תומר הדר הזה הוא חתיכת מתוסכל שאין דברים כאלה , הוא מנסה בכותרת מפוצצת לכתוב על דבר שמעניין את כולנו , אבל הוא פשוט לא יכול להתאפק ובפנייה גסה לחובבי הרכב הוא פשוט אומר שאנחנו טיפשים שלא מבינים כלום ורק הוא רואה את הנולד !
"והתלהבותם של הלקוחות עושה את העבודה עבורה"
"הפטפטת ברשתות החברתיות בנושא הגעת טסלה לישראל"
"וחלק הלקוחות עתידים לגלות, שבדומה לימי בטר פלייס העליזים תמיד עדיף לטעון שהמכונית נפלאה ושהמלך אינו עירום מאשר להודות שלא הכל מושלם"
"טסלה היא מוצר אידיאלי לשוק הרכב הישראלי, אבל בפועל היא תגיע רק לחלק קטן ממנו, אך ללא ספק גם רועש מאוד. כאן קיימת התנגשות לא נעימה עם המציאות של טסלה עצמה."
"פסיכוזת צרכנים מרשימה :עוד נקודה מרתקת שנלמדה השבוע נוגעת לפסיכולוגיה של הצרכן הישראלי ולחוסר יכולתו המוחלט להפעיל שיקול דעת פשוט ברכישה של מוצר ששוויו מגיע בקלות לעלות מקדמת משכנתא."
"יבואני רכבי המיינסטרים שמונעים בבנזין ודיזל כמעט ואינם חוששים להיפגע מטסלה"
"לאור העובדה שלא מעט ישראלים אינם גרים בבית פרטי, המציאות של שקע טעינה צמוד נשללת מרוב שוק הרכב הישראלי. ולכן חלק מהרוכשים כלל אינם יודעים כיצד יטעינו את המכונית. אז היכן תבוצע הטעינה?"
"השבוע לדוגמה ציין יבואן MG החשמלית כי מכונית חשמלית לא תימסר ללקוח מבלי שהיבואן יקבל את אישור הלקוח כי בביתו הותקנה עמדת טעינה"
כתבה שלמה של עקיצות יותר ממרומזות לטסלה , כתבה שלמה שכולה התנשאות וירידה על כל מי שמדבר , כותב או מתעניין במותג טסלה , רק חלק קטן מתעניין בטסלה והחלק הקטן הזה ללא ספק רועש מאוד ,פטפטת , פסיכוזת צריכנים, חוסר יכולתו המוחלט של הצרכן הישראלי להפעיל שיקול דעת פשוט, פשוט לא יאמן שהאיש המתוסכל הזה מקבל במה להשתלחות חסרת רסן בחובבי הרכב ובצרכן הישראלי , אבל אחרי הכל כנראה שמה שטסלה עושה היא עושה טוב .