Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. וואו כמה סבלנות צריך בשביל דבר כזה .
  2. Daniel.K

    cadillac srx 2013

    וולוו XC60 דגם T6 טווין טורבו 300 כ"ס ‚ מאובזר חזק ובטיחותי .
  3. חברת פרטנר משיקה את ה- Partner TV, שירות טלוויזיה אינטרנטי עם ממיר חכם וגישה לתכני נטפליקס (בתשלום נוסף), החברה תציע גם חבילות טריפל עם טלפון ואינטרנט. המחיר החל מ- 69 ש"ח לחודש. http://www.dtown.co.il/articles/4128.html מה אומרים ? התחילה תחרות גם בתחום הזה ?
  4. Daniel.K

    רמת נעילת אבטחה

    אזעקת ביפר או פלא עם סים שמדווח לך ברגע האמת . http://www.skylock.co.il/pages/default.aspx?mainCat=2&pageId=19&catId=17
  5. שלח מייל לשתי החברות ‚ שאל אם יש להן נציג בארץ ומה הם ממליצים לך לדגם הספציפי שברשותך .
  6. גם במחיר אין מה להשוות .
  7. נמכרים היום קיטים של מצלמות 360 אולי זה הפתרון בשבילך .
  8. קיה נירו ‚ מאובזרת ‚מרווחת חסכונית ואמינה . http://lp.kia-israel.co.il/niro/?gclid=CIqnrfDgx9QCFe4y0wodxcYO2w
  9. הוא צודק ‚ זה לא משחק ועדיף לשלם וליהיות עם כמה שיותר ניסיון מאשר למהר ואת השאר אתה מבין לבד .
  10. חשבתי שכבר הזמנת ‚ עכשיו הבנתי שלא ‚ בכל מקרה לא מבין את ה-400 הראשונים שרוכשים ‚ האלף שקל הנחה זה בדיחה .
  11. אאוטלנדר לא מפריע לך שאתה חלק מאלו שלא יקבלו חלק מאביזרי הבטיחות ? "המשלוח הראשון המקיף קצת פחות מ-400 כלי רכב אינו מצוייד בכל אביזרי הבטיחות שצוינו "
  12. Daniel.K

    המלצה למקרר s.b.s

    LG מצויינים וגם המקררים של שארפ .
  13. * לא חשוב בכלל : יצויין כי המשלוח הראשון המקיף קצת פחות מ-400 כלי רכב אינו מצוייד בכל אביזרי הבטיחות שצוינו ומחיר המכוניות הללו יהיה נמוך ב-1,000 שקלים. http://cars.walla.co.il/item/3072796
  14. יש לוולוו סדנאות שיפורים שלהם (פולסטר ) וסדנא שעובדת איתה הייקו ‚ תבדוק מי עובד עם שתי החברות הללו בארץ ואתה מסודר .
  15. 4 ימים מההזמנה כבר היו מתקינים בבית ‚ עובדים נקי ומהר בנתיים חודשיים והילדים סופר מרוצים ‚ לא מספיק זמן כדי לדווח על איכות אבל מדובר באורן פיני איכותי ‚ הם זולים כי אין מתווכים בדרך ‚ הם יבואנים של עץ לכן גם החומר זול להם ‚ אנחנו מאוד מרוצים גם זול משמעותית וגם איכותי ‚אם מחזיק או לא נדבר בלפחות עוד שנה .
  16. מחיר מעולה ‚ עם פרסום אפקטיבי הרכב הזה יהיה להיט .
  17. נשמח אם תכתוב מה הדרישות מהרכב ?
  18. לא ייאמן עבודה של 500 ש"ח הפכה ל-3300 ועוד עבודה גרועה .
  19. בדרך כלל ליזם\קבלן יש את האנשים שלו בעירייה שמסדרים לו הכל ‚ אם לא הוא בכלל לא היה נכנס לזה .
  20. כתיבה מהנה ‚ מאוד נהנתי לקרוא ‚ שאפו
  21. מצויין ‚ יש גם אם אני לא טועה שמותר לרכב חשמלי\הייברידי לחנות בכחול לבן בכל עיר ללא תשלום (לא סגור על כל עיר) .
  22. כל הדגמים המגניבים מפעם : http://www.jordan11legendblueforsale.com/
  23. טוב ‚ לאחר העזרה הרבה שקיבלתי פה‚ חפרתי לבד ובסוף נרכשה המכונה הזאת : https://sarig.com/remington/product/%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%91-%D7%96%D7%A7%D7%9F-beard-boss/ ישירות מהחנות של היבואן (שריג) בלוד .
  24. Daniel.K

    019 מובייל

    חברה קטנה עם אחלה שירות .
×
×
  • תוכן חדש...