Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. לא הצניחו כלום הכל רמאות ! תוסיף את שאר ערוצי הספורט , תוסיף תשלום לכל מימיר נוסף +ממיר יותר מתקדם עוד תוספת , תוסיף נט וטלפון (טריפל) ותקבל חבילה לא רק שלא זולה אלא אחת היקרות !!
  2. אז מה בדיוק הבעיה אם את משוכנעת שאת חייבת רכב והארונה עומדת בתקציב שלך ?וזה שאמר לך רכב אמין אין צורך באחריות תגידי לו שזה אחד המישפטים שעדיף שינסה קודם על עצמו .
  3. הלוקסיס מצויין וגם המחיר סביר בהחלט .
  4. אכן הנירו אחלה בחירה .
  5. התיקון יעלה כמעט כמו המסך ! לא נורא גם ככה המסך לא משהו לפחות תרכוש מסך טוב וגדול יותר . http://www.electricdeal.co.il/product/טלוויזיה-hisense-50m7000uw-הייסנס-0?aff=Zap&aff_a=1
  6. זה היבואן עם הכי הרבה תלונות ובכל זאת רוכשים מימנו רכבים אז למה שישנה משהו ? השרות לא טוב עוד ליפני שבכלל רכשת אז תחשוב מה יהיה אחרי אז למה להתעקש ?
  7. אז למה לא המדינה מחליטה אלא אדם פרטי על שוק שמגלגל מילייארדים ? לטעמי מאוד דומה למובייל איי , המדינה מחליטה למי לתת את כל הבייצים בסל .
  8. יש מצב שהצמיגים בנירו זה צמיגי אקונומי ירוקים ? כי אלו צמיגים שמרעישים מאוד .
  9. ה סונטה רכב מאוד מוצלח , חסכוני מאובזר ובטיחותי וגם נמכר היטב , הכי טוב לבצע נסיעות מבחן ולצמצם אפשריות .
  10. תתחדש והכל טוב ויפה , חלקים של מרצדס ישנה זה לא משהוא ליהיות מרוצה מימנו והרכב הזה נחשב ללא אמין עוד כשהיה חדש , אבל כל אחד והשריטה שלו , אם אתה מרוצה שיש לך כאילו מרצדס אז בהצלחה .
  11. תוסיף קצת וקח דאצ'יה סנדרו ! שנת 2016 נסחרות סביב ה-30K , רכב בשנתון דיי חדש ואחזקה זולה מאוד . http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=255&SubModelID=2714&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=
  12. אמאזון ארצות הברית מציעה לרכישה את גירסת ה-Slim העדכנית של ה-PlayStation 4, עם כונן קשיח בנפח טרה-בייט אחד וגם עם המשחק Star Wars Battlefront 2, במחיר של 326 דולר שכולל גם את תוספת המע"מ וגם את המשלוח לישראל, כ-1,160 ש"ח בלבד !! כולל הכל !! https://hwzone.co.il/games/ https://hwzone.co.il/הזדמנות-נוספת-להתחדש-קונסולת-playstation-4-במחיר/
  13. יכול ליהיות שבגלל שמדובר ברכב כבד מאוד אז מראש הגיר עובד הרבה יותר קשה ולכן הסיכון פה עוד יותר גדול משאר ריכבי הקונצרן ?
  14. כבר ?
  15. כל פעם שהרכב נכנס לטיפול תמיד מצאו עוד דברים באלפי שקלים , זה מוסך למציצת כסף ובלי בושה , אני טיפלתי שם עד שהרכב נמכר , לא מכיר מוסכים אחרים אבל יש פה המלצות על המוסך ביהוד וזיסו בת"א . לפותח השרשור תתחדש ואין ספק שתהנה ! רק למה לא ה-T5 ?
  16. דווקא האתר שלהם מסודר והשרות דיי טוב , תנסה את השירות ותראה מה הם אומרים אחר כך תיראה איך לפעול אם בכלל .
  17. יש בחור אומן בתחום מראשון , הוא עובד שם במוסך פחחות לא זוכר כרגע את השם בטח מישהו כבר יוסיף .
  18. הוא כל כך הרבה זמן בשוק שכבר הגעת להחלטה נחרצת כזאת ?
  19. אני באמת לא מצליח להבין למה אתה צריך לשכנע אחרים שזאת הבחירה הכי טובה בישבילך ? רכשת רכב מוצלח עם תמורה מצויינת למחיר , אחרים מחפשים אולי דברים אחרים אז שיהיה להם בהצלחה ! מתי אתה מקבל את הרכב ? תתחדש והעיקר תהנה סוף סוף
  20. http://www.gamestation.co.il/48304-כיסאות-ואביזרי-נהיגה http://www.drchip.co.il/79931-כיסאות-נהיגה-
  21. במדינה שלנו זה לא נקרא לתת שוחד , אח של המיוחסת בר רפאלי שיחד נגד ביחידה שלו בשביל לא להגיע במשך חודשים , בסופו של דבר הנגד כבר לא בצבא אבל אח של הגברת השתחרר בלי כלום ובלי להשלים את החודשים (או רוב השירות שהוא בכלל לא הגיע) .
  22. יפה שיחקו אותה עם המחיר .
  23. מזכיר משהו לא ? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635088-דיטיילר-שנהג-(חזק)-ברכב-(חזק)-ללא-אישור
  24. מה ? זאת החברה שמחליפה את טבע כחברה של המדינה ? אין יום שאין כתבה על החברה הזאת , כל דבר בתחום הרכב דוחפים את השם שלהם . הרי יש מערוכות טובות מהמערכת שלהם או זולות מימנה , אז מה הולך פה ? אייווקס לא חברה ישראלית ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055493,00.html
×
×
  • תוכן חדש...