Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. פבל אני יכול רק לשער שבתמחור הזה הם מביאים את הרכב רק בשביל לגשש לקראת דגמים אחרים/מתקדמים יותר , הרי זה עכשיו צו האופנה של כל יבואן רכב ישראלי שיהיה לו גם את האופציה הסינית ובכל מחיר וכן גם כמו שהבחור החביב מעליי רשם כמו שהם עושים עם סאנגיונג הם מביאים בשביל להביא לא בשביל באמת למכור !! ואני מניח שלך יש את האופציה לשאול את היבואן שאלות לגבי התמחור ההזוי של הסרס והסאנגיונג .
  2. לטלקאר יש בייצת זהב ושמה קיה , אז את הרכב המעליב הזה הם מרשים לעצמם לתמחר במחיר הזוי לחלוטין כי כנראה לא מזיז להם לא למכור .
  3. מעניין למה רוב הרכבים בקטגוריה הזאת נשארים עדיין עם מנועים בזבזניים ולא איזה היברידי משוכלל (להוציא את הסיינה החדשה) יש לזה סיבה ? הרי דווקא לרכבים כאלה יש שפע של מקום לסוללות ואחת הבעיות היא צריכת הדלק המפרזת אז מה באמת הסיפור ?
  4. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

  5. ניראת כמו יונדאי I20 במחיר מופרז .
  6. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    ניראה לי ש-EvGriga זה אודי עציון או לכל הפחות אחד מחבריו . https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/ryELp8XHu#autoplay
  7. חבילה לא עוברת: סניפים נסגרים, לקוחות כועסים - הכאוס בדואר ישראל : https://www.israelhayom.co.il/article/862513
  8. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    פתח תקווה ירוקה: תתקין 700 עמדות טעינה לרכבים חשמליים : https://www.israeldefense.co.il/node/48876
  9. מזוכיזם במיטבו 😉
  10. אין כמעט הבדל , ה-CX דגם 2020 וה-C9 דגם 2019 אם יש לך סבלנות אז בסביבות מאי-יוני אמורים להשיק בארץ את סדרה G1 לשנת 2021 . https://www.lgwebos.co.il/?p=4705
  11. אם יש תקציב זה צריך ליהיות המסך החדש שלך . https://www.lg.com/il/tv/lg-OLED55C9PVA
  12. לא ציינת אם המסך לחדר או לסלון ? אבל אם תוכל להתארגן על המסך של נמסיס , תקבל את המסך הטוב ביותר שיש.
  13. מה שמגיע במשלוחים הקרובים , כולו מכור לכל מיני מקורבים וחברות שקנו את כל הכמות , אדם מן היישוב יצטרך להמתין לפחות שנה .
  14. אתה שואל ברצינות או שאני מפספס את הבדיחה שלך ? https://henefeld-tech.co.il/catalog/underbody-shielding/uvp-arb/
  15. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    בכל מקום אפשרי מדברים על הטסלה מודל 2 ב-25K . https://www.businessinsider.com/tesla-to-start-designing-cars-china-electric-car-market-2021-2021-2
  16. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    תומר הדר הזה הוא חתיכת מתוסכל שאין דברים כאלה , הוא מנסה בכותרת מפוצצת לכתוב על דבר שמעניין את כולנו , אבל הוא פשוט לא יכול להתאפק ובפנייה גסה לחובבי הרכב הוא פשוט אומר שאנחנו טיפשים שלא מבינים כלום ורק הוא רואה את הנולד ! "והתלהבותם של הלקוחות עושה את העבודה עבורה" "הפטפטת ברשתות החברתיות בנושא הגעת טסלה לישראל" "וחלק הלקוחות עתידים לגלות, שבדומה לימי בטר פלייס העליזים תמיד עדיף לטעון שהמכונית נפלאה ושהמלך אינו עירום מאשר להודות שלא הכל מושלם" "טסלה היא מוצר אידיאלי לשוק הרכב הישראלי, אבל בפועל היא תגיע רק לחלק קטן ממנו, אך ללא ספק גם רועש מאוד. כאן קיימת התנגשות לא נעימה עם המציאות של טסלה עצמה." "פסיכוזת צרכנים מרשימה :עוד נקודה מרתקת שנלמדה השבוע נוגעת לפסיכולוגיה של הצרכן הישראלי ולחוסר יכולתו המוחלט להפעיל שיקול דעת פשוט ברכישה של מוצר ששוויו מגיע בקלות לעלות מקדמת משכנתא." "יבואני רכבי המיינסטרים שמונעים בבנזין ודיזל כמעט ואינם חוששים להיפגע מטסלה" "לאור העובדה שלא מעט ישראלים אינם גרים בבית פרטי, המציאות של שקע טעינה צמוד נשללת מרוב שוק הרכב הישראלי. ולכן חלק מהרוכשים כלל אינם יודעים כיצד יטעינו את המכונית. אז היכן תבוצע הטעינה?" "השבוע לדוגמה ציין יבואן MG החשמלית כי מכונית חשמלית לא תימסר ללקוח מבלי שהיבואן יקבל את אישור הלקוח כי בביתו הותקנה עמדת טעינה" כתבה שלמה של עקיצות יותר ממרומזות לטסלה , כתבה שלמה שכולה התנשאות וירידה על כל מי שמדבר , כותב או מתעניין במותג טסלה , רק חלק קטן מתעניין בטסלה והחלק הקטן הזה ללא ספק רועש מאוד ,פטפטת , פסיכוזת צריכנים, חוסר יכולתו המוחלט של הצרכן הישראלי להפעיל שיקול דעת פשוט, פשוט לא יאמן שהאיש המתוסכל הזה מקבל במה להשתלחות חסרת רסן בחובבי הרכב ובצרכן הישראלי , אבל אחרי הכל כנראה שמה שטסלה עושה היא עושה טוב .
  17. יפה, כייף לשמוע שיש גם טרייד אין הוגן ולא שוחט , קיבלת אחלה עיסקה על הרכב שלך ,אני אישית הייתי מוסיף ולוקח אוריס הייבריד אבל כמו שרשמת האשה מרוצה כולם מרוצים .
  18. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    האם אנחנו עומדים לראות טסלה מודל 2 ב-25K עד לסוף השנה ? https://thedriven.io/2021/02/10/tesla-to-sell-model-2-targets-global-market-could-be-ready-this-year/
  19. אולי זה ? https://www.themarker.com/labels/1.8167307
  20. Daniel.K

