אני לא מבין משהו , הרוסים מאז ומעולם היו נגד ישראל , תמיד חימשו את האוייבים שלנו במיטב התוצרת , תמיד מגנים אותנו ותמיד נגדינו , אני לא אומר לתת לאוקראינים כלי התקפה ולהרוג רוסים ,אבל למה לא לתת להם את כל התוצרת נגד טילים מלטים וכו , מעבר לזה שזה יציל המוני חפים מפשע וגם לא יהרוג רוסים , זה גם הפרסום הכי טוב שיש גם למדינה גם לתעשיות הביטחוניות אז למה לא בעצם ?
אתה לקוח שבוי כבר 9 שנים והם יודעים את זה , צמפיון השירות זה מהם והלאה כבר שנים , אותם הלקוחות שמופתעים כל פעם מחדש הם אלו שיחזרו שוב ושוב , אז איזה סיבה יש להם להשתנות ?
למרות שמבחינת נתונים יבשים הרכב גדול יותר מה-I10 ומהפיקנטו ובנוסף לכל המגרעות שצויינו פה גם הדגם החדש מגיע רק עם 4 מושבים וביחד עם המחיר מדובר מאכזבה גדולה וחמדנות גדולה של היבואן .
2022 טויוטה אייגו X מחירון:
אייגו X רמת גימור PURE אוטו' - 93,990 ₪
אייגו X רמת גימור PLUSE אוטו' - 98,990 ₪
https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/טויוטה-אייגו-x-החדש-2022-בישראל-מחיר-93990-שקל
המפלצת שהזינה את עצמה: כשמכוניות משומשות הופכות למכרה של זהב
סוחרים וסוכנים מכרו בשמחה מעשיות על שוק מיובש ומחסור לכאורה - ויצרו היסטריה שהובילה לבועה בשוק המשומשות. אם הקונים יפעלו בהיגיון ובסבלנות, השפיות תשוב תוך כמה חודשים !!
https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/skjzita2f
האומנם ?
השופט במשפטו החוזר של זדורוב: "הראיה של עקבת הנעל - לא מעל ספק סביר, אני לא מצליח להשתכנע"
https://www.mako.co.il/news-law/2021_q4/Article-0a956fe3d72ed71026.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326
השופט במשפט החוזר: "אם אין סימני דם - האפשרות שהנעל של זדורוב על הג'ינס של תאיר שואפת לאפס"; אילנה ראדה: "האמת מתחילה לצוף"
https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/6405785
רוכבי קורקינט חשמלי: יותר אכיפה, יותר הרוגים
מספר הדוחות לרוכבי קורקינטים חשמליים הכפיל את עצמו ב-2020 לעומת 2019, כשבגוש דן מתבצעת אכיפה מאסיבית. הבעיה: מספר הרוכבים ההרוגים רק עולה !!
https://finance.walla.co.il/item/3474663
סערת הקורקינטים: הכנסת אישרה את הצעת החוק הדרמטית
הצעת החוק שתחייב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים ברישוי ייעודי עברה פה אחד ללא מתנגדים במליאת הכנסת. מה זה אומר עבור הרוכבים ?
https://www.ice.co.il/realestate/news/article/836856
קודם כל זה לטעמי מבורך בגלל הקטע הביטוחי , יש אנשים שנפצעים קשה מזה גם הרוכבים וגם הולכי הרגל ויהיה להם לאן לפנות בקטע הטיפולי \כספי , גם מספר וגם ביטוח אלו דברים שעולים לא מעט כסף ורק זה יוריד הרבה ילדים שאין להם יכולת לשם ביטוח , זה יוריד עלויות למדינה של כל אלו שבאים למיון ואין חברת ביטוח שתשלם ואני מניח שכל הפרצדורה הזאת גם תייקר את הכלים ונראה (הלוואי) כמה שפחות ילדים רכבים על הכלים הללו .
"להתקין על כלי הרכב החשמליים לוחיות זיהוי, שיאפשרו לשוטרים לבצע צעדי אכיפה נגד בעליהם, ולחברות ביטוח לספק פוליסות לרוכבים. הוא הוסיף כי התקנת לוחיות רישוי על כלי הרכב תצמצם גם את מקרי הגניבות הרבים שלהם".
רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים יצטרכו בקרוב להצטייד בלוחיות רישוי, בדומה לכלי רכב ממונעים רגילים, כך לפי הצעת חוק שאושרה הבוקר בקריאה טרומית בוועדת השרים לחקיקה.
לפי ההצעה, הרישום יהיה לא על כלי הרכב, אלא על בעליו, מה שיקל על העברת בעלות על כלי רכב כאלו, משום שהיא אינה מצריכה חריטת מספר שלדה על כלי הרכב, אלא רק הצמדת לוחית הרישוי של בעל הכלי.
https://www.ice.co.il/law/news/article/836527
לפי דעתי צעד מבורך ומתבקש.
"מהחקירה עולה כי בעלי החברה הלבינו הון וסיפקו אשראי ללא רישיון לארגוני הפשיעה, להם סיפקו רכבי יוקרה רבים. בפשיטה על מגרשי החברה הוחרמו עשרות כלי רכב, מספר רכבי שרד שנמצאו בבתיהם של גורמי הפשיעה הוחרמו גם הם"
https://news.walla.co.il/item/3471642
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-878183
וואו מה זה הסכומים האלה ? וזה כנראה רק קצה קצהו של הקרחון .
בשנתיים האחרונות יש פה פטיש לרכבי הבאגט ואם זה היה שרשור המלצה לרכב כבר היינו רואים עשרות הודעות בנושא , אבל תקלות ושירות גרוע ברכב צרפתי ? אין דבר כזה .
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3883197,00.html