Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. מי שכאן וזכה לציון של 4 כוכבים בלבד הוא הקרוסאובר MG ZS החדש. כולל הערה על סכנת פגיעה חמור בחזה של ילד בן 10 מאחורי הנהג, עניין של מיקום לא אידיאלי של חגורת הבטיחות. https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מבחני-ריסוק-אחרונים-לשנת-2024-פורסטר-ליפמוטור-c10-סנטה-פה-ועוד
  2. חלילה לא נחמד פשוט הנחתי שהם המקור למידע .
  3. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    הנחות ענק ולא רק בחשמלי : https://www.cartube.co.il/מבצעי-רכב/מבצעי-רכב-חדש/מבצע-מכירות-בקיה-kgm-וסרס-למועדון-הצרכנות-הוט-דצמבר-2024
  4. ומה הבעיה לפנות למקור ראשון (פריסבי) ולשאול ? ולבוא לפה אחרי זה עם תובנות ?
  5. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    אני לא נביא אבל כל עוד לא מנסים איך נדע ? (ואני מדבר על הרגולטור ) .
  6. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    כשליבואן אחד יש 10 מותגים זה לא מונופול ? סמל"ת אם אני לא טועה כבר הרבה מעל בקושי מוכרת ולדעתי האישית זה לא מפריע לה השירות והמחירים שלהם לא משהו בכלל אז את כל המותגים האלה אם הייתה מפזר לא היו מוכרים יותר ?
  7. Daniel.K

    היבואנים בלחץ !!

    אז למה המבצעים ? זה שאין תחרות והכל מונופול זה נכון (כמעט כל יבואן עם מעל לשישה מותגים) אבל הרכב יירשם יד ראשונה ועם עליית המחיר הצפויות בכל הקטגוריות זה לא יזיז להם ?
  8. הביאו עשרות אלפי מכוניות שמעלות אבק וסוף סוף אין רוכשים והם רק עכשיו מתחילים עם מבצעים !! חכו לסוף החודש הבא מי שצריך . רגע לפני שמסתיימת השנה והמיסוי על הדגמים החשמליים צפוי לזנק, מה דעתכם להתקדם לג'יפון חשמלי חדש בתנאי "0 ק"מ מליסינג" בהנחות של 18,000-50,000 שקל מהמחירון? (קרדיט לWHEEL ) https://wheel.co.il/עד-150000-שקל-קרוסאוברים-חשמליים-0-קמ-במבצע-ס/
  9. מוכר עכשיו רכב והמחירונים דיי זהים , אכן יש רכבים שההפרשים לא הגיוניים אולי אפשר להפנות את השאלות האלה ללוי יצחק וליד 2 מה פשר ההפרשים ואיך הם מסבירים את זה ?
  10. סדרה 1 הדגם המפואר ביותר +חבילת M מלאה !! צבע נדיר (אפור+כחול) ברישיון ! כל התוספות האפשריות לדגם כולל מושבי באקט חשמליים כולל ניפוח צידי ! הרכב במצב מושלם ! היד הראשונה היה פדנט וגם אני 47,600 ק"מ בלבד ! צמיגים (גרמני) מינואר השנה , טסט בסוף מאי . מחירון משוקלל 145K בלבד (לוי יצחק) יד 2 (בין 140-148) ככה רשום . מוכר לצערי עקב שינוי סטטוס משפחתי . אין למצוא כזאת בהצלחה .
      • 1
      • מצחיק
  11. 70% מהשלל - תוצרת רוסיה ,הממצאים העדכניים מגלים תמונה שונה לחלוטין: הנשק שנתפס חדיש ומתקדם בהרבה מהמוכר, והכמויות גדולות משמעותית מהערכות המומחים. אמצעי הלחימה הללו שיפרו באופן דרמטי את יכולות חיזבאללה . https://www.maariv.co.il/news/military/article-1149322
  12. עוד לא נפל האסימון !! מוי כיף .
  13. האמת תענוג , פשוט תענוג !! אם לטסלה ישראל יש מלאי רציני אז ההורדה הזאת לדעתי היא הסנונית הראשונה שתבשר על תחילת ירידות המחירים ולא רק תירוצים על העלאה בלבד , כשפרסמו את הסיווק החדשה ב-180K כולם פה אמרו שזה מחיר לא הגינוי בכלל אז מה יגידו עכשיו(תכלס רכב של 140K בלחץ) ? כל היבואנים ובאיחוד של המותגים הסיניים עושים מאתמול חישוב מחדש להשתוללות המחירים שלהם בלי שום פרופורציה לדפוק את הצרכן הישראלי עד הסוף ועכשיו שהם עם מלאים אדירים וטסלה שוב שוברת להם את השוק מעניין מאוד מי ימצמץ ראשון ויתאים את עצמו למצב החדש !!
