מה ? זאת החברה שמחליפה את טבע כחברה של המדינה ?
אין יום שאין כתבה על החברה הזאת , כל דבר בתחום הרכב דוחפים את השם שלהם .
הרי יש מערוכות טובות מהמערכת שלהם או זולות מימנה , אז מה הולך פה ?
אייווקס לא חברה ישראלית ?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055493,00.html