?638098-%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%A6%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9B%D7%93%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%9D-%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%9C-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%92%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA
  2. כולם רבים ובנתיים טראמפ לא עושה כלום או שאין לו זמן כי הוא עסוק בציוצים . צפון קוריאה שיגרה טיל מעל מדינת ענק שלארה"ב יש מלא בסיסים שם , פוטין ממשיך להשתלט על אוקראינה והמזרח התיכון ואיפה טראמפ אני שואל ברצינות ?
  3. ולמה דווקא מובילאיי ולא מערכות אחרות שקיימות בשוק ואולי אפילו טובות יותר ?
  4. Daniel.K

    דאצ'ה דאסטר החדשה נחשפה

    באמת ניראה טוב , יותר מוצק יותר מודרני , השאלה אם המחיר יהיה זהה ?
  5. משום מה כל הסיפור עם מוביילאיי מרגיש לא הכי כשר : http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/891/856.html?hp=90
  6. 019 יש להם שרות מצויין ! שזה מאוד חשוב , לגבי חבילה כל פעם מישהו אחר יוצא במבצע נקודתי . https://019mobile.co.il/?lm_supplier=8413&gclid=Cj0KCQjw8b_MBRDcARIsAKJE7lldp9xMkGvMf0gBx6u8AsRdY6fRLfQT5wyLb7GUrjwOUZjLjQcrQ5IaAtlbEALw_wcB
  7. אם יש אפשרות אז תבדוק את הנירו , לוק של גיפון , חסכוני מאוד ומגיע עם אבזור בטיחות גם בדגם הכניסה.
  8. מה לגבי הדאסטר ? אומנם פשוט אבל אידיאלי לטיולים עם בונוס של מרווח גחון יפה .
  9. המאזדה עדיפה בגדול אם זה שווה את ההפרש של 30K זה כבר שיקול שלך האאוטלנדר מאוד משתלם בדגם ה-7 מושבים השאלה אם אתה זקוק להם ? כמו שציינו פה תבדוק את הקיה נירו , חבילה דיי מוצלחת.
  10. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609437-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%A4%D7%97%D7%97-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5-%D7%9E%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96&highlight=%D7%A4%D7%97%D7%97+%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F
  11. גם רמי לוי מצטרף לתחום ה-TV http://www.kamaze.co.il/Companies/7513/Ramy-Levi/tv http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1259205 https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3711683,00.html
  12. [h=1]מאזדה נתנה אור ירוק למנוע 'בנדיז'[/h][h=2]מאזדה הכריזה רשמית על השקת טכנולוגיה חדשה ומהפכנית למנועי בנזין, אשר עשויה להאריך את חיי מנועי הבעירה הפנימית עמוק לתוך עידן המכוניות החשמליות והמימניות :[/h] http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/889/923.html?hp=90&cat=974
  13. Daniel.K

