Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. על כל רכב כזה יש מספר של החברה לתלונות , תתחיל משם .
  2. אז אין אמת , ההיברידיות יחזרו לאופציות שלך ?
  3. ניראה מרשים ביותר ! הרכבים האלה אמורים להישאר בארץ או שהם כאן לתקופה מוגבלת ?
  4. ארדואן לא מחכה לנו : ארדואן מאיים בניתוק הקשרים הכלכליים עם ישראל https://news.walla.co.il/item/3159867
  5. לגמרי !! זה לא רק האיכות אלא נותן השירות שנכון להיום ח.י הם נותני השירות היחידי שלא העביר את האחריות לגורם אחר . ב-hometheater יש מצב שמתארגנים על רכישה קבוצתית והמחיר בהתאם . https://www.hometheater.co.il/vt300315.html
  6. תבדוק סאן יאנג טיבולי XLV : https://ssangyong.co.il/דגמים/טיבולי-xlv/?ref=search&gclid=CjwKCAjw8_nXBRAiEiwAXWe2yUa39o9Ahq2jqTae14PKjerLf80qMcu0QUcQzOaqEqPFaGVkAnC3eRoCYJYQAvD_BwE
  7. [h=2]על פניו נראה שהיחסים הכלכליים בין ישראל לטורקיה מתנהלים ללא קשר לאלה המדיניים; אבל תרחיש של הפסקת יבוא ברזל וכלי רכב, בעקבות ההידרדרות האחרונה בתקשורת בין 2 המדינות, עלול להוביל להתייקרות הדירות ולפגוע ברווחי חברות הרכב. פרשנות :[/h]https://finance.walla.co.il/item/3158877
  8. [h=2]קיה חושפת יחידת הנעה היברידית בשילוב מנוע דיזל אשר תותקן בספורטאז' הפופולארי. צפויה להגיע לישראל עוד השנה :[/h]http://cars.sport5.co.il/magazine.php?id=1698
  9. סתם שאלה 1) למה מדינה כמו ישראל לא מכירה בשואה הארמנית ? 2) כבר 4 חודשים שהטורכים טובחים בכורדים ובייזידים , למה ישראל לא מעלה את הנושא לסדר היום ? שם הרי מדובר ב-70 מיליון ללא מדינה ! 3) ולמה לכל הרוחות כל העולם שותק על מה שעושים לכורדים שהם אלו שבעצם עשו את רוב העבודה מול דאע"ש ואיפה אנחנו בסיפור ? למה אנחנו לא מחמשים אותם לכל הרוחות ?
  10. הסערה שעוררה בקשת התביעה הייצוגית נגד יבואניות יונדאי איוניק וקיה נירו מקבלת תפנית. המשרד להגנת הסביבה התערב, פנה למגישי הבקשה וטען כי המדידות אינן מתאימות להוראותיו. התובעים הסירו את הבקשה.
  11. Daniel.K

    קונסולות

    [h=1]קונסולת הרטרו המיוחדת מכולן :[/h]https://hwzone.co.il/main-games/קונסולת-הרטרו-המיוחדת-מכולן/
  12. בגדול אתה צודק לחלוטין וזה לא רק רכבים , אנחנו מייבאים משם הרבה יותר מאשר הם רוכשים מאיתנו , אבל יש הרבה דברים מעבר לשגעונות של ארדואן ואם לממשלה היה משתלם לנתק את הקשרים עם טורכיה אז מזמן היו עושים את זה . (יותר מתאים לאוף טופיק לא ? ) .
  13. האופל החדשות מציגות קפיצת מדרגה רצינית , אם אהבת את האופל זה אולי יכול לעבוד לטובתך בקטע של הטרייד אין (ישנה מול חדשה) כל הרכבים שציינת טובים תתחיל מנסיעות מבחן ומשם תתקדם .
  14. לא חסרות התקנות רשלנית של מוצר חיצוני שמורכב בארץ וגורם לנזק תמידי שאתה עוד מסכים שיתקינו לך עוד איזשהו שיקוץ ? לך לסוכנות שרכשת את הרכב ותבקש שיורידו לך את זה .
  15. חשבתי שכולם רצו לרכוש את ה-508 שבמבצע .
  16. הרכבים באמת מצויינים ונותנים תמורה מעולה למחיר , הכי טוב לבצע נסיעת מבחן כאשר גם אני מסכים עם החברים שתפזול לסגמנט מעל של אופטימה וסונטה .
  17. קיה חושפת את הנירו EV החשמלי - עם טווח נסיעה עד 380 קילומטר
  18. וואו , הרכב מרשים .
  19. כן אבל ה-G4 מגיע למצב שאתה מתאר אחר כך מתחיל לראסט את עצמו עד שהולך סופית , בזמנו היה ריקול על זה תנסה לפנות ליבואן אולי יסכים לתת לך זיכוי עליו(לחלקים) להוסיף ולקחת חדש .
  20. קיה סול : https://kia-israel.co.il/רכב/סול
  21. דאסטר !!
  22. Daniel.K

    שאלות? השקת MG ZS

    למה הם לא עושים מחירי החדרה לשוק חדש ? שיימכרו תקופה במחירי עלות(רכישה שלהם) אם הרכב טוב אז הוא גם יימכר בעתיד במחיר גבוה יותר , כרגע לטעמי מחיר החדרה צריך ליהיות בסביבות ה-85K .
  23. הגוק קטן ומאוד לא נוח ! בנוסף הגיר שלו דיי בעייתי , תבדוק אופציה של קיה פורטה\סיד , רכבים טובים ואמינים עם מחיר בריצפה .
  24. אני באותו הרגע עובר לחברה אחרת בלי לחשוב פעמיים .
×
×
  • תוכן חדש...