    גם מקסוס מגיעה לישראל

    יש סיבה שכל הרכבים הסיניים שאמורים להגיע לארץ והם קצת יותר גדולים מהסטנדרט , עולים רובים כ-200K ? האם רכב כזה עלום שמיוצר בסין , שנהנה מהטבות מס מפליגות צריך לעלות 200K ? האם גם ביבוא מסין יש כבר "תיאום" מחירים ? לגבי הרכב הזה הוא מכוער ברמות ניראה לי אפילו מנצח את הרודיוס של סאנגיונג .
  21. מה אתה מצפה שהוא יגיד אחרי שהוא רכש ?
  22. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    אפקט טסלה ? אוריון מוביליטי, יבואנית רכבי GAC תקיים שבוע מכירות במסגרת המבצע, בתוקף בין התאריכים 12-19.2.21, יוצע הקרוסאובר החשמלי GE3 במחיר של 129,900 ₪, מחיר המגלם הנחה של 9,100 ₪ ממחיר המחירון.
  23. צ'וצ'ו ,תתחדש ! התמורה הכי טובה שיש היום בשוק .
  24. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה יכולה לעשות מהפך, המדינה עוד עלולה להרוס את זה !! החדשנות והמחירים של טסלה עשויים להגביר את התחרות בשוק הרכב, להוריד עלויות ולהקטין את הכנסות המדינה ממסים. אלא כשזה רק הציבור שמרוויח, איכשהו תמיד צצות תקלות לא צפויות . https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3891411,00.html
  25. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    בארה"ב אנשים כבר הפקידו מקדמות של 50K ,בלוף זה לא .
×
×
  • תוכן חדש...