Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. מדובר ברכב מצויין ואחלה תמורה , למה לא לחפש אחת פרטית ?
  2. תעשה נסיעת מבחן על הנירו ואז תחליט ! באמת אופציה מצויינת .
  3. פשוט מאוד , תחכו לדאסטר החדש שאמור להציג שיפור פנים רציני וכמובן בונוס למי שצריך אופציית שיפורים אין סופית שמעניקה לו אפשרויות שטח ברמה גבוה .
  4. כמה עצוב לשמוע
  5. הבעיה שזה יתחיל רק עם "סמארטפון" ויעבור לכל דבר אפשרי .
  6. לא ציינת מאיפה אתה בארץ ? ביום חמישי יש אירוע עם מבצעי ענק אולי שווה לך לקפוץ : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?638874-%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9-%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%93-%D7%90%D7%A8%D7%A6%D7%99-%D7%9C%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%97%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A9!-%D7%90%D7%A8%D7%98-%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%93-%D7%9128-%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7%A8-2017
  7. תראה כמה זה מעסיק אותך ותחשוב על זה שיש לך עוד 8 חודשים את אותו הדבר ! תיהיה חכם ולא צודק , לגבי המים הרי היום בכל תחנה שאתה מתדלק יש רחיצה חינם אז חבל , לגבי החנייה הצדק איתך אבל אין עם מי לדבר אז תנסה להגיע לפשרה שאולי אתה תחסום אותה והיא אותך בשעות שאתם לא נוסעים וזהו .
  8. מאזדה CX5 אחרי מתיחת הפנים , או הספורטז הגודש של קיה שמגיע מאוד מאובזר (כולל רוב אביזרי הבטיחות) .
  9. כל הכבוד על היוזמה !! שיהיה בהצלחה !
  10. יש לך את הנירו שבנוסף גם לא נמכר לליסינג .
  11. במשטרה אמרו שאין את החומר הזה וזה המצאה של התקשורת : " מידע שהגיע באחרונה לאילנה ראדה חושף התכתבות מצמררת בין תאיר בת ה-13 לבין אחד מחבריה, ובה סיפרה על בן 18 שגילה בה עניין ומודה שהיא מודאגת. בחומרי החקירה של המשטרה אין כל אזכור לנושא כמו גם פרטים על החומר שהתגלה בתא הקולי של תאיר. בית המשפט אישר לבצע בדיקה מחודשת לראיות " http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5019147,00.html
  12. זה כנראה רכב לימון עדיף להגיע איתם להסדר להוסיף קצת ולקחת חדש .
  13. smart נסו אותנו קודם בחינם ! החברה יוצאת במבצע הצטרפות אטרקטיבי, הכולל התנסות מלאה בשירות לשבוע בחינם : https://www.hometheater.co.il/article08142.html
  14. הייסנס תיתן מענה זול וטוב . http://www.e-zone.co.il/product/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-hisense-43m2160p-full-hd-%E2%80%8F43-%E2%80%8F%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A9-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%A0%D7%A1?aff=Zap&aff_a=1
  15. כל רכב לגופו , זה לא רק נתונים יבשים , צריך לראות את מצבו איך ואיפה טופל , בגדול דגם 7 המקומות אלו שבמצב טוב נחטפים אז תלך לראות תשקלל נתונים ואז תחליט .
  16. באיזה עולם אתה חיי ? דובר על כך בכל מקום אפשרי עובי הפח לא אומר כלום ! לקחו וולוו ישנה (טנק כבד) מול סופר מיני מודרנית ובסופר מיני הקלה והקטנה הפיגעות היו מינוריות ביחס לוולוו , היום עושים את הרכבים קלים (צריכת דלק) ומה שבאמת חשוב זה הכלוב ההקיפי , ברור שאם תיקח משאית מול רכב קטן וקל מימנה הפיגעות יהיו חמורות אבל בגדול כל התעשיה כבר שנים מנסה להוריד קילוגרמים מכל מקום אפשרי ולפתח את טכנולוגיית הספיגה .
  17. מרשים , מרשים מאוד , רכב מודרני עם כזה משקל ובעוד ברכב עממי (לא מחומרים אקזוטיים) עם המחיר הנכון הרכב הזה הולך ליהיות להיט ענק .
  18. dorki התכוונתי ליבואן לכן רשמתי שהוא סובל בקיץ הישראלי וצמפיון (היבואן בעולם משלו) .
  19. מה יהיה הסוף עם האין שרות של צמפיון ? לא מזיז להם כלום ?
  20. מדהים אותי שעברת את הקיץ הישראלי בלי מזגן וצמפיון בעולם משלהם , הזוי פשוט הזוי .
  21. בדקת לגבי טרייד אין ?
  22. Daniel.K

    הסידרה· ‏Fast N' Loud

    מאז שאדון קאופמן עזב זה לא היה אותו הדבר והמפיקים כנראה הבינו שחייבים לשנות פורמט .
  23. לחלוטין XC90 .
  24. המסמכים מוכיחים: משרד התחבורה מבזבז מאות מיליונים ופוגע בבטיחות משרד התחבורה לא ביצע עבודת מטה מסודרת לבחינת העלות-תועלת של מערכות בטיחות ברכב. התוצאה: הטבות מס בשווי מיליארדי שקלים הוענקו למערכות הלא נכונות. חשד שההטבות עוצבו בדמותה של 'מובילאיי', שהיא המרוויחה הגדולה מן המהלך. כך מבזבזים את הכסף שלך : http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/894/006.html?hp=90
  25. הם הצילו אותך מלהכנס "למשפחת צמפיון" רק שאתה עוד לא יודע מיזה . יש מספיק אופציות טובות ואמינות , חבל על הכעס תמשיך הלאה .
×
×
  • תוכן חדש...