    כיסא למחשב

    אצלי היה כסא פשוט אבל נוח מאוד שהחזיק 10 שנים (אצל אמא שלי שקנתה באותו הזמן הכסא עדיין מחזיק ) קניתי ליפני שנה במליון כסאות כסא במעל ל-1000 ש"ח , אחרי כמה חודשים כל הספוג כבר צנח ונעשה לא נוח , אחרי שנה יש קרע גדול באמצע הכסא למרות שיש חולצה מולבשת עליו , מה שאני רוצה להגיד שכמו שנעליים כל חברה נוחה למישהו אחר ככה בכסאות , לכו ושבו וכמה שיותר זמן , הכסף לא בהכרח משחק תפקיד .
  14. וואו , כזה יבואן גדול וותיק עם כאלה פשלות חמורות ? איך מחשבים את הפיצוי על מערכת שאמורה ליהיות מובנת ברכב ואי אפשר להוסיף בנפרד ?
  15. mp_phonix מה עם קצת תמונות ?
  16. פשוט גועל נפש וכל כך מרגיז שאין לי מילים , שני ליצנים שבכלל לא חושבים על ההשלכות של לנסוע עם רכב בלי ביטוח ועוד כשהלקוח ביקש במפורש לא לנהוג וגם הסביר למה , אני לא יודע איך אתה יכול לשתוק , רק מלחשוב איך שהם נהגו ואם חלילה היו דורסים מישהו ועוד בלי ביטוח ? לכאלה חסרי אחריות לא הייתי משאיר רכב צעצוע פשוט מקומם .
  17. ריבית ? באמת לקבל ריבית מהבנק ? אחזקת החשבון תעלה לך יותר מהריבית שתקבל בבנקים פה בארץ .
  18. הרכב כבר הוזמן ? אם לא לא עדיף להוסיף את הכסף של הצביעה לטובת רכב טוב יותר שאולי גם יהיה את הצבע שאתה אוהב ? רכב חדש לצבוע זה חבל בעיקר מן הפן הכלכלי , מה גם שישר כשתירצה למכור יגידו שהרכב עבר צביעה מלאה ולך תספר להם שזה לא מתאונה .
  19. למכירה וולוו XC60 !! שנת 2009 יד שנייה (ראשונה ליסינג פרטי ) יד שנייה אני פרטי !! הרכב טופל כל חייו וגם אצלי במוסך המרכזי של וולוו בראשון (גם אצלי ) הרכב נרכש ב-10/9/15 ישירות מוולוו עם 123K אצלי הוא עם 128K בלבד, פעמיים בשבוע ראשון תל-השומר . הרכב מטופל לפי הספר במוסך המרכזי . יישור קו מאז הקנייה , מדובר בדגם הכי מפואר לשנתון T6 אקסטרים (טווין טורבו כמעט 300 כ"ס) הכל כולל הכל חשמלי ברכב (כולל מושבים ותא מטען) חיישנים קדימה ואחורה , היד הראשונה הוסיף מערכת יוקרתית מקורית מהמפעל אני הוספתי DVD+גי פי אס ומצלמת רווס מקורית של היבואן יש מלא תוספות קוסמטיות של הדגמים החדשים יותר (יש כבר בשנתון הזה עצירה אוטונומית של הרכב עד 50 קמ"ש) . הרכב במצב מעולה , שמור ביותר (עד לפי 4 חודשים רק חנייה מקורה) . אני אדם נכה ולצערי וכמעט ואין שימוש ברכב ולכן אני מעמיד אותו למכירה ! בנוסף הרוכש יקבל בקבוק חדש לטיפול במושבי העור . שני דברים דברים שלא הספקתי להרכיב : מדרגת צד מקורית עם הכיתוב XC60 . ושני מגני טומבונים מקוריים כסופים של דגם ה-R דיזיין . ריגקטים , יש אחד : מצלמת הרווס עובדת מתי שבא לה . הרבה רכב בכלום כסף , מבקש 90K בלבד !! ואין לי שום בעיה לתת אישור למי שרוצה להגיע לוולוו בראשון ולקבל היסטוריית טיפולים מלאה זה משהו שביקשתי מהם והם אישרו . יצירת קשר ב-0545558540 המשך יום נעים .
  20. Daniel.K

    זיהוי פורד ישנה

    וואו הרכב במצב נדיר .
  21. Daniel.K

    טלוויזיה חדשה - 65

    הייסנס זאת חברת ענק עם מוצרים טובים לא מדבקה ולא כלום , רוצה תמונה הכי טובה לך על LG , רוצה תמורה מעולה לכסף קח הייסנס . http://www.hisenseil.co.il/all-tv?size%5B%5D=60-99&category%5B%5D=4K&category%5B%5D=ULED
  22. Daniel.K

    מקעקע טוב

    תבדוק לגבי ליז מראשון .
  23. מה זה בכלל הטריפל סי ? הם חדשים ?שייכים לחברה גדולה אחרת ? כרגע יש כבר 5 חברות שזה כבר הצלחה ‚ סלקום הולך להם יפה מאוד יס והוט מפסידים אלפי מנויים בחודש ‚ מעניין מה ההצלחה של טריפל סי ופרטנר .
  24. בנוסף לנטפליקס יש גם את גוגל עם היוטיוב : http://www.mako.co.il/nexter-internet/media-youtube/Article-b303e860f9f8a51006.htm ואת אמזון פריים : http://www.mako.co.il/nexter-internet/Article-1290cf9b8ecf851006.htm?Partner=interlink
  25. מרשים ביותר ! ותודה על ההשקעה והשיתוף .
×
×
  • תוכן חדש...