Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. Daniel.K

    מלחמת מחירים?

    עד סוף 2025 ינחתו בישראל עשרות דגמים חדשים, רובם חשמליים מסין. מהונגצ'י וליפמוטור ועד רנו 5 וקיה EV3 - טווחי נסיעה ארוכים ומחירים תחרותיים צפויים להציף את השוק https://www.maariv.co.il/lifestyle/car/article-1232125 (קרדיט מעריב)
  2. Daniel.K

    מלחמת מחירים?

    https://www.cartube.co.il/מבצעי-רכב/מבצעי-רכב-חדש/הוזלה-של-עד-54888-שקל-רכבי-mg-חשמליים-במסלול-אפס-קילומטר הוזלה של עד 54,888 שקל: רכבי MG חשמליים
  3. קרסו מוטורס פותחת את 2025 עם צמיחה חזקה וגידול ברווחים: ההכנסות ברבעון הראשון של 2025 צמחו בכ-28% לשיא של כ-1.9 מיליארד שקל !! הרווח הנקי טיפס בכ-65.5% לכ-108.5 מיליון שקל . https://www.funder.co.il/article/181708
  4. המשטרה חוקרת וחוקרת וכל כך הרבה זמן ? אמא שלי בת 76 אמורה לקבל לפי חוק ופשוט לא מנפיקים כרגע מי שקיבל לא חוקי עדיין נוסע ומשתמש בתו ומי שזכאי לא מנפיקים לו ?
  5. כשהמחיר היה זול עוד היה סביר עכשיו המחיר עלה ועלה וזאת שטיפה בסיסית מינוס .
  6. אחד הדברים שהכי מפריעים לי זה שכמעט כל תקלה מבקשים ממך להשאיר את הרכב למספר ימים איך אתה מסתדר עם זה ?
  7. Daniel.K

