אהלן, שכנה שלי מוכרת שברולט קרוז 2012, היא נסע בו מאז שהוא עם 30 אלף קילומטר,מטופל טוב
הקטע הוא שעכשיו הוא עם 200 אלף קילומטר
עשה טסט לפני חודש, וטיפול לפני 4 חודש
בגלל שהיא מכירה אותי היא עושה לי אותו ב5 וחצי
שווה לקנות? נראה לי שכן, כי גם עם ילך מנוע עוד שנה שווה לעשות תיקון, מה אומרים?
תודה לכולם(;