Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    אחי ביטל הזמנה ליונדאי קונה בשביל הטסלה הזאת ואני מניח שיש רבים וטובים שחושקים ברכב ובהחלט מוכנים להוסיף . ומה עם זה :
  2. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    אם יש לך אפשרות כלכלית , לך על זה , אני לא אתפלא שאחרי הביקוש ההיסטרי לרכב הזה יגיעו גם עליות מחירים , קרוב משפחה מבוגר שנוסע כל חייו על טויוטה , הזמין CHR וויתר בשביל המודל 3 והוא לא איזה חובב רכב וההתלהבות שלו שטסלה בארץ ובכזה מחיר שינתה הכל .
  3. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    וואו וואו וואו ! פשוט שיחקו אותה בענק עם המחירים , סוף סוף הפתעה סופר חיובית בשוק הרכב.
  4. הריקול הזה קשור לבקשות ליצוגיות נגד לובינסקי ? https://www.ynet.co.il/wheels/article/SypuP8eTD https://www.ynet.co.il/wheels/article/B1eWn8R3w
  5. Daniel.K

    רשמית: טסלה בישראל

    https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rkFIvYbRP
  6. הבחור גרם לו נזק לרכב מה השטויות האלה ?
  7. https://www.msn.com/he-il/news/other/בליליוס-תשווק-את-המכוניות-החשמליות-של-aiways-הסינית/ar-BB1aFPMA?li=BBqrXX3
  8. יש לי חבר שעבר דבר דומה , דווקא במשטרה לקחו את זה מאוד ברצינות הם קוראים לזה Road rage , הבבון הורשע קיבל עבודות שירות , קנס של 5Kלמדינה ופיצוי כספי מלא לחבר ותיק פליל ל-7 שנים , ככה שקודם כל לפנות כן לפנות למשטרה .
  9. הכותרת צריכה ליהיות איך קודלקתי , בתור רכב שלא יייסע הרבה בדקת את עלויות ההחזקה ? בכל מקרה רכב מרשים !תתחדש ותהנה .
  10. אני במקומך עובר על כל השרשור .
  11. האקליפס יותר מרווח ויותר גבוה , הנירו הרבה יותר חסכוני ומרגיש הרבה יותר איכותי מהאקליפס.
  12. אם כבר הנושא הזה עלה , לא עדיף היה לחטוף את האיש ? אני מבין שמבצעית זה סיפור אחר ,אבל היה לו ידע הכל כולל הכל על תוכנית הגרעין ,הוא היה שם מההתחלה ועד סופו .
  13. https://rotter.net/forum/scoops1/668232.shtml גם במייקרוסופט הכל אזל אבל נכון הצפי שהם ישלימו את הפער יותר מהר מהסוני בגלל שלסוני יש פי שניים יותר משתמשים וזה במיליונים .
  14. הכל יכול ליהיות וזה לא ישנה את העובדה שאין להשיג לא רק בארץ אלא בכל העולם , לפי מה שאומרים המשלוח הבא יגיע בדצבר ויהיה משלוח גדול מהראשון ובכל זאת זה לא יהיה קרוב לספק את הביקוש בעיקר בגלל מה שהולך עם הקרונה שמיליוני אנשים נשארו בבתים לתקופה ממושכת ועם שעמומם מטורף , ככה שגם אם סוני תכננו את זה את האפקט של הקוביד אף אחד לא ציפה.
  15. אין !! פשוט אין להשיג ! קראתי שאנשים שילמו גם 12K בשביל קונסולה מספסרים (היצא וביקוש או פשוט טרפת) תכלס בקושי יצאו משחקים ואפשר בהחלט להמתין כמה חודשים עד שסוני יעמדו בביקוש . https://www.mako.co.il/nexter-news/Article-96e36c00c5bd571026.htm
  16. חיפוש קל http://www.m-geva.com/
  17. סאב וופר מיקצועי של חברת MTX האמריקאית , הסאב בגודל 15 אינץ 1000 וואט RMS (נותן עד 2000 בפיק מטורף) ממברנה מיוחדת מאלומיניום , סאב סופר נדיר . בתמונה האחרונה יש 5 שקל שתבינו את הגודל😉.
  18. איך אפשר להמליץ בלי תקציב ?
  19. עם כבר הם רוצים לשווק פה מוצר חדש וסופר יקר , לפחות היו מביאים רכב לפי דרישות השוק להיום כמו רכב היברידי\חשמלי , אם אין כזה אז למה להכנס לקטגוריה כזאת שהמחיר הבסיסי סופר יקר וכנראה מכירות עוד יותר סופר זניחות ?
  20. https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7210&docID=352565
  21. המטרה: להשיק בישראל שירות כמו Carfax האמריקאי, שיספק מידע על טיפולים, תאונות, משכונים ועיקולים, שרובו אינו נגיש כיום לרוכשי רכבי יד שנייה. אבל כדי שתוכל לממש את יוזמתה להגברת השקיפות השוק, תצטרך מירי רגב לשתף פעולה עם השרים ישראל כץ ואבי ניסנקורן : https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HJf3TwH00P
  22. תשלח את זה לתוכנית יצאת צדיק , ניראה לי כמו מוסך שהם חייבים לבקר בו .
  23. יונדאי מוכרת הכי הרבה רכבים בארץ ככה שאכן מה שנשאר לך זה לחכות לסוף שנה , תבדוק אולי גם את האחות התאומה לבית קיה אולי שם תקבל הנחה גדולה יותר .
  24. לא נכנסת לפרטים אבל מהדברים אפשר להבין שהרכב לא מציאה גדולה ככה שאולי תנסה למכור אותו לפירוק ? או שקצת יותר עבודה למכור אותו בחלקים .
  25. מה לגבי פירלי P זירו ?
×
×
  • תוכן חדש...