גם רכב של צמפיון וגם מחברת ליסינג , אני מבין שלא כולם בפורום אבל ראבק יש גוגל , כמה סבל ממש לא נעים ,מקווה שיסתדר ותעיפו את הרכב גם במחיר הפסד אין מחיר לשקט נפשי .
כמו שרשמו , משפחתית ידנית ולא רכב ספורט ידני יותר קשה למכור מה גם שהשוק באמת קשה .
אם מוכר בגלל רצון לרכב חדש אולי תחשוב על טרייד גם ככה תפסיד הרבה רק בלי כאבי ראש וזמן .
מישהו שמע ? מישהו מכיר ? מסתבר שזאת חברה וותיקה עם מוצרים סופר מתקדמים ושומעים רק על מובייל איי למה ?
חברה נוספת שעוסקת בתחום כבר קרוב לעשרים שנים היא Foresight, אשר צברה התעניינות בלתי מבוטלת במסגרת הדוכן שהציבה בתערוכת CES 2018.
אולי משום שאנשיה מצהירים כי יש להם יכולת להמשיך ולפעול כרגיל במצבים בהם מקבילתם תתקשה עד מאוד :
https://hwzone.co.il/משוכללת-יותר-ממובילאיי-foresight-שואפת-גבוה/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=Weekly+Newsletter
מה הבעיה שהוא נניח רוכש את התוכנה לבד מחו"ל עם רישיון והכל כאדם פרטי ומוכר הלאה ?
יש על המוסך הזה רק דברים טובים ככה שאני לא רואה טעם להגיד שהוא שם תוכנה X ובפועל להתקין תוכנה אחרת וליפול בגלל דבר כזה .