    ג'ילי EX5 - במחיר תחרותי

    רוב הרכבים מסין מתומחרים 20-30 אלף יותר מהמחיר הראלי !! לכו ותראו עשרות אלפי מכוניות זרוקות בסתם מגרשים בשמש אבק כי אין דורש !! גם המבצעים האלה זה בכאילו !! תפסיקו לרכוש כבר ואז תראו ירידת מחיר אמתית ולא פיקציה בעידוד "כתבי" רכב זה בסה"כ עוד רכב סיני גנרי.
  8. יפה שהביאו בכלל לארץ , לפי תגובות בעולם רכב מאוד איכותי ומהנה.
  9. משרד התחבורה יזמן מאות אלפי מחזיקי תו נכה לבדיקת זכאות חוזרת אודי עציון עודכן לאחרונה: 12.2.2025 / 18:38 פרסום ראשון: לאחר הגידול הדרמטי במספר מחזיקי התווים מאז 2020 נערכים במשרד התחבורה לזמן לבחינה חוזרת חלק גדול ממחזיקי התווים שנוספו. במקביל נערכים להקשחת הקירטריונים לקבלתם . https://cars.walla.co.il/item/3726689
  10. מחצית מתווי הנכה מאז 2020 ניתנו לנכים "מזוייפים" !! עלות ההטבות הניתנות לבעלי תווי נכה עומדת על כ-250 מיליון שקל בשנה, וכי רק בדצמבר האחרון נחשפה בוואלה רשת זיוף שבה היו מעורבים רופאים שסיפקו אישורים מזויפים. "בת ים - 37% מהרכבים עם תו נכה" https://cars.walla.co.il/item/3726411
  11. יש היום המון תביעות נגד כולמוביל בכלל והאורה בפרט , מאז שהם עם ריבוי מותגים השירות שלהם שהיה מעולה סובל מתלונות רבות כולל מוסכים שלא עומדים כנראה בעומס , כנראה היו יותר מידי זמן ראשונים ללא עוררין במכירות .
  12. itsik170 תודה על המענה , זה יחסית מאכזב לא ? 109K זה סכום סביר + הקיה עם הגיר הרובוטי הלא מוצלח והליפומטר שנראת כמו צעצוע , אולי חוסר פרסום ? אני חשבתי שהרכב יימכר יפה ואני לא מדבר על להוסיף 10,15 לקחת משהו אחר כי אין לזה סוף .
  13. במחירים מפתיעים: זיקר ישראל משיקה רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית !! התחרות בשוק החשמליות עולה מדרגה: בעידן בו בכל שני וחמישי נוחת בישראל עוד מותג רכב חשמלי מסין, יוצאת יבואנית מותג הפרמיום החשמלי זיקר במהלך שיווקי חדש. רשת הטענה חשמלית אולטרה-מהירה ייעודית לרכבי זיקר בהספק של 180 קילוואט-שעה ועלות מפתיעה לטובה של 1.39 ש"ח קילוואט-שעה. לדעתי זה בהחלט ממצב אותם מעל שאר הסיניות וזה אחלה של בונוס למחזקי הרכב . https://wheel.co.il/במחירים-מפתיעים-זיקר-ישראל-משיקה-רשת-ה/
  14. ידוע כבר כמה רכבים מהדגם הזה נמכרו ?
  15. דקה 40+ (בכלל תוכנית מעניינת ) https://www.kan.org.il/content/kan/kan-actual/p-11789/843827/
  16. גם BYD סיגל הקטנה כבר נחתה באירופה ובדרך לארץ .
  17. יש כבר שרשור בנושא תעלה את זה שם .
  18. זה מדהים שלכל אחד ובכל חברה זה סיפור אחר לגמרי לי הציעו עכשיו ב-9 מיליון 2000 ש"ח פחות מליברה שם הייתי מבוטח שנה שעברה , בקיצור תבדקו בכל החברות ההבדלים ענקיים .
  19. זה לא הורדת מחיר כי הורידו איבזור כולמוביל האלה עם מיליון מותגים גם נהרסו .
  20. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    ענף הדו גלגלי ריכוזי יותר מענף יבוא המכוניות, כאשר שלושה יבואנים, מטרו (סאן יאנג וימאהה), מאיר (הונדה) ועופר אבניר (קימקו) מחזיקים בנתח שוק של 90%. זוהי פעם ראשונה שרשות התחרות מטילה קנס על יבואן מתחום הרכב באשמת פגיעה בתחרות, בעקבות שינוי בחוק שנכנס לתוקף בסוף 2023. גם בעבר הואשמו חלק מיבואני רכב בהפרעה לייבוא מקביל, ובאיסוף מידע אודות מקורות האספקה של הייבוא המקביל והעברתו ליצרנים כדי שיפעלו להפסקתו. זו הפעם הראשונה שטענות כאלה הופכות לקנס ממשלתי על אחד מהם. אודי עציון וואלה . https://cars.walla.co.il/item/3711947
  21. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    לא רק החשמלי , ביונאר : לא רק החשמליים יחטפו: בנוסף, כפי שפורסם בעבר, הודיעו ברשות המיסים על צמצום הטבת המס לכלי רכב שאינם חשמליים באמצעות הקטנת הטבת המס הירוק לכלי רכב בדרגות זיהום 1 עד 14, ותוספת מס קניה לכלי רכב בדרגה 15. https://www.icar.co.il/news/ryeu6mdnjx/ האם כמו בתקופת הקורונה נראה שוק שלם שרק עולה ?
  22. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    הרכב החשמלי הסיני מאפשר ליבואנים להפוך לחברות ליסינג, ולהיפך : https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hym7k7xejx
  23. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    זו בעיקר הריכוזיות שאין שני לה בעולם המערבי • היבואניות חוגגות, הייבוא המקביל לא מאיים עליהן והרשויות? מחפשות את הדרך לתחרות • יצאנו לסייע להן : https://www.now14.co.il/article/906685
×
×
  • תוכן חדש...