Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. אני דווקא בגלל שאתה ללא ילדים כרגע הייתי הולך אולי על רכב יותר קטן ואם אתה רוצה קצת פילפל אולי יונדאי קונה , גבוה יותר מרכב רגיל ,לטעמי נראת טוב והמנוע מגיע עם 1.6 177 כ"ס 4×4 ואפילו יש "מיגונים" של פלסטיק שחור שתוכל לרדת קצת לשבילים להוריד את האופניים ובסופו של יום תוכל להישאר עם 40K בכיס .
  2. את הדבר הכי חשוב לא ציינת , מה הנסועה היומית שלך ? בגדול בתקציב כמו שלך עדיף לרכוש רכב כמה שיותר מתקדם בשנתון אלא אם כן הנסועה שלך מאוד גבוהה ואז שווה לבדוק אולי דיזל או באמת ללכת על היברידי .
  3. אם קראת את מה שרשמתי אז ציינתי שבסדרות הנמוכות שלהם אין הבדל !! אתה לא יכול להביא לי אייפון שנתח הרווחים שלו הוא אחר לחלוטין אני מדבר על פאקינג מגבים בכמה עשרות שקלים .
  4. קצת מצחיק לשאול מגב סיני או בוש , גם לבוש יש סדרות וכל הסדרות הנמוכות שלהם הפלא ופלא מיוצרות באותו מקום בסין שמייצרים שם גם מותג סיני עלום שם . בשמש\החום הישראלי עדיף להחליף מגבים כל שנה אחרי הקיץ וליפני תחילת החורף .
  5. הרכב הזה מאובזר בצורה מצויינת אבל מעבר לזה אין כלום !! זה הניסיון הראשון של MG להשתלב מחוץ לסין , כמו שציינו ליפני , הרכב נמכר במיספרים זניחים לחלוטין מה שאומר שאין שפע של חלקים במידת הצורך , בגדול לא מומלץ בכלל .
  6. היה לחבר אותו הסיפור (הבבון נתן מכה בפח של הרכב לא נגרם נזק) והם דווקא מתייחסים לזה ברצינות , הם קוראים לזה road rage ! לבבון היה משפט שבסופו הוא קיבל תיק פלילי וקנס של 5500 ש"ח , 3500 למתלונן ו-2000 למדינה , החבר היה צריך להגיע להעיד פעם אחת במשפט למשך 5 דקות וזהו .
  7. גם בנס ציונה מתקיים מפגש בכל שישי לא ?
  8. 018 ו-019 מצויינים וזולים : http://internet.018.co.il/bundle_p1?phone=03-9254386&utm_source=google_comp&utm_content=bundle&gclid=CjwKCAjw3azoBRAXEiwA-_64Onq2hhtyopLYdKCVSvedYK8ae7iT0lZsmLf55RXDSVYAGg7ZkpxeihoC2H0QAvD_BwE https://019mobile.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99/
  9. דווקא ליפני כניסת המיסוי עדיף לך לרכוש את הדגם ה היברידי .תבדקי גם את הקודיאק המצויין .
  10. בשביל התמורה שלו מדובר באחלה רכב .
  11. זה רכב שבקושי נמכר פה בכלל וגם בעולם לא היה הצלחה , היבואן כבר לא מחוייב להחזיק חלקים , זה נשמע ונראה שאתה לחוץ על הרכב אז זה לא משנה מה נכתוב , שיהיה בהצלחה .
  12. וואו , חתיחת סכום , אם הרכב אכן טופל כל הזמן במוסכים שלהם וכמה ימים אחרי תום האחריות קרה מה שקרה אני לא מאמין שהם בכלל לא רוצים לעזור , הם מאשימים אותך בשימוש לא תקין או במשהו אחר ? או שפשוט אומרים קרה וזה מה יש ?
  13. יש כאן נציג שלהם לא ?
  14. https://hwzone.co.il/main-tech/%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%94-400000-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%91%D7%A7/
  15. אם זה לא משהו רציני לא הייתי מתרגש , גם מכות קטנות כאשר מפעילים ביטוח זה נחשב לתאונה , אם זה לא איזה קצה שילדה או הגג אלא רק "תאונות" פח אז לא הייתי מתרגש יותר מידי .
  16. הקארוק איכותי יותר איכותי משני הקוראנים , אם אני לא טועה הקארוק שני ליטר מגיע עם מצמדים רטובים ובהחלט מדובר ברכב איכותי מאובזר ובטיחותי .
  17. Daniel.K

    לקסוס UX בישראל

    ראב 4 בתוספת גריל של מקס הזועם , לא אהבתי בכלל .
  18. המחליפה של היטי זאת הקארוק .
  19. בטיחות בתקציב שלך זה הנירו שגם נחשב לרכב מצויין .
  20. אכן MIELE זה כבר לא זה מה גם שזה שירות של אלקטרע , בוש וסימנס רק מגרמניה (יש טורכי באיכות כמו באקו ) וכמובן LG או סמסונג .
  21. יש סיבה שאתה לא בודק את הסקודה התאומה ?
  22. בסה"כ רכב תצוגה .
  23. בצע חיפוש בפורם הנושא עלה מספיק פעמים .
  24. מייבש תקנה את הזול ביותר , מכונת כביסה אני ממליץ על LG ובגלל שלא ציינת תקציב אז את זאת : http://www.brimag.co.il/washing-machine/lg-f12496ns.aspx
×
×
  • תוכן חדש...