Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. Daniel.K

    ימי מכירות בסובארו

    אומרים שכל הרכבים ייעלו משמעותית באפריל , חבר שרכש קודיאק אמרו לו בסוכנות שהדגם הפשוט יעלה ב+- 8K והדגם המפואר במעל ל-12K גם זה לא רכב ירוק . באמת מעניין למה תיהיה עלייה רצינית לכלל הרכבים (חוץ מיזה שזה טוב לכיס של המדינה כנראה) .
  2. מולטיפלה 05 מה קשור בכלל ? הבן אדם שואל על רכב ספציפי ואתה דוחף משהו אחר בכלל כמו סוכן מכירות , פותח השרשור בגדול אין מה לדאוג מדובר על רכב מאוד אמין פשוט תבקש לדבר עם המוכר המקורי שיוציאו לך את כל מה שבוצע לרכב אם מתאים לך קח אותו לבדיקה ושיהיה בהצלחה .
  3. הכי זול שתמצא תקנה .
  4. סקודה קארוק אחלה תמורה ובתקציב .
  5. Daniel.K

    רכבי 7 מקומות

    נו באמת , אפשר גם לעשות השוואה בין אאוטלנדר 5 מקומות ל-7 מקומות ואז תיראה שאין כמעט הבדלים ,נתת דוגמא מטופשת , קח פיקנטו 5 מקומות ותשווה לסטינגר 5 מקומות לא יהיה הבדל ?
  6. Daniel.K

    רכבי 7 מקומות

    לגמרי אאוטלנדר ! מרווח , אמין וזול לתחזוקה .
  7. מה נסגר ?
  8. בדיוק ב-ספורטאז GT אמרו שאכן יש בעיה של גיר מתחמם ואין להם איך לפתור את זה ,הזוי לא ?
  9. Daniel.K

    אאודי A1 החדשה בישראל

    דומה לקיה ריו לא ?
  10. ההפרש בין ה-7 מקומות ל-5 מקומות הוא גדול ! ה-7 מקומות שמור נמכר מעל למחירון דגם ה-5 מקומות עם נתונים זהים נמכר בפחות מהמחירון בקיצור יש הפרש משמעותי .
  11. ass אדישן ? יפה . איך היו המכירות של הקודם ? כי מה שמוכר לרכב הזה זה 7 מקומות אמין אז מעניין איך הולך עם החשמלי ורק 5 מקומות ?
  12. סתם מידע על הקארוק :
  13. כמו תמיד ליפני מכירת הרכב שרשור פרסום : "בחרתי בפיג'ו בזכות פירגונים מקיר לקיר בארץ ובחו"ל , כולל "רכב השנה" אז, למרות שצפיתי שהשוק הלא ממש אינטילגנטי בארץ ישמור הרבה יותר על ערכה של הגולף." וכמובן שהרכב כבר מופיע בלוחות (אחלה שיטה) .
  14. ה קארוק נותן כיום את התמורה הטובה ביותר (והחשש שלך מהיבואן הזה דיי מוצדק ) לכן אם לא הקארוק אז ה-CX5 נותן אחלה תמורה +קצת יותר יוקרה מהשאר .
  15. תבדוק גם אאוטלנדר ,רכב פשוט אמין וזול לתחזוקה .
  16. לא ציינת אם חדש או משומש ? האאוטלנדר פשוט מאוד אבל זה גם לטובה כי הוא אמין מאוד (ה-7 מקומות זוכה לביקוש גדול) , הניסן יותר איכותי אבל עם מנוע חלש ועם זה דגם לא חדש אז היו תלונות על הגיר , כמו שיינו פה הקודיאק נותן תמורה מצויינת למחירו ולטעמי הוא המומלץ (רק לקחת בחשבון זה שהיבואן זה צמפיון שלא ידועים בשירות שלהם) .
  17. חבל על הכסף הגיע הזמן להתחדש במסך חדש וגדול יותר .
  18. קודם כל בצעו נסיעת מבחן בשני הרכבים ! דבר שני מי שבוחר ביבואן הזה צריך לקחת בחשבון את השנה השלישית (שבתשלום) , בנוסף לא לשכוח שבאפריל תיהיה התייקרות של כל הרכבים (שינוי חישוב המיסוי) ככה שכרגע ה קארוק בטיחותי יותר ואישית הייתי בוחר בו , בקיצור נסיעת מבחן חשובה מאוד ואם אתם מאזור המרכז , אז לצמפיון יש מרכז שירות ומכירה עצום בדרך לפלמחים (עם כל המותגים) ואפשר בהחלט לקחת לנסיעת מבחן שתיתן אינדיקציה (יש המון כבישים דיי רייקים באזור) .
  19. ה-XV גם יקרה וגם לא חסכונית , מצטרף להמלצות על הדאסטר .
  20. אאוטלנדר 7 מקומות יתאים לכם .
  21. לגמרי ! הם מוכרים טוסטוסונים בלי הפסקה אז השאר לא מעניין וזה ממש לא תקין .
  22. דווקא ל-7 מושבים יש ביקוש חזק וכלים שמורים נמכרים גם מעל למחירון .
  23. אפשר לחשוב שישבת ברכב ולא ראית רק בתמונות .
  24. בכל מקרה ההונדה פחות מתאימה ל-4 ילדים .
  25. אחלה רכב רק שיהיה ממש צפוף ולא נעים עם 4 ילדים ! כמו שציינו קודמיי עדיף לחפש רכב 7 מקומות שיהיה גם מרווח ונעים יותר ועוד יישאר מקום בתא המטען .
×
×
  • תוכן חדש...