  14. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    אחר סבב הנחות חדש שנחשף השבוע, גרסת הבסיס של רכב השטח דגם Y של טסלה זמינה בסין תמורת סכום שווה ערך ל-37,875 דולר - הנחה של 43% בהשוואה לדגם Y הזול ביותר במבצע בארה"ב, כך דיווח בלומברג ביום שישי. בנוסף, טסלה קיצצה את מחירה לגרסה הבסיסית של ספינת הדגל שלה, דגם 3 בסין ב-10% לסכום שווה ערך לכ-33,575 דולר. הדגם 3 יקר כיום בכ-30% בארה"ב. טסלה גם הורידה מחירים עבור כלי רכב ביפן, דרום קוריאה ואוסטרליה, מאחר והיא מנסה להגביר את הביקוש ולהתגבר על התחרות בשוק הרכב החשמלי. https://www.ice.co.il/auto/news/article/924659
  15. שיעורי ההנחות לרוב גדולים משיעור ההתייקרויות https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/skxzilz9o
  16. לאחר המלצות של חברים רכשנו את זה : https://www.lg.com/il/grill-microwaves היה מבצע ב-620 ש"ח .
  17. גרמניה: מל"טים תוצרת ישראל עשויים לנטר את תנועת הצי הרוסי https://israelnews247.com/74768
  18. האמת שהמערכת של התעשייה האווירית הברק ER עונה על כל הדרישות של האוקראינים ויכולה לתת מענה הולם ופרסום אדיר למערכת בכל העולם . https://www.ynet.co.il/news/article/SJk6rgiIu
  19. Never say never
  20. אם אני לא טועה גם הטיל הסופר מתקדם יוחנט (או אחד מועתק) שפגע באח"י חנית והרג 4 חיילים מאיפה הגיע ?
  21. אני רואה שאחנו לא מספקים נשק ולא מגנים אותם והם ממשיכים לאיים , אני רואה את הטורכים שמספקים נשק התקפי בפועל שהרג והורג רוסים , אני רואה שהטורכים לא הסכימו להחזיר את סוללת ה-S400 שאצלם למרות שהרוסים ביקשו ואני רואה שלמרות זה הרוסים מבקשים מהטורכים שיתווכו בהפסקות אש , בהחלפת שבויים , שוב לא אומר ללכת איתם ראש בראש אבל להבהיר להם שאנחנו לא בכיס שלהם ואנחנו רואים לחלוטין את מערכת היחסים שלהם עם אירן ולא נעמוד מנגד , אנחנו לא ניתן בשום פנים ואופן נשק התקפי שיהרוג רוסים , אבל הבחלט ניתן נשק הגנתי , כולם מפחדים מהדב ומהנשק הרוסי אבל בפועל אנחנו רואים מדינה שבהתחלה כמעט בלי סיוע הצליחה להניס אותם ועכשיו עם סיוע נותנת להם בראש , אם זה לא הזמן עכשיו להרים את הראש מולם (ושוב הכל בגובולות סבירים) אז מתי כן ? מי מבטיח לך שאחרי המלחמה הם לא ייתנו את כל הטכנולוגיה שלהם לאירנים ? ואז נקים כל צעקה ושאר המדינות כולל ארה"ב יגידו ישתבתם בצד כל המלחמה אז עכשיו אנחנו יושבים בצד ?
  22. במצב רגיל מסכים , אבל במצב של היום ? לא נשאר לו כמעט צבא , הוא בכל מקרה מוכר הכל למדינות אוייב אנחנו לא רוכשים מימנו נפט או גז אנחנו כבר בקונפליקט איתו באזרבייגן (הוא מחמש את הארמנים) והכי חשוב מה אתה/אתם חושבים הוא עכשיו לאחר שהאירנים מחמשים אותו בהכל כולל הכל חייב להם לחלוטין הוא בכיס שלהם מי אנחנו בשבילו ?
  23. כנראה סגן ראש המל"ל של רוסיה ונשיא וראש ממשלת רוסיה בעבר, דמיטרי מדבדב קוראים את השרשור כאן 😉 https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-952096
  24. falou אז בלי קומבינה הרי הרוסים מוכרים הכל למדינות האוייב שלנו , תמיד שיש מבצע בעזה או יהודה ושמרון הם מגנים אותנו תמיד , אני גם רואה שארדואן שם פס על פוטין ומוכר ביירקטר הרוסים כעסו אבל הבינו שזה מה יש וכרגע דווקא ארדואן ששם פס על הרוסים הוא זה שפוטין חפץ ביקרו , שוב לא אומר למכור נשק שיהרוג רוסים !! רק נשק הגנתי .
  25. sperial אנחנו לא עשירים מספיק בשביל לתת אבל למכור בהחלט כן , flytomars ארה"ב רכשה מאיתנו שתי סוללות של כיפת ברזל הם כנראה למדו אותן ועכשיו לא צריכים אותן וביקשו אישור מאיתנו לתת את הסוללות לאוקראינים וגם לזה בנתיים לא הסכמנו , מה הבעיה למשל לסגור עם ארה"ב והאוקראינים שאנחנו נמכור מה שהם רוצים לארה"ב והאוקראים יקבלו את זה מהם ?
×
×
  • תוכן חדש...